معرفی چری Ute پیکاپ 2025 چری

معرفی چری Ute پیکاپ 2025 چری

به گزارش رسانه مدیاتی، خودروساز چینی Chery، یکی از برندهای کمتر شناخته شده در دنیای غرب است. این شرکت، دارای بسیاری از برندهای فرعی است که احتمالاً هرگز نام آنها را نشنیده‌اید، مانند Exeed، Omoda، Jaecoo، Jetour و Karry. با چنین مجموعه وسیعی از سدان‌ها و SUVها، ممکن است برای یادآوری همه آنها به یک دفترچه یادداشت نیاز داشته باشید.

به عنوان بخشی از برنامه گسترش این شرکت به بازارهای جهانی، در آسیا-اقیانوسیه، آمریکای جنوبی و اروپا، در حال آماده شدن برای به چالش کشیدن بازار سودآور پیکاپ‌های سایز متوسط است. آنها قرار است یک رقیب فورد رنجر که هنوز نامش فاش نشده است را، تحت پرچم چری در استرالیا و زیرنام تجاری “Karry” در مناطق دیگر معرفی کنند.

در حالی که علامت‌های سوال بر روی جزئیات مکانیکی باقی مانده است، یک منبع ناشناس نزدیک به چری، اطلاعاتی درباره ظاهر داخل و خارج از Carscoops ارائه کرده است.

 

ظاهر بیرونی

معرفی پیکاپ جدید چری 2025

این پیکاپ دو کابین که شبیه فرزند عشق نیسان ناوارا با هیوندای آزرا/Grandeur نسل ششم است، ظاهر جالبی دارد. قسمت جلویی دارای شکل مشبک با طرح الماس است که به‌طور یکپارچه با چراغ‌های LED جلو ادغام می‌شود. سپر پایینی، کاپوت و گلگیرهای جلو در مقایسه با خطوط ناهموار و صاف‌تر که در محصولات رقیب دیده می‌شود، طراحی گردتری از خود نشان می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید: شرایط فروش کرمان موتور دهه فجر 1402

 

در امتداد خودرو، روکش پایینی درب و کابین عمودی برای سهولت دسترسی را مشاهده خواهید کرد. قبل از اینکه چراغ‌های عقب قطع شود، یک خط متمایز به سمت بالا و روی چرخ‌های عقب کشیده شده است.

معرفی پیکاپ جدید چری 2025

در عقب، یک جای پای کوتاه خواهید دید که با رگه‌های پلاستیکی مشکی قاب شده است. چراغ‌های عقب LED زاویه‌دار هستند و روی درب عقب، نشان Chery را مشاهده خواهید کرد. روکش پایین منحصر به فرد آن مشابه «SUV» است، اگرچه احتمالاً با سپر فولادی سودمندتری برای خریداران تجاری عرضه شود.

 

ظاهر داخلی

ظاهر داخلی

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش دیجیتال 10.25 اینچی برای راننده و یک سیستم اطلاعات سرگرمی 10.25 اینچی است که فضایی شبیه کابین خلبان ایجاد می‌کند. بسیاری از عناصر برق ماشین از SUV جمع‌وجور Omoda 5 به عاریت گرفته شده‌اند و احتمالاً ویژگی‌های فن‌آوری هم از آن پیروی می‌کنند.

مشابه Omoda 5، می‌توانید شارژ بی‌سیم تلفن، روشنایی محیط، اندروید اتو بی‌سیم و اپل کارپلی، دوربین دید فراگیر سه بعدی، استارت از راه دور، گرمکن صندلی‌های جلو و فرمان گرم‌شونده را پیش‌بینی کنید.

از نظر پیشرانه، چندین نامزد بالقوه از جمله یک نوع EV اختصاصی، یک پلاگین هیبریدی و یک نوع خالص ICE، وجود دارد. نسخه EV ممکن است دارای معماری 800 ولتی با موتورهای دوگانه باشد که می‌توانند تا 353 کیلووات (473 اسب بخار) تولید کنند. علاوه بر این، حداقل در چین، امکان تعویض باتری ممکن است به واقعیت تبدیل شود، زیرا خودروساز Nio قراردادی را با چری و JAC برای تعویض باتری امضا کرده است.

یک گزینه PHEV، با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ همراه با موتور الکتریکی، شبیه به تنظیمات مورد استفاده در شاسی بلند Jetour Traveler، می‌تواند به عنوان پلی بین سوخت‌های فسیلی سنتی و BEVها عمل کند. علاوه بر این، یک موتور 2.0 لیتری توربو ICE نیز در حافظه پنهان پیشرانه چری موجود است.

 

رقبا

رقبا

چری یوتی/پیکاپ که در بخش پرمخاطب و پرجمعیت پیکاپ‌های سایز متوسط رقابت می‌کند، با رقبایی مانند هایلوکس قدیمی تویوتا، پرفروش‌ترین رنجر فورد، مزدا BT-50، ایسوزو D-Max، LDV T60، کانن، رادار RD6 جیلی، دانگ فنگ ریچ 6 EV، کامیون آینده BYD، فولکس واگن آماروک و GM روبرو خواهد شد.

ما انتظار داریم این خودرو در ماه‌های آینده رونمایی شود و در اوایل سال 2025 به فروش برسد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید