به گزارش مدیاتی:در حرکتی که میتواند صنعت محصولات صوتی را متحول کند، Nothing استارتاپ نوآور بریتانیایی و KEF غول سرشناس دنیای اسپیکرهای لوکس، از همکاری استراتژیک خود پرده برداشتند. این اتحاد بیسابقه که ترکیبی منحصر به فرد از طراحی مینیمال Nothing و فناوری پیشرفته صوتی KEF را به ارمغان میآورد، وعده داده است تجربه شنیداری کاملاً جدیدی را برای کاربران رقم بزند.
همکاری شگفتانگیز Nothing با KEF: ورود به دنیای صدای بینظیر با محصولات صوتی جدید در سال جاری
امروز، Nothing از یک همکاری استراتژیک بلندمدت با پیشگام بریتانیایی صدا، KEF، خبر داد تا “فصل بعدی صدای این شرکت را رقم بزند”. این همکاری، تخصص شش دههای KEF در زمینه صدای Hi-Fi را با رویکرد طراحیمحور Nothing در فناوری ترکیب میکند.
انتظار میرود که این همکاری منجر به گسترش Nothing به دستههای صوتی جدید شود و چندین محصول با توسعه آکوستیک مشترک در حال ساخت هستند و اواخر امسال عرضه خواهند شد. آیا هدفونهای Nothing که در فوریه شایعه شده بود را به خاطر دارید؟ احتمالا KEF در ساخت آنها نقش داشته است. حداقل امیدواریم که اینطور باشد.
اما این شرکت به چندین محصول اشاره کرده است، بنابراین ما مشتاقیم ببینیم این همکاری به کجا خواهد انجامید – آیا هدفونهای توگوشی Nothing با تنظیم KEF از راه خواهند رسید؟ جدا از هدفونها، این یک چشمانداز بسیار جالب است.
بیانیه مطبوعاتی میگوید که این همکاری به Nothing اجازه میدهد تا پیشنهادات صوتی خود را متنوعتر کند و وارد دستههای محصولات جدید شود، در حالی که برای KEF، “مسیرهای جدیدی را برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود با مخاطبان گستردهتر از طریق یک دیدگاه تازه در طراحی و فناوری باز میکند.”
اندرو فرشواتر، رئیس بازاریابی محصولات هوشمند در Nothing، گفت:
KEF یکی از معتبرترین نامها در صنعت صدا است و ما مفتخریم که در این گام بعدی برای گسترش سفر صوتی Nothing با آنها همکاری میکنیم. با ترکیب دههها تخصص KEF با رویکرد طراحیمحور ما در فناوری، ما در حال پایهگذاری یک استاندارد جدید در گوش دادن روزمره هستیم. محصولات ما که اواخر امسال عرضه میشوند، آغاز یک فصل جدید و هیجانانگیز از همکاری ما و آینده Nothing Audio را رقم میزنند.
گریس لو، رئیس و رئیس بازاریابی جهانی در KEF، گفت:
در KEF، ما همواره به قدرت صدای عالی در الهام بخشیدن و ارتباط دادن مردم اعتقاد داشتهایم. این همکاری به ما امکان میدهد میراث صوتی خود را در یک زمینه جدید به کار ببریم – همکاری با برندی که تعهد ما به نوآوری، کیفیت و طراحی را به اشتراک میگذارد. ما با هم قصد داریم تعریف جدیدی از ظاهر و احساس صدای ممتاز برای نسل بعدی ارائه دهیم.


