چرا ساعت هوشمند کیسلکت ارزش خرید بالایی دارد؟

علی صدرالدینی توسط علی صدرالدینی

کیسلکت یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است که به صورت اختصاصی در زمینه تولید ساعت های هوشمند فعالیت دارد و کاربران، این برند و محصولات آن را به خاطر امکانات عالی و برچسب قیمتی رقابتی می‌شناسند. اگر قصد خرید ساعت کیسلکت را دارید، بهتر است ابتدا نگاهی به قابلیت‌های این محصول داشته باشید.

اصلی ترین قابلیت های ساعت هوشمند کیسلکت

در ادامه، نگاهی به امکانات اصلی ساعت های هوشمند Kieslect داشته و به شما خواهیم گفت که چرا ارزش خرید ساعت هوشمند کیسلکت در مقایسه با برندهای مشابه، بسیار بالاست.

صفحه نمایش

بهره‌گیری از نمایشگر باکیفیت، یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های اصلی در میان تمام ساعت های هوشمندی است که توسط کیسلکت تولید می‌شود ؛ تمام محصولات این شرکت، به نمایشگرهای لمسی و رنگی امولد مجهز شده‌اند و به واسطه رزولوشن بالا قادرند انواع محتوا را با کیفیتی بسیار خوب نمایش دهند. قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AoD) نیز در این محصولات، در دسترس شما خواهد بود.

قابلیت های تناسب اندام

به لطف بهره‌گیری از حسگرهای حرکتی مختلف، خریداران می‌توانند قابلیت‌های ورزشی زیادی را در ساعت kieslect پیدا کنند؛ تعداد این حالت‌ها، بسته به محصولات مختلف می‌تواند متفاوت باشد. مثلا ساعت Lady Smart Watch L11 Pro که برای بانوان طراحی شده، از 13 حالت ورزشی مختلف از جمله دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، یوگا، ژیمناستیک، بدمینتون، پینگ‌پونگ و … پشتیبانی می‌کند، در حالی که تعداد این مودها در ساعتی مانند Calling Watch Ks به 100 مورد و در Calling Watch Kr به 70 مورد می‌رسد و موارد دیگری مانند طناب‌زنی، تنیس، فوتبال، بسکتبال، هاکی، راگبی و … را نیز شامل می‌شود.

به علاوه، افرادی که قصد خرید ساعت کیسلکت را دارند باید بدانند که سنسورهای دقیق و کارآمدی که روی این ساعت تعبیه شده‌اند، می‌توانند اطلاعات کامل فعالیت شما را ثبت و آن را از طریق اپلیکیشنی اختصاصی، در اختیارتان قرار دهند.

امکانات سلامتی

وجود قابلیت‌های مرتبط با سلامتی فراوان هم ارزش خرید ساعت هوشمند کیسلکت را افزایش می‌دهد چرا که با قیمت تقریبا یکسان با برندهای دیگر، کاربران می‌توانند از وجود حسگرهای مختلفی مانند ضربان قلب با توانایی ثبت 24 ساعته اطلاعات و همچنین سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون برخوردار شوند. ساعت های هوشمند Kieslect همچنین قادر به پایش وضعیت خواب و استرس شما نیز هستند تا بتوانید زندگی سالم‌تری را تجربه کنید.

ویژگی های نرم افزاری

کیسلکت عملکردی عالی در ارائه امکانات نرم‌افزاری مختلف داشته و به خریداران اجازه می‌دهد تا تمام کارهای معمول مانند پخش موسیقی، دریافت اعلان‌های گوشی، استفاده از دستیار مجازی هوشمند، ثبت یادآور، ثبت آلارم و … را انجام دهید. برخی از محصولات این شرکت مانند Calling Watch Kr و Calling Watch Ks حتی مکالمه صوتی از طریق بلوتوث را نیز ممکن می‌کنند تا بدون نیاز به تلفن هوشمند و از طریق میکروفون و اسپیکری که روی بدنه اصلی تعبیه شده، قادر به مکالمه با دوستان خود باشید.

بانوانی که سراغ مدل‌های ظریف‌تر Lora و L11 Pro می‌روند، در کنار تمام قابلیت‌های اصلی، می‌توانند از سیستم مربوط به یادآوری و ثبت اطلاعات مربوط به چرخه قاعدگی نیز بهره‌مند شوند. افزون بر این، تقریبا تمام محصولاتی که توسط این شرکت به بازار عرضه می‌شوند، از زبان فارسی پشتیبانی کرده و قادرند اعلان‌های مختلف فارسی را نمایش دهند.

همچنین فارغ از اینکه از کاربران اندروید یا iOS باشید، امکان خرید ساعت کیسلکت را خواهید داشت. محصولات این برند با سیستم عامل IOS و جدیدتر، سازگاری کامل دارند، در حالی که پشتیبانی برخی از مدل‌ها به اندروید 4.4 یا اندروید 5.0 و جدیدتر محدود است.

باتری

ظرفیت باتری ساعت های هوشمند تولیدشده توسط کیسلکت یکسان نیست، ولی به صورت کلی می‌توان گفت با یک بار شارژ این گجت های پوشیدنی، بین 3 تا 7 روز می‌توانید از آنها استفاده کنید. به علاوه، هرچقدر استفاده از ساعت بیشتر باشد و قابلیت‌های بیشتری مانند پایش 24 ساعته ضربان قلب را فعال کنید، میزان شارژدهی نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

مقاومت در برابر آب

اکثر ساعت های هوشمند Kieslect با استاندارد IP68 به دست کاربران می‌رسد؛ پس اگر قصد خرید ساعت کیسلکت و استفاده از آن موقع شنا یا در استخر را دارید، مشکلی پیش روی شما نخواهد بود.

ارزش خرید ساعت هوشمند کیسلکت

ساعت های هوشمند کیسلکت با تنوع شکل ظاهری و امکانات نرم‌افزاری عالی به دست کاربران می‌رسند تا افرادی که به دنبال محصولی خوش‌قیمت و کارآمد هستند، بتوانند سراغ این برند بروند. طراحان ساعت کی سلکت همچنین با در نظر گرفتن چندین مدل مخصوص بانوان با طراحی خاص و امکانات اختصاصی، تلاش کرده‌اند تا همه مخاطبان را راضی نگه دارند.

به اشتراک گذاری این مطلب
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل