مدیرعامل اسنپ خبر داد: اضافه شدن قابلیت «مخاطب اضطراری» برای امنیت سفر

به گزارش مدیاتی:اسنپ با هدف افزایش امنیت کاربران خود، قابلیت جدیدی با عنوان «مخاطب اضطراری» را معرفی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در مواقع ضروری، سریعاً با افراد مورد اعتماد خود تماس برقرار کرده و موقعیت خود را به اشتراک بگذارند. مدیرعامل اسنپ با اعلام این قابلیت تأکید کرده است که این راهکار جدید می‌تواند تجربه سفرهای ایمن‌تر و آرامش‌بخش‌تری برای کاربران فراهم کند و به‌طور قابل توجهی زمان واکنش در شرایط اضطراری را کاهش دهد.

آرامش با یک دکمه: اسنپ قابلیت «مخاطب اضطراری» را برای امنیت بیشتر فعال کرد

اسنپ به‌تازگی یک ویژگی امنیتی حیاتی با عنوان «مخاطب اضطراری» را به مجموعه قابلیت‌های اپلیکیشن خود اضافه کرده است. این امکان جدید به کاربران مسافر اجازه می‌دهد تا نام و اطلاعات تماس یک فرد مورداعتماد را در اپلیکیشن ثبت کنند تا در شرایط اضطراری، تیم امنیت سفر اسنپ بتواند با سرعت و بدون منع قانونی، حادثه را پیگیری کند.

محمد خلج، مدیر عامل اسنپ، در این باره توضیح می‌دهد که این قابلیت، قدمی تازه در مسیر افزایش امنیت سفر است. به گفته او، ثبت این مشخصات به کارشناسان تیم امنیت سفر کمک می‌کند تا در مواردی مانند تصادف یا در دسترس نبودن کاربر، سریع‌تر و مؤثرتر وارد عمل شوند. این قابلیت، سرویس قبلی ارسال مشخصات سفر را نیز خودکار می‌کند.

«مخاطب اضطراری» کیست و چه اطلاعاتی به او داده می‌شود

مخاطب اضطراری فردی است که شما به او اعتماد دارید. نقش این شخص در مواقع بحرانی بسیار مهم است:

حکم شخص مورد اعتماد: در شرایطی که کاربر مسافر در دسترس یا پاسخگو نباشد (مثل بروز حادثه)، تیم امنیت سفر با این فرد تماس می‌گیرد تا مشکل پیش‌آمده را پیگیری کند یا جزئیات لازم را اطلاع دهد.

دریافت اطلاعات سفر: اگر مخاطب اضطراری با شماره ثبت‌شده خود با اسنپ تماس بگیرد، تیم امنیت سفر اطلاعات مرتبط با آخرین سفر شما را در اختیار او قرار خواهد داد.

رفع محدودیت قانونی: ثبت این فرد، محدودیت‌های قانونی تیم پشتیبانی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات سفر با دیگران در شرایط اضطراری را از بین می‌برد.

هوشمند شدن ردیابی سفر

قابلیت جدید «مخاطب اضطراری» به مسافران اجازه می‌دهد تا ارسال لینک ردیابی لحظه‌ای سفرهایشان را به‌صورت خودکار تنظیم کنند. این لینک می‌تواند همیشه، یا در یک بازه زمانی خاص (مثلاً بین ۱۰ شب تا ۷ صبح) در قالب پیامک برای مخاطب اضطراری ارسال شود.

موارد تماس تیم امنیت سفر

تیم امنیت سفر اسنپ در شرایط اضطراری، از جمله بروز حادثه یا تصادف، ابتدا با شماره تلفن مسافر تماس می‌گیرد. فقط در صورتی که مسافر در دسترس یا پاسخگو نباشد، با مخاطب اضطراری تماس گرفته می‌شود. هدف از این تماس‌ها یکی از موارد زیر است:

پرس‌وجو برای گرفتن اطلاعات بیشتر درباره حادثه احتمالی.

اطلاع‌رسانی درباره حادثه پیش‌آمده (مثل تصادف).

نکته امنیتی: شماره مخاطب اضطراری فقط در اختیار کارشناسان تیم امنیت سفر قرار دارد و کارشناسان پشتیبانی عادی به آن دسترسی ندارند. امکان تغییر این فرد در هر زمان وجود دارد.

نحوه‌ فعالسازی

فعال‌سازی این قابلیت از دو روش امکان‌پذیر است:

از منوی اسنپ‌خودرو وارد بخش «امنیت سفر در اسنپ» شوید و گزینه «مخاطب اضطراری» را انتخاب کنید.

حین سفر، از طریق سپر آبی‌رنگ سرویس امنیت سفر گزینه «مخاطب اضطراری» را انتخاب و مشخصات را ثبت کنید.

پس از ثبت مشخصات، فرد مورد نظر یک پیامک اطلاع‌رسانی از طرف اسنپ دریافت خواهد کرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید