یک میلیارد دلار برای کاربران کارت بانکی اپل به عنوان پاداش نقدی

یک میلیارد دلار برای کاربران کارت بانکی اپل به عنوان پاداش نقدی

به گزارش رسانه مدیاتی، به‌گفته‌ی اپل، هم‌اکنون بیش از 12 میلیون نفر از اپل کارت برای تصمیمات مالی بهتر استفاده می‌کنند. برای نخستین‌بار، اپل تعداد کاربران سرویس اپل کارت را به‌اشتراک گذاشت. این سرویس، تنها در ایالات متحده دردسترس است. شرکت سازنده‌ی آیفون اعلام کرد که کارت اعتباری‌اش بیش از 12 میلیون مشترک دارد. 30 درصد از این افراد به‌طور پیوسته از این کارت استفاده می‌کنند و دو یا چند پرداخت در ماه انجام می‌دهند.

سرویس اپل کارت فَمیلی نیز شاهد رشدی چشمگیر بوده است؛ به‌طوری‌که هم‌اکنون بیش از یک‌میلیون نفر کارت خود را ازطریق Family Sharing به‌اشتراک گذاشته‌اند. حدود 600 هزار کارت نیز به‌صورت مالک مشترک راه‌اندازی شده‌اند و از این طریق اعتبار جمع‌آوری می‌کنند.

شرکت سازنده‌ی مک بوک برای اولین‌بار در سال 2019 اپل کارت را با همکاری گروه مالی گلدمن ساکس عرضه کرد. وعده‌ی شرکت مستقر در کوپرتینو با اپل کارت تجربه‌ی کارت اعتباری سرراست بدون کارمزد‌های پنهان و سیستم پاداش نقدی (کش‌بک) با عنوان Daily Cash بود. تنها در سال گذشته، کاربران اپل بیش از یک‌میلیارد دلار از پاداش‌های Daily Cash دریافت کرده‌اند.

یک میلیارد دلار پاداش نقدی برای کاربران کارت بانکی اپل

جنفیر بیلی، معاون شرکت سازنده‌ی اپل واچ، در بیانیه‌ی مطبوعاتی اپل گفت که این شرکت از ادامه‌ی نوآوری و سرمایه‌گذاری در تجربه‌ی تقدیرشده‌ی اپل کارت هیجان زده است؛ چراکه ‍12 میلیون نفر مشتری از این سرویس برای اتخاذ تصمیمات مالی بهتر استفاده می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی ImageFX گوگل؛ ساخت تصویر به کمک کلیدواژه‌های پیشنهادی

 

در بیانیه‌ی مطبوعاتی اپل، گلدمن ساکس گفت: «به ارائه‌ی تجربه‌ای عالی برای مشتریان اپل کارت متعهد هستیم.»

اوضاع پشت‌پرده برای رابطه‌ی گلدمن ساکس و شرکت سازنده‌ی آیپد چندان مناسب نیست. به‌نظر می‌رسد که پیرو ضررهای هنگفت، این گروه مالی قصد دارد تا از تمامی کسب‌وکارهای مشتری‌محور خود خارج شود؛ به‌همین‌دلیل، اعتقاد بر این است که اپل به‌دنبال جایگزینی این شرکت در سال آتی است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید