با اقامتگاه صفا آباد قشم آشنا شوید

پرنیا شمس توسط پرنیا شمس
اقامتگاه صفا آباد قشم

جزیره قشم به خصوص در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین مقاصد انتخابی گردشگران ایرانی داشته است. این جزیره که بزرگ ترین جزیره در خلیج فارس است با امکانات تفریحی و گردشگری و همچنین مردم مهمان نواز برای شما خاطره خوشی از سفر به این جزیره بر جای خواهد گذاشت. در این صفحه به معرفی اقامتگاه صفا آباد قشم می پردازیم که یکی از اقامتگاه های بوم گردی و سنتی محسوب می شود و اقامت در آن حس و حال زندگی بومیان این منطقه را تداعی می کند.

در میان هتل های قشم که می توانید برای اقامت خود انتخاب و رزرو کنید، هتل های مجلل و مدرنی نیز وجود دارند که در صورتی که اهل اقامت لوکس باشید می توانید هتل خود را از میان آن ها انتخاب کنید. هتل بوم گردی صفا آباد قشم مخصوص کسانی است که دوست دارند در طول سفر، خود را کاملا در حال و هوای مقصد غرق کنند و هر چه بیشتر به زندگی مردم عادی و بومی شهر نزدیک تر باشند.

درباره اقامتگاه صفا آباد قشم

مجتمع تفریحی و اقامتی صفا آباد قشم که یکی از اقامتگاه های نوساز کشور در جزیره قشم است، در سال 1399 با هدف خدمت‌رسانی به گردشگران شروع به فعالیت کرد. مجتمع اقامتی صفا آباد دارای 16 باب واحداقامتی می‌باشد به طوریکه اتاق‌ها در محوطه اقامتگاه واقع شده‌اند. اقامتگاه صفا آباد در روستای گورزین و در منطقه صفا آباد واقع شده و فاصله آن تا مرکز شهر قشم، حدود 60 کیلومتر است.

مهمانانی که هتل بوم گردی صفا آباد قشم را برای اقامت انتخاب می‌کنند، ضمن لذت بردن از فضای زیبا و دلنشین اقامتگاه، می‌توانند با پیمودن مسافتی حدود 4 کیلومتر به اسکله گردشگری حرا دسترسی داشته و از جاذبه‌های جنگل حرا بازدید نمایند. همچنین مجتمع تفریحی اقامتی صفا آباد در فاصله 17 کیلومتری بندر لافت قرار گرفته است.

امکانات اقامتگاه صفا آباد قشم

امکانات اقامتگاه صفا آباد قشم

امکانات اتاق ها در اقامتگاه سنتی صفا آباد قشم شامل تلویزیون LED ، کتری برقی، یخچال، بخاری، کف پوش موکت، سشوار حمام، حوله حمام، دمپائی در حمام، اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی در برخی واحدها و سرویس بهداشتی فرنگی در برخی واحدها است. امکانات عمومی در هتل صفا آباد قشم شامل پارکینگ، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران خارج از هتل، آلاچیق در محوطه، تخت سنتی،  پارک بازی کودکان، خدمات روم سرویس و پذیرش بیست و چهار ساعته است.

اتاق های اقامتگاه صفا آباد قشم

در اقامتگاه سنتی صفا آباد قشم که محیطی سرسبز و معماری سنتی دارد، می توانید اتاق های متنوعی را جهت اقامت انتخاب کنید. اما با توجه به محدود بودن تعداد کلی اتاق ها، بهتر است به محض مشخص شدن برنامه سفر برای رزرو اتاق خود اقدام کنید تا با دست بازتری اتاق خود را انتخاب کنید. اتاق دو تخته دبل، دو تخته تویئن، دو تخته حجله، اتاق سه تخته، سوئیت یکخوابه برای چهارنفر و سوئیت دوخوابه برای پنج نفر را می توانید برای اقامت در هتل صفا آباد قشم انتخاب کنید.

 

جاذبه های دیدنی اطراف اقامتگاه صفا آباد قشم

اقامتگاه بوم گردی صفا در جزیره قشم دسترسی بسیار راحتی به فرودگاه، اسکله جزایر ناز، بندر تاریخی لافت و جنگلهای دریایی حرا دارد که با طی مسافتی کمتر از 20 دقیقه به این اماکن می رسید.

معرفی روستای گورزین

گورزین یکی از روستاهای استان هرمزگان است که در جزیره قشم واقع شده است. این روستا به دلیل قرار گیری در مرکز جزیره به قلب جزیره قشم مشهور است. این روستا در فاصله 113 کیلومتری شهر بندرعباس (مرکز استان) و 71 کیلومتری شهر قشم واقع شده است. روستای گورزین از اطراف با شهرها و روستاهای لافت از شمال، تنبان از جنوب شرق، دهخدا از جنوب غرب و شن زارها و جنگل های حرا از غرب همجوار می باشد.

در این روستا زبان محلی مردم به دلیل مهاجرت زیاد از کشورهای اروپایی و نزدیکی به کشورهای حوزه خلیج فارس تلفیقی از زبان های فارسی، بندری، هندی، عربی و انگلیسی می باشد. منابع آبی در این روستا به دلیل بارندگی هایی که به ندرت اتفاق می افتد بسیار محدود بوده و اکثرا آب چاه ها شور و غیر قابل استفاده می باشند. دین رایج اهالی روستای گورزین اسلام بوده و بیشتر آنها اهل سنت هستند. از مشاغل اصلی اهالی این روستا کار در پالایشگاه گاز و نفت و ماهیگیری می باشد.

رزرو اقامتگاه صفا آباد قشم

برای رزرو اقامتگاه صفا آباد قشم می توانید از طریق وب سایت ایران هتل آنلاین اقدام کنید. در این وب سایت با وارد کردن تاریخ ورود و خروج خود وارد صفحه هتل شده و از میان اتاق های دارای ظرفیت و در دسترس، اتاق مورد نظر خود را برای اقامت در روستای گورزین جزیره قشم انتخاب کنید. اگر برای اولین بار به رزرو آنلاین هتل می پردازید، هیچ جای نگرانی نیست. کارشناسان ما همواره آماده راهنمایی بیشتر و پاسخگویی به سوالات شما هستند تا بتوانید در اسرع وقت به رزرو اتاق خود بپردازید.

 

گرفته شده از iranhotelonline

 

بیشتر بخوانید:

بلوبانک با همکاری کسب‌وکارهای فروش اقساطی، وام B2B2C ارائه می‌دهد

آموزش تصویری خرید خودرو از بورس کالا

به اشتراک گذاری این مطلب
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل