رسانه مدیاتی – لینکدین که یک شبکه اجتماعی حرفهای به شمار میرود تایید کرد که روی یک تجربه صوتی اجتماعی در پیامرسان خود کار میکند که به تولیدکنندگان محتوا در این شبکه این امکان را میدهد که به صورت صوتی با گروه خود تعامل داشته باشند. در حقیقت لینکدین به رقابت با کلاب هاوس میرود
لینکدین به رقابت با کلاب هاوس میرود
گزارشهای اخیر نشان میدهد که لینکدین به جمع رقیبان اپلیکیشن چت صوتی کلاب هاوس اضافه شده است اما برخلاف اپلیکیشنهای رقیب کلاب هاوس که به وسیله فیس بوک و توییتر ساخته میشود. لینکدین معتقد است که قابلیت شبکه صوتی این شرکت متفاوت خواهد بود؛ زیرا به کابرانی که هویت حرفهای دارند مربوط میشود. علاوه بر آن این شرکت پلتفرمی برای جامعه تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است که به ابزارهایی مانند استوریها، پخش ویدیوی زنده لینکدین، خبرنامه و قابلیتهای دیگر دسترسی دارد.
در حال حاضر نیز لینکدین بخشی از تلاشهایی که در این حوزه داشته است را با راهاندازی حالت Creator رسمی شده است و اجازه میدهد که هر فردی میخواهد پروفایل را به عنوان پروفایلی مشخص کند که میتواند برای بهروزرسانیهایی مانند استوری و ویدیوی لایو لینکدین دنبال شود. این تمرکز روی تولیدکنندگان محتوا، لینکدین را از نظر توسعه سرویس مشابه کلاب هاوس در مقایسه با تلاشهای فیس بوک، توییتر، تلگرام یا دیسکورد در مسیر رقابت جدیتر قرار میدهد.
اگر چه سرویس توییتر اسپیسز شرکت توییتر که رقیب کلاب هاوس است در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد اما در حال حاضر ابزارهای کامل تولیدکنندگان محتوا در دسترس نیستند و تازه ماه گذشته بود که توییتر برنامه خود برای قابلیت خدمات اشتراک پولی سوپر فالو را اعلام کرد و امسال به تازگی از طریق خرید یک شرکت، وارد فضای خبرنامه شده است. فیس بوک نیز تعدادی قابلیتهای ویژه تولیدکنندگان محتوا ایجاد کرده اما به تازگی در ابزارهایی مانند خبرنامه سرمایه گذاری کرده است.
طبق گزارش تک کرانچ، لینکدین اعلام کرده است توسعه قابلیت نت ورکینگ مبتنی بر صورت، بر اساس درخواستهای اعضا و تولیدکنندگان محتوا در این شبکه اجتماعی حرفه ای انجام شده است که خواستار فراهم شدن راههای بیشتری برای ارتباط از طریق این پلتفرم هستند.


