رسانه مدیاتیرسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
جستجو
در حال مطالعه: ادعای جنجالی BMW: علاقه کاربران به CarPlay و Android Auto واقعی نیست
به اشتراک گذاری
اطلاع‌رسانی
Font ResizerAa
رسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
Font ResizerAa
جستجو
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
ما را دنبال کنید
رسانه مدیاتی > خودرو و حمل نقل > ادعای جنجالی BMW: علاقه کاربران به CarPlay و Android Auto واقعی نیست
خودرو و حمل نقلفناوری و دیجیتال

ادعای جنجالی BMW: علاقه کاربران به CarPlay و Android Auto واقعی نیست

آخرین به‌روز رسانی در ۱۴۰۴/۰۶/۲۰
توسط z.safari
منتشر شده در شهریور ۲۰, ۱۴۰۴
به اشتراک گذاری
ادعای جنجالی BMW: علاقه کاربران به CarPlay و Android Auto واقعی نیست
به اشتراک گذاری

به گزارش مدیاتی:شرکت BMW در اظهار نظری جنجالی، محبوبیت CarPlay اپل و Android Auto گوگل را زیر سؤال برده است. به گفته مدیران این برند آلمانی، وابستگی کاربران به این پلتفرم‌ها بیشتر شبیه یک تصور ذهنی است تا یک نیاز واقعی. این ادعا موجی از بحث و واکنش در میان طرفداران فناوری و علاقه‌مندان خودروهای هوشمند به راه انداخته است.

آنچه خواهید خواند
«عشق شما به کارپلی و اندروید اتو واقعی نیست!»: ادعای جنجالی BMWافسانه محبوبیت کارپلی برای مسیریابیسیستم‌های مسیریابی مدرن، رقیبی قدرتمنداختلاف نظر در صنعت خودرو

«عشق شما به کارپلی و اندروید اتو واقعی نیست!»: ادعای جنجالی BMW

پس از اینکه جنرال موتورز تصمیم گرفت Apple CarPlay و Android Auto را از خودروهای برقی خود حذف کند، واکنش‌های تندی در فضای آنلاین به وجود آمد. بسیاری از خریداران معتقدند که قابلیت نمایش صفحه گوشی روی نمایشگر خودرو، یک ویژگی ضروری است و بدون آن، از خرید خودرو منصرف خواهند شد. اما شرکت خودروسازی آلمانی BMW با داده‌هایی که در اختیار دارد، این باور عمومی را به چالش می‌کشد.

افسانه محبوبیت کارپلی برای مسیریابی

استفان دوراخ، یکی از مدیران ارشد BMW که مسئولیت تجربه کاربری را بر عهده دارد، می‌گوید این تصور که رانندگان برای مسیریابی عمدتاً از کارپلی استفاده می‌کنند، یک «افسانه» است. او معتقد است با وجود اینکه مردم ادعا می‌کنند همیشه از اپلیکیشن‌هایی مثل Apple Maps یا Waze استفاده می‌کنند، داده‌های واقعی در خودروهای BMW داستان متفاوتی را روایت می‌کنند.

این ادعا تنها یک حدس نیست. BMW اطلاعات ناشناس را از حدود ۱۰ میلیون خودروی خود در سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند. این داده‌ها به مهندسان این شرکت امکان می‌دهد تا دقیقاً بفهمند مشتریان چگونه با خودروهایشان تعامل دارند و از کدام ویژگی‌ها استفاده می‌کنند. دوراخ توضیح می‌دهد: «ما می‌توانیم ببینیم مشتریان ما چه کاری انجام می‌دهند.» و این داده‌ها نشان می‌دهد که رانندگان BMW به وضوح سیستم مسیریابی داخلی خودرو را به گزینه‌های ارائه شده توسط کارپلی یا اندروید اتو ترجیح می‌دهند.

- تبلیغات -

ادعای جنجالی BMW: علاقه کاربران به CarPlay و Android Auto واقعی نیست

سیستم‌های مسیریابی مدرن، رقیبی قدرتمند

سیستم‌های مسیریابی قدیمی که نقشه‌های منسوخ و به‌روزرسانی‌های دشوار داشتند، متعلق به گذشته هستند. سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی مدرن، به خصوص در خودروهای برقی لوکس، به اینترنت متصل هستند و می‌توانند اطلاعات ترافیکی لحظه‌ای را دریافت و نقشه‌های خود را به صورت خودکار به‌روز نگه دارند. BMW سرمایه‌گذاری زیادی برای تبدیل سیستم داخلی خود به یک جایگزین قدرتمند و قابل اعتماد برای اپلیکیشن‌های موبایل کرده است و به گفته داده‌هایش، این سرمایه‌گذاری نتیجه داده است.

البته این به معنی پایان استفاده از اتصال گوشی به خودرو نیست. دوراخ اشاره می‌کند که رانندگان BMW همچنان آیفون‌های خود را از طریق کارپلی متصل می‌کنند، اما از آن برای کارهای دیگری استفاده می‌کنند. طبق داده‌های شرکت، اصلی‌ترین کاربرد کارپلی برای پیام‌رسانی است تا رانندگان بتوانند به صورت امن پیام‌های خود را ببینند و به آن‌ها پاسخ دهند، بدون اینکه نیاز به برداشتن گوشی داشته باشند.

ادعای جنجالی BMW: علاقه کاربران به CarPlay و Android Auto واقعی نیست

اختلاف نظر در صنعت خودرو

صنعت خودروسازی در مورد این موضوع به شدت دچار دودستگی است. در حالی که شرکت‌هایی مانند جنرال موتورز، ریویان و تسلا استفاده از نرم‌افزار داخلی خود را ترجیح می‌دهند، شرکت‌های دیگری مسیر مخالف را در پیش گرفته‌اند. برای مثال، آستون مارتین قصد دارد از نسخه پیشرفته‌ای به نام CarPlay Ultra استفاده کند که تمامی صفحه‌نمایش‌های خودرو را تحت کنترل می‌گیرد. BMW نیز مانند بسیاری از خودروسازان دیگر، راه میانه را انتخاب کرده و کارپلی استاندارد را در صفحه اصلی خودروهایش ارائه می‌دهد.

ادعای جنجالی BMW: علاقه کاربران به CarPlay و Android Auto واقعی نیست

این تفاوت دیدگاه نشان می‌دهد که در حال حاضر هیچ راه‌حل واحدی وجود ندارد و هر خودروساز استراتژی متفاوتی را برای خلق بهترین تجربه کاربری برای رانندگان خود دنبال می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب
فیسبوک لینکداین تلگرام ایمیل کپی لینک پرینت
به اشتراک گذاری
مطلب قبلی رندرهای تازه گلکسی S26 پرو؛ طراحی جدید و جزئیات هیجان‌انگیز لو رفت رندرهای تازه گلکسی S26 پرو؛ طراحی جدید و جزئیات هیجان‌انگیز لو رفت
مطلب بعدی آیفون ایر و معمای باتری؛ آیا اپل استانداردها را تغییر داده است آیفون ایر و معمای باتری؛ آیا اپل استانداردها را تغییر داده است
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

- تبلیغات -
Ad image

مطالب پیشنهادی

ویوو V60e با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و باتری ۶۵۰۰؛ میان‌رده‌ای انقلابی در هند
ویوو V60e با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و باتری ۶۵۰۰؛ میان‌رده‌ای انقلابی در هند
فناوری و دیجیتال موبایل
گلکسی S26 اولترا با «Privacy Display» می‌آید؛ خداحافظی با دید مزاحم اطرافیان
گلکسی S26 اولترا با «Privacy Display» می‌آید؛ خداحافظی با دید مزاحم اطرافیان
فناوری و دیجیتال
شیائومی از واچ S4 ۴۱ میلی‌متری رونمایی کرد؛ جذاب‌ترین ساعت هوشمند کوچک بازار
شیائومی از واچ S4 ۴۱ میلی‌متری رونمایی کرد؛ جذاب‌ترین ساعت هوشمند کوچک بازار
فناوری و دیجیتال
HMD Touch 4G معرفی شد؛ بازگشت نوکیا آشا با ظاهری مدرن و پشتیبانی از واتساپ
HMD Touch 4G معرفی شد؛ بازگشت نوکیا آشا با ظاهری مدرن و پشتیبانی از واتساپ
فناوری و دیجیتال
- تبلیغات -
Ad image

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ممکنه به این مطالب هم علاقه داشته باشی

شیائومی با یخچال فریزر ۲۰۲۵ خود، دمای منفی ۳۰ درجه را تجربه کنید
فناوری و دیجیتال

شیائومی با یخچال فریزر ۲۰۲۵ خود، دمای منفی ۳۰ درجه را تجربه کنید

بهمن ۲۹, ۱۴۰۳
راهنمای کامل رجیستری آیفون جدید
موبایل

راهنمای کامل رجیستری آیفون جدید

آذر ۷, ۱۴۰۳
یک میلیارد دلار برای کاربران کارت بانکی اپل به عنوان پاداش نقدی
فناوری و دیجیتال

یک میلیارد دلار برای کاربران کارت بانکی اپل به عنوان پاداش نقدی

بهمن ۱۵, ۱۴۰۲
رایحه‌ی فناوری: اینفینیکس اولین گوشی هوشمند با قابلیت پخش عطر را رونمایی کرد!
موبایلفناوری و دیجیتال

رایحه‌ی فناوری: اینفینیکس اولین گوشی هوشمند با قابلیت پخش عطر را رونمایی کرد!

فروردین ۱۶, ۱۴۰۴

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

محبوب‌های گذشته

اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اخبار و رویدادها
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
فناوری و دیجیتال
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
فناوری و دیجیتال

درباره رسانه مدیاتی

اگر به خبر فناوری و دنیای آی تی علاقه دارید، اگر به دنبال مرجع اخبار به روز هستید، رسانه مدیاتی مرجعی برای اخبار تکنولوژی است و روزانه مهم ترین خبرهای آیتی را

رسانه مدیاتی فعالیت خود را از مرداد 1399 آغاز کرد. هدف این رسانه افزایش سطح معلومات مخاطبان در کنار ارائۀ جدیدترین اخبار در زمینۀ آی تی و سایر حوزه‌های پر مخاطب است.

علاوه بر این می‌توانید قیمت و نرخ روز دلار ، قیمت روز سکه و طلا و همچنین قیمت روز خودرو را در رسانه مدیاتی دنبال کنید.

برای ارتباط با رسانه مدیاتی می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info [a] mediat [dot] ir با ما ارتباط برقرار کنید.

مطالب تصادفی

هیچ کارت گرافیک RTX 4010 وجود ندارد؛ مراقب کلاهبرداری‌ها باشید
هیچ کارت گرافیک RTX 4010 وجود ندارد؛ مراقب کلاهبرداری‌ها باشید
سخت افزار
طلای آبشده یا ربع سکه؛ کدام گزینه بهتر برای سرمایه‌گذاری است
طلای آبشده یا ربع سکه؛ کدام گزینه بهتر برای سرمایه‌گذاری است
آموزش و راهنما
سپ در تیر ۱۴۰۴، پیشتاز تراکنش‌های پرداخت در ایران
فناوری ایران
ما را دنبال کنید
تمامی حقوق متعلق است به رسانۀ خبری مدیاتی است.