رسانه مدیاتیرسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
جستجو
در حال مطالعه: توئیوتا در چین استراتژی خود را تغییر داد؛ همکاری با هوآوی و شیائومی برای تولید سدان برقی bZ7
به اشتراک گذاری
اطلاع‌رسانی
Font ResizerAa
رسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
Font ResizerAa
جستجو
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
ما را دنبال کنید
رسانه مدیاتی > خودرو و حمل نقل > توئیوتا در چین استراتژی خود را تغییر داد؛ همکاری با هوآوی و شیائومی برای تولید سدان برقی bZ7
خودرو و حمل نقلفناوری و دیجیتال

توئیوتا در چین استراتژی خود را تغییر داد؛ همکاری با هوآوی و شیائومی برای تولید سدان برقی bZ7

آخرین به‌روز رسانی در ۱۴۰۴/۰۶/۲۲
توسط z.safari
منتشر شده در شهریور ۲۲, ۱۴۰۴
به اشتراک گذاری
توئیوتا در چین استراتژی خود را تغییر داد؛ همکاری با هوآوی و شیائومی برای تولید سدان برقی bZ7
به اشتراک گذاری

به گزارش مدیاتی:تویوتا با هدف تقویت جایگاه خود در بازار خودروهای برقی چین، گامی استراتژیک برداشته و تصمیم به همکاری با دو غول فناوری، هوآوی و شیائومی گرفته است. این همکاری مشترک برای توسعه سدان برقی bZ7، نه تنها نشان‌دهنده تغییر رویکرد تویوتا در بازار چین است، بلکه امکان بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و نوآوری‌های دیجیتال این دو شرکت را نیز برای تولید خودرویی مدرن و جذاب فراهم می‌کند.

آنچه خواهید خواند
چرخش استراتژیک تویوتا در چین: همکاری با هوآوی و شیائومی برای ساخت سدان برقی bZ7طراحی بزرگ، فناوری چینیتحول در کابین: از سخت‌افزار تا هوش مصنوعیتغییر رویکرد از ژاپن به چین

چرخش استراتژیک تویوتا در چین: همکاری با هوآوی و شیائومی برای ساخت سدان برقی bZ7

تویوتا که مدت‌ها بازار خودروهای برقی چین و رشد خیره‌کننده برندهای محلی را از دور نظاره می‌کرد، اکنون رویکرد خود را تغییر داده است. به جای تکیه بر فناوری‌های داخلی، این غول خودروسازی ژاپنی به فلسفه جدیدی روی آورده است: برای موفقیت در چین، باید با بهترین‌های چین همکاری کرد. سدان برقی جدید GAC Toyota bZ7، که با کمک غول‌های فناوری چینی، هواوی و شیائومی ساخته شده، نمادی از این استراتژی جدید است.

طراحی بزرگ، فناوری چینی

GAC Toyota، سرمایه‌گذاری مشترک تویوتا در این منطقه، اولین تصاویر رسمی از bZ7 را منتشر کرده است. این خودرو یک سدان بزرگ با طول ۵۱۳۰ میلی‌متر، عرض ۱۹۶۵ میلی‌متر و ارتفاع ۱۵۰۰ میلی‌متر است. با فاصله محوری بلند ۳۰۲۰ میلی‌متری، فضای داخلی جادار و راحتی را ارائه می‌دهد که یک نقطه قوت مهم برای مصرف‌کنندگان در بازار چین است.

اما تفاوت اصلی در زیر بدنه آشنای این خودرو نهفته است. به جای استفاده از موتورهای داخلی، bZ7 از سخت‌افزار تأمین شده توسط هواوی استفاده می‌کند. اسناد نظارتی نشان می‌دهند که این موتور حداکثر خروجی ۲۰۷ کیلووات (حدود ۲۷۸ اسب بخار) تولید می‌کند که برای رسیدن به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت کافی است. این اعداد بیشتر بر ارائه یک عملکرد قابل اطمینان برای یک خودروی خانوادگی بزرگ تمرکز دارند تا ثبت رکوردهای سرعت.

- تبلیغات -

توئیوتا در چین استراتژی خود را تغییر داد؛ همکاری با هوآوی و شیائومی برای تولید سدان برقی bZ7

تحول در کابین: از سخت‌افزار تا هوش مصنوعی

بزرگترین تغییر در داخل کابین bZ7 رخ داده است. تویوتا با درک اینکه نبرد امروز برای جذب مشتریان خودروهای برقی در صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی برنده می‌شود، عقب‌نشینی کرده و اجازه داده است متخصصان محلی رهبری را بر عهده بگیرند. bZ7 از سیستم پیشرفته HarmonySpace هواوی بهره می‌برد، که به رابط کاربری روان و اتصال‌پذیری بالای خود مشهور است.

علاوه بر این، این خودرو با اکوسیستم هوشمند شیائومی نیز ادغام می‌شود. این ویژگی به bZ7 اجازه می‌دهد به طور یکپارچه با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های هوشمند خانگی و لوازم الکترونیکی شخصی ارتباط برقرار کند، قابلیتی که مورد توجه کاربران چینی علاقه‌مند به فناوری است.

توئیوتا در چین استراتژی خود را تغییر داد؛ همکاری با هوآوی و شیائومی برای تولید سدان برقی bZ7

تغییر رویکرد از ژاپن به چین

این همکاری یک تغییر اساسی در نحوه فعالیت تویوتا در بزرگترین بازار خودروهای برقی جهان است. پیش از این، تصمیمات اصلی برای مدل‌های جدید در مقر اصلی شرکت در ژاپن گرفته می‌شد، اما این رویه قدیمی کنار گذاشته شده است.

یاشیاکی کونیشی، رئیس بخش تحقیق و توسعه خودروهای برقی تویوتا در چین، تأیید کرد که قدرت تصمیم‌گیری برای مدل‌های جدید به طور رسمی از ژاپن به تیم محلی چینی منتقل شده است. تویوتا در حال اجرای سیستمی است که مهندسان محلی با دانش عمیق از بازار چین، مسئولیت توسعه خودروهای جدید، فیس‌لیفت‌ها و مدل‌های نسل بعدی را بر عهده بگیرند.

توئیوتا در چین استراتژی خود را تغییر داد؛ همکاری با هوآوی و شیائومی برای تولید سدان برقی bZ7

آقای کونیشی اظهار داشت که برای موفقیت در محیط به سرعت در حال تغییر چین، تویوتا باید تحقیق و توسعه محلی و مستقلی را، جدا از برنامه‌های جهانی خودروهای خود، انجام دهد و تویوتا bZ7 اولین ثمره این رویکرد جدید و بومی‌سازی شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب
فیسبوک لینکداین تلگرام ایمیل کپی لینک پرینت
به اشتراک گذاری
مطلب قبلی Galaxy AI چگونه امنیت داده‌های شما را تضمین می‌کند Galaxy AI چگونه امنیت داده‌های شما را تضمین می‌کند
مطلب بعدی رونمایی آیفون ۱۷ در ایران توسط سیبچه؛ باریک‌ترین آیفون تاریخ با دوربین قدرتمند رونمایی آیفون ۱۷ در ایران توسط سیبچه؛ باریک‌ترین آیفون تاریخ با دوربین قدرتمند
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

- تبلیغات -
Ad image

مطالب پیشنهادی

«جت‌کارت» در تهران رونمایی شد | حضور بلوبانک سامان در الکامپ ۲۸
«جت‌کارت» در تهران رونمایی شد | حضور بلوبانک سامان در الکامپ ۲۸
فناوری ایران
انقلابی در عکاسی موبایل؛ سامسونگ سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP5 را معرفی کرد
انقلابی در عکاسی موبایل؛ سامسونگ سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP5 را معرفی کرد
فناوری و دیجیتال
هوش مصنوعی «جیمنای» وارد Google Translate شد؛ پایان ترجمه‌های اشتباه و شروع توضیح‌های هوشمند
هوش مصنوعی «جیمنای» وارد Google Translate شد؛ پایان ترجمه‌های اشتباه و شروع توضیح‌های هوشمند
فناوری و دیجیتال
هیولای جدید آنتوتو معرفی شد: Honor MagicPad 3 Pro 13.3 با تراشه Snapdragon 8 Elite Gen 5 و امتیاز ۴ میلیون در راه است
هیولای جدید آنتوتو معرفی شد: Honor MagicPad 3 Pro 13.3 با تراشه Snapdragon 8 Elite Gen 5 و امتیاز ۴ میلیون در راه است
فناوری و دیجیتال
- تبلیغات -
Ad image

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ممکنه به این مطالب هم علاقه داشته باشی

همراه اول
فناوری ایران

راه‌اندازی 5G همراه اول روی شبکه واقعی در روزهای آینده

بهمن ۲۷, ۱۳۹۹
جریمه ماسک نزدن
فناوری و دیجیتال

جریمه ماسک نزدن در سایر کشورها چقدر است؟

آبان ۵, ۱۳۹۹
پورشه 911 2025 یک هیبریدی قدرتمند با موتور 3.6 لیتری
خودرو و حمل نقل

پورشه 911 2025 یک هیبریدی قدرتمند با موتور 3.6 لیتری

دی ۳, ۱۴۰۲
آنر ۳۰۰ رسماً معرفی شد: تاریخ عرضه مشخص شد
موبایل

آنر ۳۰۰ رسماً معرفی شد: تاریخ عرضه مشخص شد

آذر ۵, ۱۴۰۳

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

محبوب‌های گذشته

اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اخبار و رویدادها
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
فناوری و دیجیتال
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
فناوری و دیجیتال

درباره رسانه مدیاتی

اگر به خبر فناوری و دنیای آی تی علاقه دارید، اگر به دنبال مرجع اخبار به روز هستید، رسانه مدیاتی مرجعی برای اخبار تکنولوژی است و روزانه مهم ترین خبرهای آیتی را

رسانه مدیاتی فعالیت خود را از مرداد 1399 آغاز کرد. هدف این رسانه افزایش سطح معلومات مخاطبان در کنار ارائۀ جدیدترین اخبار در زمینۀ آی تی و سایر حوزه‌های پر مخاطب است.

علاوه بر این می‌توانید قیمت و نرخ روز دلار ، قیمت روز سکه و طلا و همچنین قیمت روز خودرو را در رسانه مدیاتی دنبال کنید.

برای ارتباط با رسانه مدیاتی می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info [a] mediat [dot] ir با ما ارتباط برقرار کنید.

مطالب تصادفی

راهنمای کامل آشنایی با هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند
راهنمای کامل آشنایی با هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند
فناوری و دیجیتال
کاربران تاکسی‌های اینترنتی تحت فشار مالیات و عوارض شهرداری
کاربران تاکسی‌های اینترنتی تحت فشار مالیات و عوارض شهرداری
فناوری ایران خودرو و حمل نقل
طلای آبشده یا ربع سکه؛ کدام گزینه بهتر برای سرمایه‌گذاری است
طلای آبشده یا ربع سکه؛ کدام گزینه بهتر برای سرمایه‌گذاری است
آموزش و راهنما
ما را دنبال کنید
تمامی حقوق متعلق است به رسانۀ خبری مدیاتی است.