رسانه مدیاتی – کسبوکارهای کوچک در 19 کشور جهان در پرایم دی 2020 توانستند با استفاده از پلتفرم فروش آمازون به درآمد 3.5 میلیار دلاری برسند.
آمازون با توجه به تمام شدن پرایم دی ، هنوز مشخص نکرده است که در طول برگزاری آن تا چه اندازه سود کرده است. آمار فروش آن نیز هنوز مشخص نشده است.این کمپانی اعلام کرده است که برخی فروشندگان کسبوکارهای کوچک سراسر جهان که محصولات خود را در سایت آمازون میفروشند پس از برگزاری پرایم دی توانستند 3.5 میلیارد دلار درآمد کسب کنند.
جالب است بدانید که فروشندگان آمازون در پرایم دی امسال در مقایسه با سال 2019 حدود 60 درصد درآمد بیشتری به دست آوردهاند. در حقیقت یعنی فروش سایر فروشندگان در سایت آمازون بیشتر از خود آمازون بوده است.
گفته میشود که آمازون میخواهد در سال 2020 حدود 18 میلیارد دلار روی کسبوکارهای کوچک و متوسط سرمایهگذاری کند. اقدام اخیر آمازون نیز به همین منظور و برای این کسبوکارها ایجاد شده است تا بتوان بیشتر از آنها پشتیبانی کرد. این کمپانی بزرگ آمریکایی برای تبلیغات این کسبوکارها در طول پرایم دی حدود 900 میلیون دلار هزینه کرده است.
کمپانی آمازون پس از انتشار این آمار میخواهد اعلام کند که نقش بزرگ و مثبتی در حمایت از خردهفروشیها و کسبوکارهای کوچک دارد. چند ماه قبل نیز گزارشی منتشر شد و نشان میداد که آمازون با اطلاعاتی که از فروش کسبوکارهای کوچک به دست آمده است می خواهد محصولات خاص خود را تولید کند. آمازون پس از این تاریخ نیز اعلام کرد از این پس بیشتر روی کسبوکارهای کوچک سرمایهگذاری خواهد کرد.