روش مشاهده فیلم در یوتیوب بدون فیلترشکن

نرگس محرمی توسط نرگس محرمی
آزاد شدن تبلیغات رقبای گوگل در یوتیوب

رسانه مدیاتی – اگر از یوتیوب به عنوان یک سایت مخصوص ویدیو استفاده می‌کنید؛ استفاده از فیلترشکن (vpn) باعث مصرف بیشتر حجم اینترنت و کند شدن سرعت دانلود می‌شود. به همین منظور در ادامه آموزش می‌دهیم که چطور با افزونه دیدئو (Dideo) در یوتیوب بدون فیلترشکن فیلم ببینیم.

مشاهده فیلم در یوتیوب بدون فیلترشکن

۱- در مرحله اول باید افزونه دیدئو را به مرورگر کروم خود اضافه کنید. برای این کار روی لینک نصب افزونه دیدئو کلیک کنید. زمانی که وارد این لینک شدید باید روی گزینه آبی رنگ که روی آن ADD TO CHROME نوشته شده است، کلیک کنید.

یوتیوب۲- ممکن است در این مرحله با مشکلاتی روبه‌رو شوید و اخطار زیر را مشاهده کنید. دلیل این مشکل فیلتر شدن صفحه مربوط به افزونه‌ها است. با این وجود این مسئله نیز راه‌حل‌هایی دارد.

یوتیوب۳- برای رفع این مشکل می‌توانید از فیلترشکن استفاده کنید. در هر صورت زمانی که مشکل فیلترشدن برطرف شد می‌توانید به فرآیند نصب ادامه دهید. زمانی که روی گزینه ADD TO CHROME، کلیک کردید به منظور نصب افزونه دیدئو از شما درخواست اجازه می‌شود که باید روی گزینه Add Extension کلیک کنید. پس از آن نیز افزونه روی مرورگر کروم شما نصب خواهد شد.

یوتیوب

۴- اگر افزونه دیدئو روی مرورگر شما نصب شود، می‌توانید لوگوی ویژه آن را در بخش سمت راست نوار آدرس مرورگر خود مشاهده کنید. اگر فیلترشکن شما همچنان روشن است بعد از نصب این افزونه فیلترشکن را خاموش کنید.

یوتیوب۵- پس از این مرحله هر زمانی که با لینک‌های یوتیوب روبه‌رو شدید با کلیک روی لوگوی دیدئو می‌توانید آن را بدون فیلترشکن تماشا کنید.

۶- همچنین پس از هر بار ورود به سایت‌هایی که فیلتر نیستند، اما ویدیوهای یوتیوب در محتوای آن‌ها مشاهده می‌شود، پخش‌کننده دیدئو برای تماشای ویدیوها فعال می‌شود. برای مثال یک بار افزونه دیدئو را خاموش کنید و وارد لینک محتوا شوید و بار دیگر افزونه را روشن کنید. در صورتی که افزونه دیدئو خاموش باشد با تصویر زیر روبه‌رو می‌شوید.

۷- اگر افزونه روشن باشد می توانید ویدیو را به کمک پخش‌کننده دیدئو مشاهده کنید.

یوتیوب۸- این نکته را به یاد داشته باشید که در این نسخه افزونه، اگر فیلترشکن شما روشن باشد، غیرفعال خواهد شد. زمان استفاده از افزونه دیدئو فیلترشکن خود را خاموش کنید.

تگ‌
به اشتراک گذاری این مطلب
3 کامنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل