بیت کوین به 500 هزار دلار می رسد؟

نرگس محرمی توسط نرگس محرمی
بیت کوین به 500 هزار دلار می رسد؟

رسانه مدیاتی – گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد علیرغم رشد فناوری ارزهای دیجیتال این حوزه هنوز مخالفان زیادی دارد اما حامیان صعودی نیز دارد که یکی از آنها مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری رمزنگاری گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) است که معتقد است قیمت بیت کوین به ۵٠٠ هزار دلار می رسد.

بیت کوین به 500 هزار دلار می رسد؟

نووگراتز طی سخنرانی در نشست بلومبرگ کریپتو گفت که بیت‌کوین (BTC) بدون شک در پنج سال آینده به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد و سرعت پذیرش به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

وی می‌گوید: بیت‌کوین، برای ذخیره ارزش ضد تورم ساخته شده همچنین به راحتی قابل انتقال است بنابراین از بسیاری جهات از طلا بهتر خواهد بود.

همان طور که گفته شد گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد علیرغم رشد فناوری ارزهای دیجیتال این حوزه هنوز مخالفان زیادی دارد اما حامیان صعودی نیز دارد که یکی از آنها مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری رمزنگاری گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) است که معتقد است قیمت بیت کوین به ۵٠٠ هزار دلار می رسد. علاوه بر این، میلیاردر سابق گفت که سیستم مالی جهانی مبتنی بر بدهی تورم، بیش از حد قیمت مصرف‌کننده را تحریک می‌کند و بیت‌کوین می‌تواند به‌عنوان یک راه منحصربه‌فرد برای ذخیره ثروت در درازمدت عمل کند.

وی معتقد است که «بدترین‌ها» برای بازار کریپتو به پایان رسیده است و بحث در مورد بیت‌کوین همچنان قوی است، به‌خصوص که بانک های‌مرکزی در سراسر جهان با تورم مبارزه می‌کنند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۷ درصد بیشتر شده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ میلیارد دلار بوده که تسلط بیت‌کوین ۴۰.۵ درصد و اتریوم ۱۶.۸ درصد است.

به اشتراک گذاری این مطلب
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل