آلفا رومئو جونیور ایبریدا: شاسی‌بلند هیبریدی جذاب و مقرون‌به‌صرفه!

به گزارش مدیاتی:آلفا رومئو، این نام همیشه یادآور طراحی خیره‌کننده، هیجان رانندگی بی‌نظیر و اصالت ایتالیایی است. حالا با جونیور ایبریدا، این برند افسانه‌ای بار دیگر تحولی در بازار شاسی‌بلندهای شهری ایجاد کرده است. ترکیب ظاهر جذاب، فناوری هیبریدی پیشرفته و قیمت مقرون‌به‌صرفه، این خودرو را به گزینه‌ای ایده‌آل برای آنهایی تبدیل کرده که به دنبال ترکیبی از سبک، کارایی و مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی هستند.

جونیور ایبریدا نه‌تنها با خطوط ورزشی و چهره‌ای تهاجمی طرفداران آلفا رومئو را راضی نگه می‌دارد، بلکه با مصرف سوخت بهینه و امکانات روز، پلی بین لذت رانندگی و توجه به آینده پایدار ایجاد می‌کند. آیا این شاسی‌بلند هیبریدی می‌تواند رقیبی سرسخت برای مدل‌های پرطرفدار این کلاس باشد؟ در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌ها، عملکرد و ارزش واقعی این خودروی متفاوت خواهیم داشت.

آلفا رومئو جونیور ایبریدا: شاسی‌بلند هیبریدی آتشین با قیمت زیر 28 هزار پوند!

آلفا رومئو جونیور ایبریدا، نسخه هیبریدی این شاسی‌بلند کوچک و جذاب ایتالیایی، اکنون برای سفارش در دسترس است. قیمت پایه آن از 27,895 پوند آغاز می‌شود و با شرایط ویژه فروش اقساطی (PCP) با نرخ سود صفر درصد، تنها با پرداخت 171 پوند در ماه قابل خریداری است.

با معرفی مدل جونیور ایبریدا، قیمت پایه این شاسی‌بلند کوچک آلفا رومئو به میزان قابل توجه 6,000 پوند کاهش یافته است. نکته‌ای شگفت‌انگیزتر این است که قیمت آلفا رومئو جونیور ایبریدا، بیش از 3,000 پوند ارزان‌تر از نسخه مشابه پژو 2008 است. این تفاوت قیمت، بیشتر نشان‌دهنده قیمت‌گذاری بالای پژو 2008 است تا ارزان بودن آلفا رومئو.

نگاهی به رقبا:

با این حال، جونیور ایبریدا کمی گران‌تر از نسخه‌های هیبریدی خواهر و برادرهای خود، جیپ آونجر و واکسال موکا، و همچنین رقبای دیگری مانند فورد پوما و رنو کپچر است.

آلفا رومئو جونیور ایبریدا: شاسی‌بلند هیبریدی جذاب و مقرون‌به‌صرفه!

مشخصات فنی و امکانات:

با قیمت پایه نزدیک به 28 هزار پوند، جونیور ایبریدا به یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی مجهز شده است که شامل یک موتور بنزینی 1.2 لیتری سه سیلندر و یک موتور الکتریکی 28 اسب بخاری است. این موتور الکتریکی، که در جعبه‌دنده اتوماتیک شش سرعته ادغام شده است، قدرت بیشتری را ارائه می‌دهد و امکان رانندگی با نیروی باتری در سرعت‌های پایین، مانند رانندگی در شهر یا مانور در پارکینگ‌ها را فراهم می‌کند.

آلفا رومئو ادعا می‌کند که این سیستم می‌تواند مصرف سوختی تا 58.9 مایل در هر گالن (حدود 4 لیتر در 100 کیلومتر) را ارائه دهد. با توان ترکیبی 134 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر، شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در 8.9 ثانیه انجام می‌شود. تمام این قدرت فقط به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مدل چهار چرخ متحرک (Ibrida Q4) نیز وجود دارد، اما انتظار نمی‌رود که به زودی وارد بازار بریتانیا شود.

نسخه پایه جونیور ایبریدا شامل رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی برش الماس، چراغ‌های LED، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و سنسورهای پارک عقب است. در داخل، صندلی‌های Icona، دو صفحه نمایش 10.25 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو، و نورپردازی داخلی وجود دارد. سیستم‌های کمک راننده شامل کروز کنترل تطبیقی و ترمز اضطراری خودکار نیز ارائه می‌شود.

آپشن‌های اضافی:

خریداران می‌توانند با پرداخت 4,100 پوند بیشتر، پکیج اسپرت (Sport Pack) را انتخاب کنند که شامل صندلی‌های سابلت اسپرت، تریم آلکانتارا، پدال‌های آلومینیومی، طراحی متفاوت جلوپنجره و سایر ویژگی‌های اسپرت است.

همچنین، پکیج پریمیوم (Premium Pack) با قیمت 2,000 پوند، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و ماساژور، فرمان چرمی، شیشه دودی و کیت بدنه مشکی را ارائه می‌دهد.

برای داشتن دوربین دید عقب، ورود بدون کلید، شارژر بی‌سیم گوشی و سایر ویژگی‌های کمک راننده مانند تشخیص نقطه کور، خریداران باید پکیج فناوری (Technology Pack) را با قیمت 2,200 پوند خریداری کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید