رسانه مدیاتیرسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
جستجو
در حال مطالعه: فروش سفارشی؛ راه حلی برای فروش خودرو در بازار بی‌مشتری کنونی
به اشتراک گذاری
اطلاع‌رسانی
Font ResizerAa
رسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
Font ResizerAa
جستجو
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
ما را دنبال کنید
رسانه مدیاتی > اخبار و رویدادها > فروش سفارشی؛ راه حلی برای فروش خودرو در بازار بی‌مشتری کنونی
اخبار و رویدادهاویژه

فروش سفارشی؛ راه حلی برای فروش خودرو در بازار بی‌مشتری کنونی

آخرین به‌روز رسانی در ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
توسط نیما ذبیح الله زاده
منتشر شده در اسفند ۲۵, ۱۳۹۹
به اشتراک گذاری
فروش خودرو
به اشتراک گذاری

رسانه مدیاتی – گاهی برای اینکه کارمان راه بیفتد، زودتر و راحت‌تر انجام شود، دلمان می‌خواهد جایی آشنایی پیدا کنیم که سفارشمان را کند و هوایمان را داشته باشد. وب‌سایت کارنامه سرویسی دارد به نام «فروش سفارشی». افرادی که تا به حال از این روش استفاده کرده‌اند اعتقاد دارند با این راه توانسته‌اند یک یا دو روزه خودروی خود را بفروشند و راضی از معامله برگردند.

از اسفند سال ۱۳۹۸ بود که طرح جدیدی به سایت دیوار اضافه شد. در این طرح افرادی که قصد فروش خودروی خود را داشتند بعد از وارد کردن اطلاعات، روی «فروش سفارشی» کلیک می‌کرند و منتظر تماس کارشناسان فروش می‌مانند. محمود اعرابی، یکی از مشتریانی است که تا به حال از این راه برای به فروش رفتن خودروی خود استفاده کرده. او می‌گوید: «وقتی روی فروش سفارشی کلیک کردم، از دیوار با من تماس گرفتند و گفتند قرار است یک کارشناس خبره، خودرویم را بررسی کند. این آقا همه زیر و بم ماشین را ملاحظه کرد. اینجا بود که احساس کردم اگر قرار باشد حتی خودرویی هم بخرم می‌توانم به گزارش فنی این تیم اعتماد کنم.»

یکی از اعضای تیم «فروش سفارشی دیوار» درباره این اعضای تیم فنی می‌گوید: «کارشناس‌هایمان بسیار خبره و همه آموزش‌دیدگان آکادمی‌ و دوره‌های دانشگاه شریف هستند که در این کار ۴۳۶ نقطه ماشین را بررسی می‌کنند. آنها یک گزارش کامل کارشناسی بدنه و فنی تنظیم می‌کنند و برای واحد قیمت گذاری ما می‌فرستد. بعد از آن ما خودرو را قیمت‌گذاری می‌کنیم و در دو ساعت به فروشنده اطلاع می‌دهیم که آیا می‌خواهد با این قیمت خودرویش را بفروشد یا نه؟»

فروش خودرواعرابی در همین رابطه توضیح می‌دهد: «قیمتی که دیوار با این روش به من پیشنهاد داد متناسب با قیمت بازار بود. من می‌خواستم ماشینم را ۶۰میلیون تومان آگهی کنم که آنها هم همین قیمت را پیشنهاد دادند. بعد از آن دیگر تا یک روز بعد با من تماس نگرفتند. روز بعد گفتند برای ماشینم سه چهار مشتری هست که می‌خواهند آن را ببینند. آنها خودرو را دیدند و در نهایت از میانشان با یکی معامله نهایی شد. حتی تا انتهای کار دیوار شبیه یک وکیل شخصی حواسش بود که اشتباهی در قراردادها و کاغذهای نقل و انتقال انجام نشود.»

- تبلیغات -

این عضو تیم فروش سفارشی درباره نحوه قیمت‌گذاری خودرو توضیح می‌دهد: «برای روش قیمت‌گذاری یک تیم قیمت‌گذاری داریم که کارشناسان این کار هستند. همچنین از مراکز تعویض پلاک استعلام می‌گیریم. با فروشنده تماس می‌گیریم و به او قیمت را اعلام می‌کنیم.»

هزینه فروش سفارشی چقدر است؟

اعرابی می‌گوید که از او هیچ هزینه‌ای برای این کار نگرفته‌اند. فروش سفارشی در واقع هزینه خود را از خریدار تامین می‌کند. به طور مثال اگر خودروی او ۱۰۰ میلیون تومان باشد آن را ۱۰۱ میلیون تومان (یعنی یک درصد مازاد بر قیمت خودرو) آگهی می‌کنند. حتی اگر به توافق هم نرسند برای هیچ فردی هیچ هزینه‌ای ندارد. اعرابی می‌گوید: «در فاصله آگهی تا فروش دیگر هیچ تماسی با من گرفته نشد چرا که اعضای تیم فروش سفارشی همه این تماس‌ها را جواب می‌دهند تا خریدار واقعی را پیدا کنند.» این عضو تیم فروش سفارشی درباره اینکه چه راه حلی برای برخورد با قیمت‌های غیرواقعی در فضای مجازی دارند می‌گوید:‌ «اگر قیمت خودرو بالا و پایین شود باید هر روز قیمت آن را به روز می کنیم. همچنین بر اساس بازخوردی که از خریداران می‌گیریم قیمت را تغییر می‌دهیم. البته پیش از انجام این کار موضوع را با فروشنده در میان می‌گذاریم و با او هماهنگ می‌کنیم. معمولا هم فروشنده‌ها به دلیل اعتمادی که دارند به پیشنهادات ما پاسخ مثبت می‌دهند. ما اعتقاد داریم در بازار منبع قابل اعتمادی هستیم و نمی‌خواهیم بازار را خراب کنیم.»
این گروه از فروردین تا انتهای تابستان ۱۲۰ مورد فروش موفق داشته‌اند و پیش بینی می‌کنند که تا آخر سال روزی سه تا پنج فروش موفق داشته باشند.

تگ‌ویژه
به اشتراک گذاری این مطلب
فیسبوک لینکداین تلگرام ایمیل کپی لینک پرینت
به اشتراک گذاری
مطلب قبلی همراه اول راه اندازی سامانه «پارلمان مجازی ایران» با مشارکت همراه اول
مطلب بعدی واکسن کرونا فایزر توقف تزریق واکسن کرونا فایزر در پی عوارض آن
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

- تبلیغات -
Ad image

مطالب پیشنهادی

هوش مصنوعی می‌تواند بیماری‌ها را پیش از بروز علائم شناسایی کند
هوش مصنوعی می‌تواند بیماری‌ها را پیش از بروز علائم شناسایی کند
فناوری و دیجیتال
منطقه ۱ تهران؛ تلفیق تاریخ، طبیعت و سبک زندگی لوکس در مرتفع‌ترین نقطه پایتخت
منطقه ۱ تهران؛ تلفیق تاریخ، طبیعت و سبک زندگی لوکس در مرتفع‌ترین نقطه پایتخت
آموزش و راهنما
تفاوت پاد سیستم‌های شارژی و یکبار مصرف در چیست؟
تفاوت پاد سیستم‌های شارژی و یکبار مصرف در چیست؟
معرفی بیزینس
نسخه سرامیکی Oura Ring 4 با رنگ‌های پاستلی و طراحی مینیمال معرفی شد
نسخه سرامیکی Oura Ring 4 با رنگ‌های پاستلی و طراحی مینیمال معرفی شد
فناوری و دیجیتال
- تبلیغات -
Ad image

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ممکنه به این مطالب هم علاقه داشته باشی

سیستم عامل اندروید 12 گوگل در راه است
فناوری و دیجیتالویژه

سیستم عامل اندروید 12 گوگل در راه است

شهریور ۲۱, ۱۴۰۰
مسکن ملی
اخبار و رویدادهاویژه

نقش مسکن ملی بر کاهش قیمت‌ها / نرخ اجاره‌بها کنترل شد

اسفند ۲۵, ۱۳۹۹
حذف محدودیت زمانی برای ثبت نام یارانه
اخبار و رویدادهاویژه

یارانه جدید این ماه پرداخت می‌شود؟

دی ۷, ۱۴۰۰
Google Families
فناوری و دیجیتالویژه

Google Families به کمک والدین می‌آید

فروردین ۱, ۱۴۰۰

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

محبوب‌های گذشته

اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اخبار و رویدادها
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
فناوری و دیجیتال
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
فناوری و دیجیتال

درباره رسانه مدیاتی

اگر به خبر فناوری و دنیای آی تی علاقه دارید، اگر به دنبال مرجع اخبار به روز هستید، رسانه مدیاتی مرجعی برای اخبار تکنولوژی است و روزانه مهم ترین خبرهای آیتی را

رسانه مدیاتی فعالیت خود را از مرداد 1399 آغاز کرد. هدف این رسانه افزایش سطح معلومات مخاطبان در کنار ارائۀ جدیدترین اخبار در زمینۀ آی تی و سایر حوزه‌های پر مخاطب است.

علاوه بر این می‌توانید قیمت و نرخ روز دلار ، قیمت روز سکه و طلا و همچنین قیمت روز خودرو را در رسانه مدیاتی دنبال کنید.

برای ارتباط با رسانه مدیاتی می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info [a] mediat [dot] ir با ما ارتباط برقرار کنید.

مطالب تصادفی

رویدادی که روش‌های علمی را دگرگون می‌کند: آیا مقاله‌نویسی به پایان می‌رسد و درمان‌ها متحول می‌شوند
فناوری ایران
رازهای صدای استریو: چرا R و L روی هدفون اهمیت دارند
رازهای صدای استریو: چرا R و L روی هدفون اهمیت دارند
فناوری و دیجیتال
رد مجیک ۱۱ پرو و ۱۱ پرو پلاس مجهز به سیستم خنک‌کننده فعال رونمایی شدند
رد مجیک ۱۱ پرو و ۱۱ پرو پلاس مجهز به سیستم خنک‌کننده فعال رونمایی شدند
فناوری و دیجیتال موبایل
ما را دنبال کنید
تمامی حقوق متعلق است به رسانۀ خبری مدیاتی است.