رسانه مدیاتیرسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
جستجو
در حال مطالعه: نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس / قطعه ندارید کالا نفروشید
به اشتراک گذاری
اطلاع‌رسانی
Font ResizerAa
رسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
Font ResizerAa
جستجو
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
ما را دنبال کنید
رسانه مدیاتی > فناوری و دیجیتال > فناوری ایران > نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس / قطعه ندارید کالا نفروشید
فناوری ایران

نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس / قطعه ندارید کالا نفروشید

آخرین به‌روز رسانی در ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
توسط نیما ذبیح الله زاده
منتشر شده در آذر ۳, ۱۳۹۹
به اشتراک گذاری
ویداس
به اشتراک گذاری

رسانه مدیاتی – به نقل از پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از انتشار خبر لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست، مشخص شد که برخی از مخاطبان ما به عنوان مشتریان این برند لوازم خانگی، از بخش خدمات پس از فروش ویداس ناراضی هستند . نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس در حقیقت به مشکلات متعددی مربوط می شود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اصلی ترین مشکلات مشتریان این برند لوازم خانگی، نارضایتی از بخش خدمات پس از فروش لوازم خانگی ویداس است. آنطور که در نظرات کاربران مشخص است، خریداران لوازم خانگی ویداس پس از خرید محصول این برند لوازم خانگی با مشکلات فراوانی در خصوص خرابی محصولات این شرکت مواجه شده اند.

آنطور که مشخص است علت اصلی نارضایتی از محصولات ویداس کیفیت نا مطلوب کالاهای این شرکت و نبود قطعات در بازار است و خریداران نتوانستند قطعات مورد نیاز تعمیر این کالاها را در بازار لوازم خانگی پیدا کنند.

- تبلیغات -

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید عمده ترین مشکلات خریداران لوازم خانگی ویداس کیفیت پایین محصولات و همچنین عدم پاسخگویی مناسب بخش خدمات ویداس است که باعث شده مشتریان این برند لوازم خانگی مشکلات خودرا با ما در میان بگذارند.

نکته دیگر نارضایتی مشتریان لوازم خانگی ویداس خرابی و یا کیفیت نا مناسب محصولاتی است که مدت زمان طولانی از خرید آنها نمی گذرد.

پاسخ خدمات ویداس به مشتریان : قطعه نداریم، ممکن هم نیست موجود شود!!!

اما در تازه ترین اتفاق که باعث نارضایتی شدید یکی از مشتریان ویداس از خدمات پس از فروش این برند لوازم خانگی شده، نوع پاسخگویی نامناسب خدمات پس از فروش ویداس است.

در همین رابطه مشتری ناراضی لوازم خانگی ویداس گفت : بنده یک عدد ترازو ویداس مدل VI6298 را خریداری کردم که پس از مدتی استفاده متوجه شدم که مشکل تمام شدن سریع باتری دارد. دو سال تمام ترازو در نمایندگی خاک خورد و مشکل بنده حل نشد.

وی ادامه داد : به ما می گویند از کالای ایرانی حمایت کنیم، چگونه؟ اینکه محصولی را خریداری کنیم و پول زحمت کشیده را خرج محصولات بی کیفیت کنیم؟ از طرفی وقتی با مشکل قطعات مواجه می شویم، هیچکسی پاسخ مارا نمی دهد.

نکته قابل تامل در ماجرای این مشتری ناراضی ویداس نوع پاسخگویی خدمات پس از فروش این شرکت است.همانطور که در تصاویر ارسالی این مخاطب مشاهده می کنید، خدمات پس از فروش ویداس بعد از دو سال به راحتی به مشتری خود می گوید که قطعه نداریم، ممکن هم نیست موجود شود!!!

خدمات پس از فروش، بازوی توانمند توسعه برند های جهانی است اما اینکه یک برند نسبت به مشتریان خود احساس مسئولیت درستی نکند قطعا باعث کاهش مشتری و در نهایت تعطیلی کامل آن مجموعه خواهد شد. مشکلات خدمات پس از فروش حتی برای بزرگترین برندهای جهان نیز اتفاق می افتد اما نحوه پاسخگویی وجلب رضایت مشتری برای تمام شرکت های بزرگ جهان در اولویت است. اینکه به سادگی به مشتری خود بگویی قطعه نداریم و امید به آمدن قطعه هم نباید داشته باشید، نه منطقی است و نه قانونی.

نکته دیگر ماجرا نارضایتی مشتری ویداس در مصاحبه مدیرعامل ویداس است. مهدی ارجمندی؛ مدیرعامل لوازم خانگی ویداس در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در گفتگویی با خبرنگار ما اعلام کرده بود که بیش از 80 درصد قطعات مصرفی را داخلی سازی کرده ایم.

حال باید از مهدی ارجمندی به عنوان مدیرعامل ویداس پرسیده شود که اگر 80 درصد قطعات محصولات ویداس داخلی سازی شده، دلیل این حجم از نارضایتی و نبود قطعات لوازم خانگی ویداس چیست؟

اگر این محصول جز آن دسته از محصولات وارداتی است که به اسم تولید ملی به مشتریان فروخته می شود، مسئولان محترم در شرکت ویداس می دانند که در قوانین واردات قراردادی با نام LOC به معنی تامین قطعات تا 10 سال پس از فروش آخرین محصول وجود دارد. آیا برای محصولات احتمالی وارداتی خود این قرارداد لحاظ شده است؟ یا اینکه این محصولات و محصولات مشابه به صورت فله ای وارد کشور شده اند و در نهایت مشتریان باید تاوان این بی مسئولیتی را بدهند؟

به اشتراک گذاری این مطلب
فیسبوک لینکداین تلگرام ایمیل کپی لینک پرینت
به اشتراک گذاری
مطلب قبلی اطلاعات بیماران کرونایی طرح استعلام اطلاعات بیماران کرونایی آغاز شد
مطلب بعدی وام کرونا زمان و شرایط ثبت نام وام کرونا مشخص شد
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

- تبلیغات -
Ad image

مطالب پیشنهادی

انقلاب در عکاسی موبایل: همکاری Realme و Ricoh برای GT 8 Pro افشا شد
انقلاب در عکاسی موبایل: همکاری Realme و Ricoh برای GT 8 Pro افشا شد
فناوری و دیجیتال
چطور با خرید فالوور هدفمند، الگوریتم اینستاگرام را به نفع خود کنیم؟
چطور با خرید فالوور هدفمند، الگوریتم اینستاگرام را به نفع خود کنیم؟
معرفی بیزینس
شیائومی و ردمی با تبلت‌های جدید وارد رقابت داغ بازار شدند
شیائومی و ردمی با تبلت‌های جدید وارد رقابت داغ بازار شدند
فناوری و دیجیتال
افشای رازهای آیفون ۱۷ پرو؛ iFixit: تعمیر این گوشی دشوارتر از همیشه
افشای رازهای آیفون ۱۷ پرو؛ iFixit: تعمیر این گوشی دشوارتر از همیشه
اخبار اپل، آیفون و مک فناوری و دیجیتال موبایل
- تبلیغات -
Ad image

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ممکنه به این مطالب هم علاقه داشته باشی

پیشنهاد سردبیرفناوری ایرانویژه

آشنایی با بلولاین، مرکز پشتیبانی بلوبانک

اسفند ۲۷, ۱۴۰۱
واکسن ایرانی کرونا
فناوری ایرانویژه

واکسن ایرانی کرونا چه زمانی به دست مردم می‌رسد؟

اسفند ۲۵, ۱۳۹۹
چطور یک سیستم خانگی یا اداری اسمبل کنیم
فناوری ایران

چطور یک سیستم خانگی یا اداری اسمبل کنیم که توانایی اجرای بازی‌های روز را هم داشته باشد؟

خرداد ۴, ۱۴۰۰
رونمایی از «یکتابات»؛ پلتفرم ایرانی فروش خودکار در دایرکت اینستاگرام
اخبار داخلیاخبار و رویدادهاترند اینستاگرام و شبکه اجتماعیفناوری ایران

رونمایی از «یکتابات»؛ پلتفرم ایرانی فروش خودکار در دایرکت اینستاگرام

مهر ۱۵, ۱۴۰۴

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

محبوب‌های گذشته

اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اخبار و رویدادها
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
فناوری و دیجیتال
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
فناوری و دیجیتال

درباره رسانه مدیاتی

اگر به خبر فناوری و دنیای آی تی علاقه دارید، اگر به دنبال مرجع اخبار به روز هستید، رسانه مدیاتی مرجعی برای اخبار تکنولوژی است و روزانه مهم ترین خبرهای آیتی را

رسانه مدیاتی فعالیت خود را از مرداد 1399 آغاز کرد. هدف این رسانه افزایش سطح معلومات مخاطبان در کنار ارائۀ جدیدترین اخبار در زمینۀ آی تی و سایر حوزه‌های پر مخاطب است.

علاوه بر این می‌توانید قیمت و نرخ روز دلار ، قیمت روز سکه و طلا و همچنین قیمت روز خودرو را در رسانه مدیاتی دنبال کنید.

برای ارتباط با رسانه مدیاتی می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info [a] mediat [dot] ir با ما ارتباط برقرار کنید.

مطالب تصادفی

برنامه سه‌ساله اپل برای تحول بزرگ آیفون
برنامه سه‌ساله اپل برای تحول بزرگ آیفون
فناوری و دیجیتال اخبار اپل، آیفون و مک موبایل
ویوو Y400 با سخت‌افزار مطمئن و باتری غول‌پیکر معرفی شد
ویوو Y400 با سخت‌افزار مطمئن و باتری غول‌پیکر معرفی شد
فناوری و دیجیتال موبایل
راهنمای خرید لپ‌تاپ دانشجویی و اقتصادی
راهنمای خرید لپ‌تاپ دانشجویی و اقتصادی
فناوری و دیجیتال
ما را دنبال کنید
تمامی حقوق متعلق است به رسانۀ خبری مدیاتی است.