رونق تبلیغات در شبکه اجتماعی ایکس با فروش پکیج های میلیون دلاری

رونق تبلیغات در شبکه اجتماعی ایکس با فروش پکیج های میلیون دلاری

به گزارش رسانه مدیاتی، ایکس در حال فروش بسته‌های تبلیغاتی میلیون دلاری برای مسابقات ملی فوتبال ایالات متحده است. به‌گزارش بلومبرگ، شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بسته‌های تبلیغاتی ویژه‌ی مرتبط با پلی‌آف لیگ ملی فوتبال آمریکا و سوپربول را می‌فروشد. ایکس با این بسته‌ها از محبوبیت فوتبال برای جذب دوباره‌ی تبلیغ‌کنندگان استفاده می‌کند. سوپربول مسابقه‌ی سالانه‌ی فوتبال آمریکایی است و محبوبیت زیادی در بین ساکنان ایالات متحده دارد.

قیمت بسته‌ها‌ی تبلیغاتی ایکس از 250 هزار تا 1 میلیون دلار متغیر است. ایکس مهم‌ترین نوع تبلیغات خود را به BetMGM، وب‌سایت شرط‌بندی ورزشی آنلاین، فروخته است. این تبلیغات ویژه در بالای فید و بخش جست‌وجو و ترند کاربران ظاهر می‌شوند و معمولاً چندین میلیون دلار هزینه دارند.

 

بیشتر بخوانید: خودروی هیوندای Ioniq T10 یک وانت الکتریکی بالقوه

 

سوپربول که امروز در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، همیشه مهم‌ترین روز سال برای ایکس بوده است؛ چون پست‌های مربوط‌ به سوپربول در طول بازی زیاد می‌شوند و ثبت‌نام‌های جدید افزایش پیدا می‌کند.

تبلیغات در شبکه اجتماعی ایکس رونق گرفت؛ فروش پکیج‌های میلیون دلاری

ایکس امیدوار است بتواند ضرر از‌دست‌دادن تبلیغ‌کنندگان برتر خود که به‌دلیل سیاست‌های ایلان ماسک تبلیغات خود را متوقف کردند، با این مسابقات جبران کند. اکنون تبلیغات ایکس متعلق به بسیاری از مشاغل کوچک‌تر یا ناشناس است.

جو بناروچ، رئیس عملیات تجاری ایکس، درباره‌ی قیمت تبلیغات ایکس چیزی نگفت؛ اما اعلام کرد بیش از 100 تبلیغ‌کننده‌ی بزرگ امسال تبلیغات مربوط به سوپربول را خریده‌اند.

درآمد تبلیغاتی ایکس در سال 2023 در مقایسه‌ با سال‌های گذشته کاهش بسیاری یافت. ایکس سعی می‌کند نظر شرکت‌های بزرگ را دوباره جلب کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید