وزیر ارتباطات برای ارتباط با مردم شماره تلفن خود را اعلام کرد

0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رسانه مدیاتی – گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد عیسی زارع پور وزیر ارتباطات فناوری به منظور ارتباط با مخاطبان و پیگیری مشکلات مردم، شماره تلفن خود را اعلام کرد تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن جواب مردم را بدهد.

وزیر ارتباطات برای ارتباط با مردم شماره تلفن خود را اعلام کرد

در این راستا زارع پور، وزیر ارتباطات در یک برنامه تلویزیونی گفت: «من خیلی آنلاین هستم و زمانی که در قوه قضاییه حضور داشتم پاسخ ایمیل فردی را ظرف کمتر از سه دقیقه دادم که این فرد بسیار ذوق زده شده بود که مسوولی در این سطح به سرعت پاسخگوی ایمیل او بوده است.»

او در ادامعه با تاکید براینکه من هیچ گاه نگاه منفی به حضور در فضای مجازی نداشته و ندارم و البته آن را یک فرصت می‌دانم، اعلام کرد: «برخی از مردم مشکلاتی مثل مشکل دسترسی، شکایت از اپراتور‌ها و … داشته و در مجموع از زیر مجموعه‌های این وزارتخانه گله و شکایت دارند.»

زارع پور گفت: ما یک سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۹۵ و نیز سامانه https://۱۹۵.cra.ir را داریم که همکاران من بطور شبانه روزی پاسخگوی مشکلات مردم هستند و مردم بدانند که قطعا این پیام‌ها تا رسیدن به نتیجه پیگیری می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: حتی اگر هموطنان عزیز خارج از این فضا‌ها بحث و موضوعی را داشتند می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ موارد مورد نظر خود را اعلام کنند.

زارع پور افزود: همچنین ان شاءالله از هفته آینده در سایت وزارت ارتباطات صفحه‌ای را راه اندازی می‌کنیم و من هفته‌ای یکساعت را برای ارتباط بی واسطه با مردم اختصاص می‌دهم تا مشکلات آن‌ها را بشنوم و پیگیری کنم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان گفت: امیدوارم طبق برنامه زمان بندی شده فعالیت‌های خود را انجام و با تخصص، دانش و تجربه در کنار لطف الهی بتوانیم وعده‌هایمان را محقق کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.