رسانه مدیاتی – طبق گزارشهایی که به تازگی منتشر شده است فیسبوک تبلیغات را برای کاربران جهانی سرویس Reels اینستاگرام راهاندازی کرد.
تبلیغات به اینستاگرام ریلز میآیند
این کمپانی رسانه اجتماعی که قصد دارد درآمدزایی از سرویس Reels اینستاگرام داشته باشد، آزمایش تبلیغات در این سرویس ویدیویی کوتاه را در آوریل در کشورهای هند، برزیل، آلمان و استرالیا آغاز کرده بود. این آزمایش با برندهایی نظیر بی ام و، لوییس ویتون، نت فلیکس و اوبر انجام گرفت.
گزارشهای اخیر نشان میدهد جاستین اوسوفکسی، مدیر عملیات اینستاگرام گفت: «ما Reels را راه فوق العادهای برای کشف محتوای جدید در اینستاگرام میبینیم و بنابراین تبلیغات هم مناسب آن است. همه برندها از کوچک تا بزرگ از این شکل خلاقانه جدید در فضایی که افراد در آن سرگرم شده اند، می توانند بهره ببرند.»
طبق گزارشهایی که رویترز منتشر کرده است این شرکت اعلام کرد تبلیغات Reels که حداکثر ۳۰ ثانیه خواهند بود، بین هر کلیپ ویدیویی در Reels ظاهر خواهند شد.
طبق گزارشهایی که به تازگی منتشر شده است فیسبوک تبلیغات را برای کاربران جهانی سرویس Reels اینستاگرام راهاندازی کرد. فیسبوک پیش از این اعلام کرده بود به تبلیغات کنندگان اجازه میدهد بخشهای محتوای ویدیویی که می خواهند تبلیغاتش در آنجا نمایش داده شود مانند ویدیوهایی درباره کودکان و ترتیب کودکان، حیوانات و سگ و گربه یا فیتنس و ورزش را انتخاب کنند. این بزرگترین اقدام فیس بوک در فراهم کردن امکان تبلیغات برندها به همراه محتوا است. تبلیغات کنندگان معمولا از فیسبوک برای هدف گرفتن کاربران بر اساس علایقشان استفاده می کنند.
فیس بوک اعلام کرد در هفته های آینده تبلیغات استیکری برای فیس بوک استوریز عرضه خواهد کرد. برندها می توانند استیکرهایی را ایجاد کنند که تولیدکنندگان محتوا آنها را در استوریهای خود قرار میدهند و اینفلوئنسرها سهمی از فروشی که از محل این تبلیغات حاصل شده است را دریافت خواهند کرد.
طبق گزارشهایی که رویترز منتشر کرده است، این قابلیت بخشی از تلاش فیس بوک برای جذب تولیدکنندگان محتوایی است که از طریق پلتفرمهایی مانند کلاب هاوس مستقیما از هواداران و طرفدارانشان پول دریافت می کنند.
بیشتر بخوانید: «تولیدکنندگان محتوا میتوانند از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک درآمد کسب کنند»


