رسانه مدیاتیرسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
جستجو
در حال مطالعه: چگونه مشتری های عکاسی خود را افزایش دهیم؟
به اشتراک گذاری
اطلاع‌رسانی
Font ResizerAa
رسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
Font ResizerAa
جستجو
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
ما را دنبال کنید
رسانه مدیاتی > معرفی بیزینس > چگونه مشتری های عکاسی خود را افزایش دهیم؟
معرفی بیزینس

چگونه مشتری های عکاسی خود را افزایش دهیم؟

آخرین به‌روز رسانی در ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
توسط معرفی بیزینس
منتشر شده در دی ۲۳, ۱۴۰۲
به اشتراک گذاری
به اشتراک گذاری

این مطلب به درخواست بیزینس معرفی شده منتشر شده است و رسانه مدیاتی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

چگونه مشتری های عکاسی خود را افزایش دهیم؟

به گزارش بخش معرفی بیزینس رسانه مدیاتی، کسب درآمد از انجام کاری که دوست دارید، شغل ایده آلی است، اما اینکه همیشه به دنبال مشتریان جدید باشید، می‌تواند خسته کننده و تضعیف کننده روحیه باشد. هر چند تسلیم نشو! به یاد داشته باشید که رم در یک روز ساخته نشده است، و ساختن شهرت و به دست آوردن آن خط لوله مداوم مشتریانی که می‌دانید در جایی وجود دارند، زمان می‌برد. بهترین راه برای اطمینان از اینکه مشتریان ایده آل شما را پیدا خواهند کرد این است که مهارت های بازاریابی خود را تقویت کنید. برای اینکه چطور می‌خواهید مشتری جذب کنید و یک پایگاه مشتری قوی برای کسب و کار عکاسی خود بسازید، برنامه‌ریزی کنید.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم.

 

- تبلیغات -

یک حضور آنلاین قوی ایجاد کنید

حضور آنلاین تنها به معنای رسانه های اجتماعی نیست. شما همچنین می‌توانید وب سایت خود را ایجاد کنید و با سفارش پروژه سئو آن را به بالاترین رتبه‌ها برسانید. به خصوص به عنوان یک عکاس، این یک راه عالی برای حفظ نمونه کارها از بهترین کارهای شما است، که مردم می‌توانند آن را مرور کنند تا حسی از آنچه می‌توانید ارائه دهید به دست آورند. اگر بودجه کافی برای آن دارید، می‌توانید تمام تلاش خود را انجام دهید و یک طراح وب استخدام کنید، یا همه چیز را ساده نگه دارید و از یک سازنده وب‌سایت DIY استفاده کنید – برخی از آنها قالب‌هایی با ظاهر حرفه‌ای ارائه می‌دهند که می‌توانید آن را سفارشی کنید. شما لزوماً به یک سایت بسیار پیچیده نیاز ندارید، فقط یک روش ساده و تمیز برای نمایش کار خود و اجازه دادن به افراد برای تماس با شما.

علاوه بر نمایش نمونه های به روز کار خود، ممکن است به فکر نوشتن یک وبلاگ باشید. شما می‌توانید در مورد تجربیات خود بنویسید، نظرات خود را به اشتراک بگذارید، نکات مفیدی را ارائه دهید و موارد دیگر. حتی با کمی‌تحقیق در مورد کلمات کلیدی، می‌توانید رتبه خود را در گوگل و همینطور بازدید سایت خود را افزایش دهید و مطمئن شوید که افراد بیشتری در سایت شما قرار می‌گیرند.

 

مشتری ایده آل خود را تعیین کنید و پیام خود را هدف قرار دهید

اگر سعی کنید خودتان را برای همه بازاریابی کنید، در نهایت هیچ کس را جذب نخواهید کرد. حتی اگر از عکاسی از هر کسی در هر نوع موقعیتی خوشحال باشید، اگر شخصیت ایده‌آلی را که می‌خواهید با آن کار کنید شناسایی کنید، در جذب مشتری بسیار موفق‌تر خواهید بود. این بدان معنا نیست که شما باید خیلی خاص باشید – برای مثال، تصمیم بگیرید که فقط از عروسی های کوچکی که در فضای باز برگزار می‌شود عکس بگیرید – اما می‌توانید بین تمرکز بر رویدادها در مقابل پرتره های خانوادگی و عکس های سر شرکتی یکی را انتخاب کنید.

هرچه تمرکز شما محدودتر باشد، پیام‌های بازاریابی شما مستقیم‌تر و هدفمندتر می‌شوند، اما داشتن یک جایگاه کلی و سپس چندین زیرمجموعه کاملاً قابل قبول است. به عنوان مثال، ممکن است تصمیم بگیرید که بر روی تصاویر خانوادگی تمرکز کنید و سپس در آن فوکوس، زیرمجموعه هایی مانند شاخه های زایمان یا نوزادان را ارائه دهید.

به محض اینکه در مورد جایگاه خود تصمیم گرفتید، می‌توانید پیام خود را روشن کنید. برای عکس‌های خانوادگی، باید با والدین یا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها پیام‌هایی در مورد حرکت سریع زمان و ثبت لحظات معنادار بفرستید. اگر مشتری هدف شما یک شرکت است، ممکن است بخواهید روی اهمیت داشتن عکس های حرفه ای در یک وب سایت تمرکز کنید.

 

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، واقعیت این است که رسانه های اجتماعی یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی رایگان موجود است. این یک راه عالی برای انتشار پیام شما در سراسر جهان است.

اولین قدم شما باید این باشد که کمی‌تحقیق کنید و یاد بگیرید که مشتریان ایده‌آل شما کجا در رسانه‌های اجتماعی معاشرت می‌کنند. اگر به دنبال متخصصان و مشتریان شرکتی هستید، لینکدین ممکن است پلتفرم انتخابی شما باشد. افراد Gen Z عاشق TikTok هستند و البته اینستاگرام و فیس بوک برای همه افراد دیگر وجود دارد.

به عنوان یک عکاس، بیشتر عکس‌ها را به اشتراک می‌گذارید، بنابراین پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و پینترست ممکن است برای شما ارزش بیشتری نسبت به دیگران داشته باشند، اما همیشه می‌توانید چیزهای مختلف را امتحان کنید و ببینید چه چیزی بهترین کار را می‌کند. اگر در حال حاضر حداقل چند فالوور دارید، می‌توانید به رشد ارگانیک خود ادامه دهید. استفاده از هشتگ، کامنت گذاشتن روی پست‌های دیگران، تشویق به اشتراک‌گذاری و بحث، همه راه‌های خوبی برای افزایش دسترسی شما هستند.

اگر تازه شروع به کار کرده اید، ممکن است بخواهید حداقل کمی‌در تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید. می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید یا از یک متخصص برای کمک به شما استفاده کنید.

نکات برتر:

  • سعی نکنید در همه پلتفرم ها حضور داشته باشید و فعال باشید. یکی یا دو موردی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.
  • در صورت امکان، تصاویر زیادی از عکس‌هایی که برای مشتریان دیگر انجام داده‌اید، به اشتراک بگذارید.
  • حداقل 3 بار در هفته عکس ارسال کنید.
  • فراموش نکنید که فراخوان‌های اقدام را در پست‌های خود بگنجانید، و افراد را تشویق کنید تا با شما تماس بگیرند و جلسات را رزرو کنند.

 

استفاده از خدمات شما را برای مشتریان آسان کنید

امروزه مصرف کنندگان تماماً به دنبال رضایت آنی هستند. ارتباط مشتریان بالقوه با شما، کسب اطلاعات در مورد شما، رزرو یک جلسه با شما و پرداخت پول به شما را آنقدر آسان کنید که بتوانند به راحتی از خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی شما استفاده کنند.

فهرستی از بسته‌ها و خدماتی که مشتریان می‌توانند به صورت آنلاین ببینند یا می‌توانید برای آنها ایمیل کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات قیمت را درج کرده اید. چه به صورت آنلاین یا تلفنی رزرو می‌کنید، تا جایی که می‌توانید گزینه‌های پرداخت مختلف را ارائه دهید.

 

یک لیست ایمیل حفظ کنید

این ایده خوبی است که آدرس ایمیل همه افرادی که به هر نحوی با کسب و کار شما تعامل دارند جمع آوری و ذخیره کنید. حتی اگر لیست شما بسیار کوچک شروع می‌شود و شامل مادر و بهترین دوست شما می‌شود، به آرامی‌به آن اضافه کنید و مرتباً به روز رسانی ها را ارسال کنید. بدیهی است که شما نمی‌خواهید کسی را اسپم کنید، بنابراین مطمئن شوید که ایمیل هایی که ارسال می‌کنید حاوی اطلاعات به موقع و مرتبط باشد. می‌توانید اطلاعات مفیدی، مانند نکات مهم برای گرفتن عکس‌های بهتر با تلفن، نحوه بی‌حرکت کردن کودک برای عکاسی، یا هر موضوع دیگری که فکرش را بکنید، اضافه کنید.

فهرست ایمیل نیز ابزار خوبی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد بسته ها یا خدمات جدیدی است که قصد ارائه آنها را دارید. همیشه باید خوانندگان را تشویق کنید که ایمیل را با دیگران به اشتراک بگذارند تا آنها نیز بتوانند ثبت نام کنند. همه دوست دارند چیزی را به صورت رایگان دریافت کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مشتریان بالقوه برای ثبت نام در لیست پستی شما این است که وقتی آدرس ایمیل خود را وارد می‌کنند، چیزی با ارزش را بدون هیچ هزینه‌ای به آنها پیشنهاد دهید.

به عنوان مثال، می‌توانید یک کتاب الکترونیکی ساده یا یک اینفوگرافیک با اطلاعاتی که احتمالاً جالب هستند، مانند «10 خطای برتر عکاسی که تازه‌کارها می‌کنند» ایجاد کنید. بسیاری از ابزارهای طراحی آنلاین رایگان وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا محصولی ارزشمند برای هدیه ایجاد کنید. اگر آدرس ایمیل مشتری دارید، یک خط مستقیم به صندوق ورودی او دارید. برخلاف رسانه‌های اجتماعی، لازم نیست نگران تغییر الگوریتم‌ها و دیده نشدن محتوایتان باشید.

به اشتراک گذاری این مطلب
فیسبوک لینکداین تلگرام ایمیل کپی لینک پرینت
به اشتراک گذاری
مطلب قبلی رونمایی لوسید موتور از سدان های AIR 2024 با قیمت کمتر رونمایی لوسید موتور از سدان های AIR 2024 با قیمت کمتر
مطلب بعدی مصرف مواد توسط ایلان ماسک در یک جلسه مهم! مصرف مواد توسط ایلان ماسک در یک جلسه مهم!
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

- تبلیغات -
Ad image

مطالب پیشنهادی

در جستجوی گوشی‌های تاشو، معیار فیلتر باید بر اساس ابعاد در حالت باز یا بسته تنظیم شود
در جستجوی گوشی‌های تاشو، معیار فیلتر باید بر اساس ابعاد در حالت باز یا بسته تنظیم شود
فناوری و دیجیتال
شیائومی YU7 GT؛ هیولای هزار اسب بخاری در آستانه رونمایی
شیائومی YU7 GT؛ هیولای هزار اسب بخاری در آستانه رونمایی
خودرو و حمل نقل فناوری و دیجیتال
۵ اشتباه رایج در استفاده از کارت‌های حافظه SD که باید از آن‌ها پرهیز کنید
۵ اشتباه رایج در استفاده از کارت‌های حافظه SD که باید از آن‌ها پرهیز کنید
فناوری و دیجیتال
بررسی مینی‌ پی‌سی Beelink SER9 Pro؛ غول کوچک رایزن 7 با داک توسعه M.2
بررسی مینی‌ پی‌سی Beelink SER9 Pro؛ غول کوچک رایزن 7 با داک توسعه M.2
فناوری و دیجیتال
- تبلیغات -
Ad image

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ممکنه به این مطالب هم علاقه داشته باشی

پلتفرم آنلاین سلامت بقراط
معرفی بیزینس

پلتفرم آنلاین سلامت بقراط در مسیر آینده، پیش به سوی بیمارستان مجازی  

خرداد ۲۵, ۱۴۰۲
بهترین جاهای دیدنی یاسوج
معرفی بیزینس

وبسایت فلای تودی: 8 مورد از بهترین جاهای دیدنی یاسوج

خرداد ۲۸, ۱۴۰۲
چگونه با مدرک فنی حرفه‌ای به آلمان مهاجرت کنیم؟ راهنمای دریافت ویزای کار آلمان
معرفی بیزینس

چگونه با مدرک فنی حرفه‌ای به آلمان مهاجرت کنیم؟ راهنمای دریافت ویزای کار آلمان

مهر ۲۱, ۱۴۰۴
معرفی انواع قفل هوشمند
معرفی بیزینس

گروه بازارگانی هوک: معرفی انواع قفل هوشمند + بررسی قابلیت‌ها و روش کار

خرداد ۲۸, ۱۴۰۲

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

محبوب‌های گذشته

اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اخبار و رویدادها
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
فناوری و دیجیتال
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
فناوری و دیجیتال

درباره رسانه مدیاتی

اگر به خبر فناوری و دنیای آی تی علاقه دارید، اگر به دنبال مرجع اخبار به روز هستید، رسانه مدیاتی مرجعی برای اخبار تکنولوژی است و روزانه مهم ترین خبرهای آیتی را

رسانه مدیاتی فعالیت خود را از مرداد 1399 آغاز کرد. هدف این رسانه افزایش سطح معلومات مخاطبان در کنار ارائۀ جدیدترین اخبار در زمینۀ آی تی و سایر حوزه‌های پر مخاطب است.

علاوه بر این می‌توانید قیمت و نرخ روز دلار ، قیمت روز سکه و طلا و همچنین قیمت روز خودرو را در رسانه مدیاتی دنبال کنید.

برای ارتباط با رسانه مدیاتی می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info [a] mediat [dot] ir با ما ارتباط برقرار کنید.

مطالب تصادفی

بررسی Nothing Headphone (1)؛ رقیبی تازه‌نفس برای بزرگان بازار
بررسی Nothing Headphone (1)؛ رقیبی تازه‌نفس برای بزرگان بازار
فناوری و دیجیتال
اولویت اصلی نستله؛ کاهش ردپای کربن با اقدامات ملموس
اولویت اصلی نستله؛ کاهش ردپای کربن با اقدامات ملموس
فناوری ایران
راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی
راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی
فناوری و دیجیتال
ما را دنبال کنید
تمامی حقوق متعلق است به رسانۀ خبری مدیاتی است.