ایجاد قابلیت خرید محصولات در دایرکت اینستاگرام

رسانه مدیاتی – گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد اینستاگرام قابلیت پرداخت در چت را اضافه کرده است که به کاربران در آمریکا امکان می‌دهد از شرکتهای کوچک در بخش پیامهای مستقیم این پلتفرم، خرید کنند.

ایجاد قابلیت خرید محصولات در دایرکت اینستاگرام

شرکت مِتا پلتفرمز اعلام کرد کاربران این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، می‌توانند به شرکتهای کوچک در بخش پیامی ارسال کنند و در پیامهای مستقیم سفارش خود را اعلام کنند. همچنین می‌توانند در همان رشته چت، وضعیت سفارش خود را پیگیری کرده و اگر سوالی دارند، بپرسند.

همان طور که گفته شد گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد اینستاگرام قابلیت پرداخت در چت را اضافه کرده است که به کاربران در آمریکا امکان می‌دهد از شرکتهای کوچک در بخش پیامهای مستقیم این پلتفرم، خرید کنند. این قابلیت در راستای تلاش شرکت مِتا برای توسعه امکانات تجارت الکترونیکی در پلتفرمهای این شرکت، عرضه شده است.

ایجاد قابلیت خرید محصولات در دایرکت اینستاگرام

مِتا در سال ۲۰۲۰ بخش شاپس (Shops) را راه اندازی کرد تا امکان یافتن و خرید محصولات در فیس بوک و اینستاگرام را برای کاربران فراهم کند. این شرکت اعلام کرد شرکتهای کوچک در آمریکا که در حال حاضر از شاپس استفاده نمی کنند، می توانند بدون نیاز به استفاده از برنامه دیگری، محصولاتشان را در بخش پیامهای مستقیم اینستاگرام معرفی کرده، سفارش خرید ایجاد کرده و پرداخت مشتری را دریافت کنند.

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام قابلیت پرداخت در چت را اضافه کرده است که به کاربران در آمریکا امکان می‌دهد از شرکتهای کوچک در بخش پیامهای مستقیم این پلتفرم، خرید کنند. قابلیت جدید اینستاگرام اجازه می‌دهد از سرویس پرداخت مِتا پی (Meta Pay) برای تکمیل خرید استفاده شود.

شرکت مِتا اعلام کرد هر هفته یک میلیارد نفر در اپلیکیشنهای این شرکت، به شرکتها پیام می دهند، محصولات را جست و جو می کنند یا درخواست حمایت می کنند.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید