هوشمندسازی فرایند ارسال و تحویل مرسوله‌های پستی

رسانه مدیاتی – طبق گزارش‌ها وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «در دیداری که با مدیران پستی داشتم، قرار شد همکارانم از طریق هوشمندسازی فرایند ارسال و تحویل مرسوله‌های پستی، بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت کنند.»

هوشمندسازی فرایند ارسال و تحویل مرسوله‌های پستی

در این راستا عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در پست اینستاگرامی خود نوشت: «امروز در جمع اعضای هیات‌مدیره و مدیران شرکت ملی پست، پیگیر مشکلات این شرکت باسابقه بودم.»

او تاکید کرد: «من از ابتدای مسوولیتم در وزارت ارتباطات تا امروز همواره پیگیر وضعیت معیشتی کارکنان تلاشگر پست بوده‌ام و از این پس هم خواهم بود.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: «می‌دانم که اقداماتی برای بهبود وضعیت سختی کار و معیشت کارکنان پست انجام شده اما اینها را کافی نمی‌دانم و هر روز پیگیر راهکارهای بهبود کلی درآمد این شرکت و به تبع آن بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پست هستم.»

زارع‌پور تاکید کرد: «در شرکت پست به عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال ظرفیت‌های بزرگی نهفته است که باید از حالت بالقوه به فعلیت برسد. این مجموعه باید با همکاری بخش خصوصی چابک‌ و فعال و متحول شود و خدمات با کیفیت‌تری به مردم ارائه دهد.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد؛ تنوع در سبد خدمات پستی و استفاده از فناوری‌های جدید در زنجیره خدمات پستی هم مسیر ارتقای این شرکت را هموار می‌کند. هنوز بهای تمام شده خدمات در شرکت بالاست و باید با راهکارهای فناورانه هزینه‌ها را کاهش داد.

وی یادآور شد: «سرمایه اجتماعی پست اعتماد مردم است و این سرمایه هرگز نباید خدشه‌دار شود، سرعت ارائه خدمات توام با کیفیت منجر به اعتماد مردم می‌شود. قرار شد همکاران من در شرکت پست از طریق هوشمندسازی فرآیند ارسال و تحویل، میزان رضایت مردم را تحلیل کنند و به صورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت داشته باشند.»

زارع‌پور گفت: «هرگز یادمان نرفته است که کارکنان زحمتکش پست در طول دوران شیوع کرونا و برای آنکه کار مردم انجام شود چه فشاری را تحمل کردند. قدردانشان هستم، خدا حافظشان باشد.»

بیشتر بخوانید: «ریپل چیست و چرا با بقیه ارزهای دیجیتال متفاوت است؟»

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید