رسانه مدیاتیرسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
جستجو
در حال مطالعه: ونمو از پرداخت دوستانه تا سلطه تجاری: تحول استراتژیک یک غول پرداخت
به اشتراک گذاری
اطلاع‌رسانی
Font ResizerAa
رسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
Font ResizerAa
جستجو
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
ما را دنبال کنید
رسانه مدیاتی > فناوری و دیجیتال > ونمو از پرداخت دوستانه تا سلطه تجاری: تحول استراتژیک یک غول پرداخت
فناوری و دیجیتال

ونمو از پرداخت دوستانه تا سلطه تجاری: تحول استراتژیک یک غول پرداخت

آخرین به‌روز رسانی در ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
توسط z.safari
منتشر شده در خرداد ۱۷, ۱۴۰۴
به اشتراک گذاری
ونمو از پرداخت دوستانه تا سلطه تجاری: تحول استراتژیک یک غول پرداخت
به اشتراک گذاری

به گزارش مدیاتی:ونمو، که روزی صرفاً به عنوان یک اپلیکیشن ساده برای تقسیم صورتحساب دوستان شناخته می‌شد، امروز در حال نوشتن فصل جدیدی از داستان موفقیت خود است. این غول پرداخت دیجیتال با بازتعریف استراتژی بازاریابی خود، گام‌های بلندی به سوی تبدیل شدن به یک اکوسیستم کامل تجاری برداشته است. اما سؤال کلیدی اینجاست: ونمو چگونه می‌خواهد از سایه پرداخت‌های فردبه‌فرد خارج شود و سهم خود از بازار گسترده تجارت دیجیتال را تصاحب کند؟

آنچه خواهید خواند
فراتر از پرداخت‌های فردبه‌فرد: ونمو چگونه استراتژی بازاریابی خود را برای تسخیر دنیای تجارت دگرگون می‌کندهدف جدید ونمو: تبدیل شدن به ابزاری جامع برای خرید و پرداختاین تغییر رویکرد به معنای آن است که ونمو فعالانه در حال ترویج قابلیت‌های خود برایچرا این تغییر استراتژی اهمیت دارد

فراتر از پرداخت‌های فردبه‌فرد: ونمو چگونه استراتژی بازاریابی خود را برای تسخیر دنیای تجارت دگرگون می‌کند

ونمو (Venmo)، که پیش از این عمدتاً با هویت خود به عنوان یک اپلیکیشن پرداخت فردبه‌فرد (Peer-to-Peer) شناخته می‌شد، در حال حاضر در یک چرخش استراتژیک بزرگ قرار دارد. این شرکت، که متعلق به پی‌پال (PayPal) است، دیگر تنها به معنای “ونمو کن” (Venmo me) برای انتقال پول بین دوستان نیست، بلکه مشتاق است عبارت “با من پرداخت کن” (Pay with me) نیز به همان اندازه در ذهن کاربران جا بیفتد. این تغییر در استراتژی بازاریابی، با هدف برجسته کردن قابلیت‌های ونمو برای پرداخت کالاها و خدمات صورت می‌گیرد؛ خطوط تجاری که ثابت کرده‌اند سودآوری به مراتب بیشتری برای این برند به ارمغان می‌آورند.

هدف جدید ونمو: تبدیل شدن به ابزاری جامع برای خرید و پرداخت

در گذشته، کاربران عمدتاً از ونمو برای تقسیم صورتحساب رستوران، ارسال پول به دوستان یا پرداخت اجاره استفاده می‌کردند. اما با گذشت زمان، ونمو دریافته است که پتانسیل مالی واقعی آن در حوزه تجارت الکترونیک نهفته است. به همین دلیل، استراتژی بازاریابی جدید آن‌ها بر روی تبدیل شدن به یک ابزار جامع پرداخت برای هر نوع خرید متمرکز شده است.

این تغییر رویکرد به معنای آن است که ونمو فعالانه در حال ترویج قابلیت‌های خود برای

خرید آنلاین از فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها: ونمو به دنبال این است که کاربران بتوانند به راحتی و با اطمینان خاطر، خریدهای اینترنتی خود را از طریق این اپلیکیشن انجام دهند.
پرداخت هزینه خدمات: از پرداخت قبض‌ها و خدمات شهری گرفته تا رزرو هتل و خرید بلیط، ونمو می‌خواهد در تمام این فرآیندها حضور داشته باشد.
پشتیبانی از کسب‌وکارهای کوچک: با ارائه ابزارهای پرداخت به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، ونمو به دنبال ایجاد یک اکوسیستم تجاری گسترده‌تر است.

- تبلیغات -

چرا این تغییر استراتژی اهمیت دارد

تمرکز بر تجارت (Commerce) به جای صرفاً انتقال پول (Payments)، برای ونمو بسیار حیاتی است. پرداخت‌های فردبه‌فرد، اگرچه به افزایش شهرت و پایگاه کاربران ونمو کمک کرده‌اند، اما به طور مستقیم سودآوری بالایی ندارند. در مقابل، تراکنش‌های تجاری، با نرخ‌های کارمزد و فرصت‌های تبلیغاتی بیشتر، می‌توانند جریان درآمدی پایدارتر و بزرگتری را برای ونمو و شرکت مادر آن، پی‌پال، فراهم کنند.

این حرکت نشان می‌دهد که ونمو در حال تکامل است تا نه تنها یک ابزار اجتماعی برای مبادله پول باشد، بلکه به یک بخش جدایی‌ناپذیر از فرآیند خرید روزمره کاربران تبدیل شود. با این رویکرد جدید، ونمو امیدوار است که نام خود را به عنوان یک راهکار پرداخت همه‌کاره تثبیت کند و سهم بیشتری از بازار تجارت دیجیتال را به خود اختصاص دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب
فیسبوک لینکداین تلگرام ایمیل کپی لینک پرینت
به اشتراک گذاری
مطلب قبلی سوییچ ۲۰۲۵: گنجینه‌ای از ۲۶ بازی افسانه‌ای که دنیای گیمینگ را متحول کرده‌اند سوییچ ۲۰۲۵: گنجینه‌ای از ۲۶ بازی افسانه‌ای که دنیای گیمینگ را متحول کرده‌اند
مطلب بعدی سامسونگ شوک داد: اولین گوشی سه‌تاشوی جهان تنها با شارژ ۲۵ وات عرضه می‌شود سامسونگ شوک داد: اولین گوشی سه‌تاشوی جهان تنها با شارژ ۲۵ وات عرضه می‌شود
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

- تبلیغات -
Ad image

مطالب پیشنهادی

BYD در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۵ از تسلا پیشی گرفت و به پرفروش‌ترین خودروساز برقی جهان تبدیل شد
BYD در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۵ از تسلا پیشی گرفت و به پرفروش‌ترین خودروساز برقی جهان تبدیل شد
خودرو و حمل نقل فناوری و دیجیتال
رقابت داغ شیائومی ۱۷: مدل معمولی، پرو یا ۱۷ پرو مکس؛ کدام محبوب‌تر است
رقابت داغ شیائومی ۱۷: مدل معمولی، پرو یا ۱۷ پرو مکس؛ کدام محبوب‌تر است
فناوری و دیجیتال
طراحی سایت فروشگاهی در تهران؛ از مشاوره تا اجرا با قیمت منصفانه
طراحی سایت فروشگاهی در تهران؛ از مشاوره تا اجرا با قیمت منصفانه
معرفی بیزینس
به انتخاب رسانه معتبر T3؛ تلویزیون OLED S95F سامسونگ عنوان بهترین تلویزیون سال ۲۰۲۵ را از آن خود کرد
به انتخاب رسانه معتبر T3؛ تلویزیون OLED S95F سامسونگ عنوان بهترین تلویزیون سال ۲۰۲۵ را از آن خود کرد
فناوری و دیجیتال
- تبلیغات -
Ad image

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ممکنه به این مطالب هم علاقه داشته باشی

“ زودکس با هوش مصنوعی به جنگ انحصار می‌رود؛ ورود قدرتمند به دنیای سوپراپلیکیشن‌ها!”
اپلیکیشن‌اخبار داخلیفناوری و دیجیتالویژه

“ زودکس با هوش مصنوعی به جنگ انحصار می‌رود؛ ورود قدرتمند به دنیای سوپراپلیکیشن‌ها!”

اسفند ۱۳, ۱۴۰۳
ریزش ارزش سهام انویدیا پس از انتشار خبر حمله سایبری به این شرکت
فناوری و دیجیتال

ریزش ارزش سهام انویدیا پس از انتشار خبر حمله سایبری به این شرکت

اسفند ۷, ۱۴۰۰
گوگل مجبور به رعایت قوانین آنتی‌تراست اتحادیه اروپا
فناوری و دیجیتال

نت فلیکس در گوگل پلی استور رایگان ارائه خواهد شد؟

شهریور ۱۶, ۱۴۰۰
سامسونگ SmartThings Family Care با به‌روزرسانی تازه؛ تجربه مراقبت هوشمند بهتر شد
فناوری و دیجیتال

سامسونگ SmartThings Family Care با به‌روزرسانی تازه؛ تجربه مراقبت هوشمند بهتر شد

شهریور ۸, ۱۴۰۴

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

محبوب‌های گذشته

اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اخبار و رویدادها
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
فناوری و دیجیتال
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
فناوری و دیجیتال

درباره رسانه مدیاتی

اگر به خبر فناوری و دنیای آی تی علاقه دارید، اگر به دنبال مرجع اخبار به روز هستید، رسانه مدیاتی مرجعی برای اخبار تکنولوژی است و روزانه مهم ترین خبرهای آیتی را

رسانه مدیاتی فعالیت خود را از مرداد 1399 آغاز کرد. هدف این رسانه افزایش سطح معلومات مخاطبان در کنار ارائۀ جدیدترین اخبار در زمینۀ آی تی و سایر حوزه‌های پر مخاطب است.

علاوه بر این می‌توانید قیمت و نرخ روز دلار ، قیمت روز سکه و طلا و همچنین قیمت روز خودرو را در رسانه مدیاتی دنبال کنید.

برای ارتباط با رسانه مدیاتی می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info [a] mediat [dot] ir با ما ارتباط برقرار کنید.

مطالب تصادفی

انتشار نخستین رندرهای گلکسی S26 اولترا | بازگشت احتمالی به لبه‌های گرد و ماژول برآمده
انتشار نخستین رندرهای گلکسی S26 اولترا | بازگشت احتمالی به لبه‌های گرد و ماژول برآمده
فناوری و دیجیتال
اپل تسلیم خواسته کاربران شد؛ قابلیت محبوب Slide Over با iPadOS 26.1 بازگشت
اپل تسلیم خواسته کاربران شد؛ قابلیت محبوب Slide Over با iPadOS 26.1 بازگشت
اخبار اپل، آیفون و مک فناوری و دیجیتال
بررسی Snapdragon 8 Elite Gen 5، Dimensity 9500 و سری‌های Xiaomi 17 و 15T
نبرد تراشه‌ها و تبلت‌های شیائومی: بررسی Snapdragon 8 Elite Gen 5، Dimensity 9500 و سری‌های Xiaomi 17 و 15T
فناوری و دیجیتال
ما را دنبال کنید
تمامی حقوق متعلق است به رسانۀ خبری مدیاتی است.