گرافدی سوم روز یکشنبه ۱۰ اسفند ماه امسال در صندوق نوآوری، شکوفایی ریاست جمهوری و با بررسی تجربیات «مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان»، برگزار خواهد شد.
سومین گردهمایی روابط عمومی های اکوسیستم فناوری و نوآوری با نام گرافدی هفته آینده با محوریت مسئولیت اجتماعی برگزار میشود. در این گردهمایی حضوری و آنلاین که فعالان روابط عمومی و رسانه حوزه فناوری و نوآوری در آن شرکت دارند، تجربیات مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان بررسی خواهد شد.
مسئولیت اجتماعی تصویری مثبت در اذهان عمومی
مسئولیت اجتماعی شرکت نهتنها در میان جامعه و ذینفعان نسبت به برند شرکت آگاهی ایجاد میکند، بلکه تصویری مثبت از آن را در اذهان پدید میآورد و از یکسو عملکرد مالی شرکت را تحت تاثیر جدی قرار داده و آن را بهبود بخشیده و از سوی دیگر، به تقویت ذینفعان و در شکلی فراگیرتر به حفظ و تقویت جامعه میانجامد.
در این راستا، شرکتهای پیشرو نیز همواره به اهمیت ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی شرکت واقف بوده و معتقدند که سرمایهگذاری در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت، برخلاف پندار برخی، اقدامی هزینهبر نیست. بلکه، اقدامی مبتنی بر مدیریت استراتژیک، در جهت ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت و کمک به توسعه جامعه است.
موضوع سومین دوره گرافدی
بر همین راستا و با توجه به اهمیت و جایگاه این موضوع، سومین گردهمایی روابطعمومیهای اکوسیستم فناوری و نوآوری (گرافدی) که با حضور جمعی از مدیران شرکت های بانکی، فناوری، ارتباطی و استارتاپی با هدف انتقال تجربه و تعامل برگزار می شود به موضوع “مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان” اختصاص داده شده است.
لازم به ذکر است که گرافدی رویدادی در حوزه روابطعمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع آورد و زمینهای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند.
گرافدی چیست؟
این رویدادِ مستقل از سال گذشته آغاز به کار کرده است و اشتراکگذاری و انتقالِ تجربههای ناب، بهدست آوردنِ دانش و راهکارهای علمی برای به حداکثر رساندن فعالیتهای ارتباطی، شبکهسازی برای تعاملِ هدفمند و مطلوب میانِ فعالان و دانشجویان، تلاش برای دستیابی به تفاهم و یکسانسازی ادبیات از مهمترین اهدافیست که در گرافدی دنبال میشود.