ایجاد قابلیت برچسب گذاری کالاها در اینستاگرام

رسانه مدیاتی – گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد کاربران اینستاگرام در آمریکا که حساب‌های عمومی دارند، می‌توانند از این پس در پست‌هایی که ارسال می‌کنند، محصولات را برچسب گذاری (تگ) کنند.

ایجاد قابلیت برچسب گذاری کالاها در اینستاگرام

این گزینه تاکنون به بعضی برندها و بعضی تولیدکنندگان محتوا محدود بود. با این قابلیت اینفلوئنسرها می توانند به مخاطبان خود کمک کنند محصولاتی که در پستهایشان نشان می دهند را خریداری کنند.

اینستاگرام پیش از این اعلام کرده بود هدف از این قابلیت، کمک به افراد برای حمایت از کسب و کارهای کوچک محبوبشان است. اگر کاربران محصولات را در پستهای خود تگ کنند، فعلا سهمی از فروش آن نخواهند برد، با این حال اینستاگرام شعبه‌های فروشگاه‌ها را آزمایش کرده است و شرکت مِتا می خواهد اقدامات بیشتری برای کمک به درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای کوچک از طریق اپلیکیشن‌های این شرکت انجام دهد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، تگ کردن محصولات در پست‌ها کار پیچیده‌ای نیست و درست مثل تگ کردن کاربران دیگر است. تگ کردن محصولات به پست در فید محدود نخواهد بود و اینستاگرام روی قابلیت مشابهی برای استوری کار می کند.

اینستاگرام اخیرا شماری آپدیت اضافه کرده است. این اپلیکیشن ماه گذشته چند قابلیت جدید برای پیام رسانی شامل اشتراک گذاری آهنگ، پیام‌های بی‌صدا و نظرسنجی برای چت‌های گروهی را اضافه کرد.

این در حالی است که مدتی قبل یک شبکه اجتماعی نوپا، رویکرد تیک‌تاک، اینستاگرام و توییتر را در انتشار محتوا با برنامه جدیدی که ساخته، به چالش کشیده است.

بسیاری از کاربران اینستاگرام هزینه‌های بسیاری صرفا برای استخدام عکاس حرفه‌ای صرف می‌کنند، اما بی‌ریل مردم را تشویق می‌کند که خودشان باشند، بدون آمادگی قبلی از خود واقعی‌شان عکس بگیرند و بدون فیلتر یا برنامه‌های روتوش آن را با دوستان واقعی‌ خود به اشتراک بگذارند.

می‌توان گفت این برنامه دقیقا نقطه مقابل اینستاگرام است. در بی‌ریل، دیگر کسی ساعت‌ها وقت خود برای ویرایش یک عکس یا پیش از آن، قیافه خود صرف نمی‌کند تا تعداد بیشتری او را بپسندند. اینجا افراد در لحظات مختلف با یک هشدار غافلگیر می‌شوند و دقایقی کوتاه فرصت دارند تا بهترین عکسی که می‌توانند را بگیرند.

نظرات کاربران بی‌ریل تاکنون حاکی از رضایت آن‌ها از برنامه است. بنا بر اعلام شرکت سنسورتاور که داده‌های برنامه‌های اجتماعی را تجزیه‌وتحلیل می‌کند، بین ژانویه تا فوریه ۲۰۲۲، چهارمیلیون نفر این برنامه را دانلود کرده‌اند؛ محبوبیتی که روند افزایشی دارد.

بیشتر بخوانید: «تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک درآمد کسب کنند»

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید