چگونه بدون داشتن حساب ارزی از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟

توسط پرنیا شمس
چگونه بدون داشتن حساب ارزی از وبسایت‌های خارجی خرید کنیم؟

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که به محصولی احتیاج داشته باشید، اما هرچه به سایت­ و فروشگاه­‌های ایرانی که سراغ دارید سر زدید، موفق به خرید محصول موردنظر نشده­‌اید. در چنین موقعیتی قطعا به سراغ سایت­‌های فروشگاهی خارجی می­‌روید تا بتوانید محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید.

اگر بخواهید ابزار، کتاب، قطعه یا هر نوع محصولی را از سایت­‌های خارجی مانند آمازون خریداری نمایید، نیاز به استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت خواهید داشت. همانطور که می­‌دانید استفاده از این سرویس‌­ها در ایران با محدودیت­‌هایی مواجه است. از این رو نمی­‌توان از این سرویس‌­ها به راحتی استفاده کرد. برای انجام خرید و رفع نیاز خود می­‌توانید از سایت نوین پرداخت استفاده کنید. شما با سایت نوین پرداخت می‌­توانید به راحتی با استفاده از وب مانی و پرفکت مانی، خرید خود را کامل کنید.

 

پرداخت ارزی با استفاده از نوین پرداخت

همانطور که بیان شد می‌­دانید که امکان پرداخت بین­‌المللی از ایران امکان پذیر نیست. از این رو افراد نمی‌­توانند به سادگی محصول مورد نظر خود را از خارج از کشور خریداری کنند. همچنین نکته­‌ای که باید بسیار به آن توجه داشت این است که امروزه برای شرکت در امتحانات معتبر و بین­‌المللی زبان نیز نیاز به پرداخت ارزی است.

با این اوصاف استفاده از نوین پرداخت می­‌تواند بهترین و هوشمندانه‌­ترین گزینه برای افراد در ایران باشد. نوین پرداخت پروسه پرداخت مبلغ خرید شما را به راحتی انجام می­‌دهد. برای این کار کافی است که به سایت نوین پرداخت مراجعه کنید و پس از انجام ثبت نام و شارژ حساب خود، درخواست خود را مبنی بر پرداخت بین­‌المللی در این سایت ثبت کنید.

نوین پرداخت از راهکار­های متنوعی برای پرداخت بهره می‌برد. استفاده از وب مانی و پرفکت مانی یکی از بهترین راهکار­های پرداخت از طریق این سایت است.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین‌المللی است. این سیستم به صورت آنلاین بوده و افراد می‌­توانند با استفاده از نوین پرداخت از آن بهره ببرند. اگر بخواهیم به بررسی جزئی این سیستم بپردازیم باید بگوییم که پرفکت مانی بسیار شبیه به پی­‌پال عمل می­‌کند و می­‌توان ارز­های مختلفی را با استفاده از این سیستم واریز یا برداشت کرد.

نکته حائز اهمیت و مهم راجع به این سیستم آن است که هنگام استفاده از پرفکت مانی شما می­‌توانید رمزارز­ها را تبدیل به ارز­های رایج کنید. یا اینکه ارز­های رایج خود را تبدیل به رمزارز نمایید. که این خود یکی از مهم­‌ترین مزایا در استفاده از پرفکت مانی است. از دیگر مزایا این سیستم می­‌توان به سرعت و امنیت بالا در کنار کارمزد­های مناسب اشاره کرد.

وب مانی چیست؟

وب مانی یکی دیگر از سیستم­‌های پرداختی است که نوین پرداخت از آن پشتیبانی می­‌کند. این سیستم پرداخت آنلاین برای اولین بار در سال 1998 در روسیه توسعه یافت و سپس با سرمایه­‌گذاری افراد مختلف و پیشرفته‌تر شدن، به محبوبیت­‌های جهانی رسید. این سیستم پرداخت آنلاین نیز دارای امنیت بسیار بالایی است. همچنین نکته حائز اهمیت راجع به وب مانی این است که این سیستم از سرعت بسیاری بالایی در فرآیند پرداخت برخوردار بوده و دارای کارمزد­های معقول و منطقی است.

پرداخت ارزی با استفاده از نوین پرداخت

مزایای استفاده از نوین پرداخت چیست؟

برای خرید محصولات مختلف مانند کتاب، قالب­‌های وردپرسی، دوره­‌های آموزشی بین‌­المللی و حتی رزرو هتل نیاز به سیستم پرداخت بین­‌المللی داریم. اغلب افرادی که قصد دارند از سایت یا فروشگاه‌های خارجی خرید کنند، می‌توانند از نوین پرداخت به عنوان یک واسطه مورد اطمینان استفاده کنند. دلیل استفاده از نوین پرداخت، مزایای فراوان این سیستم نسبت به دیگر سیستم‌­های پرداخت آنلاین است.

شما می­توانید با استفاده از نوین پرداخت و از طریق پی­‌پال، مستر کارت، ویزا کارت، وب مانی و پرفکت مانی اقدام به خرید محصولات مختلف نمایید. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت درباره نوین پرداخت آن است که افراد می­‌توانند با استفاده از رمز­ارز­ها یا همان ارز­های دیجیتال پرداخت خود را انجام دهند. در ادامه به معرفی و بررسی برخی دیگر از مزایای اساسی نوین پرداخت می­پردازیم:

  • شما می­توانید با استفاده از نوین پرداخت حساب پی­پال خود را شارژ کنید.
  • با استفاده از نوین پرداخت قادر خواهید بود در آزمون­های بین‌­المللی و دوره‌­های آموزشی شرکت نمایید.
  • برای خرید محصولات مختلف از سایت‌­های فروشگاهی خارج از کشور می­توانید از نوین پرداخت بهره ببرید.
  • با نوین پرداخت قادر به خرید پرفکت مانی هستید.
  • با استفاده از نوین پرداخت در کم­ترین زمان ممکن، تراکنش‌­های خود را انجام دهید.
  • نوین پرداخت دارای پشتیبانی 24 ساعته است و شما می­توانید هر زمان در طول شبانه روز از پشتیبانی آن نهایت استفاده را ببرید و مشکلات خود را حل کنید.
  • نوین پرداخت کم­ترین کارمزد ممکن را برای کاربران خود در نظر خواهد گرفت.
  • نوین پرداخت یکی از امن­‌ترین روش­‌ها برای پرداخت­‌های بین­‌المللی است.

چگونه بدون داشتن حساب ارزی از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟

نکاتی برای استفاده از پرفکت مانی

برای استفاده از پرفکت مانی نیاز به شارژ حساب خود دارید یا به اصطلاح شما باید اقدام به خرید پرفکت مانی کنید. برای شارژ پرفکت مانی نیاز به خرید ووچر­های این سیستم دارید. برای اینکه درک بهتری از ووچر­ها داشته باشید بهتر است بدانید که ووچر­ها مانند کارت­‌های هدیه یا شارژ هستند که در مبالغ مشخصی ثبت و خریداری می­شوند.

شما می‌­توانید برای شارژ حساب پرفکت مانی خود به سایت نوین پرداخت مراجعه کنید و پس از انجام مراحل ثبت نام اقدام به خرید ووچر نمایید. بعد از خرید ووچر قادر خواهید بود تا به حساب هر فردی در تمامی کشور‌ها ارز واریز کنید.

یکی از بزرگ‌­ترین مزایا استفاده از پرفکت مانی آن است که نه تنها این سیستم قابل اعتماد و سریع خواهد بود بلکه شما می‌­توانید موجودی حساب پرفکت مانی خود را تبدیل به ارز­های مختلف کنید. به عنوان مثال اگر نیاز به استفاده از موجودی حساب خود در ایران دارید می­‌توانید به سادگی موجودی حساب خود را تبدیل به ریال کنید. همچنین تبدیل موجودی پرفکت مانی به دلار، یورو یا ارز­های دیجیتال نیز امکان پذیر است.

کلام آخر

یکی از معضلات بزرگ افراد در داخل ایران، خرید محصولات مورد نیاز خود از خارج کشور است. از آن جایی که استفاده از روش­‌های رایج پرداخت در ایران با محدودیت‌­های فراوانی مواجه خواهد بود. شما می­‌توانید با خرید وب‌ مانی یا استفاده از پرفکت مانی خرید خود را کامل کنید. همینطور باید توجه داشته باشید که استفاده از پرفکت مانی یا وب مانی در کنار نوین پرداخت میسر خواهد بود.

به اشتراک گذاری این مطلب
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل