رسانه مدیاتیرسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
جستجو
در حال مطالعه: 10 نکته در مورد تویوتا پرادو 250 2024 که باید بدانید
به اشتراک گذاری
اطلاع‌رسانی
Font ResizerAa
رسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
Font ResizerAa
جستجو
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
ما را دنبال کنید
رسانه مدیاتی > خودرو و حمل نقل > 10 نکته در مورد تویوتا پرادو 250 2024 که باید بدانید
خودرو و حمل نقل

10 نکته در مورد تویوتا پرادو 250 2024 که باید بدانید

آخرین به‌روز رسانی در ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
توسط علی نوابی
منتشر شده در آبان ۲۳, ۱۴۰۲
به اشتراک گذاری
10 نکته در مورد تویوتا پرادو 250 2024 که باید بدانید
10 نکته در مورد تویوتا پرادو 250 2024 که باید بدانید
به اشتراک گذاری

10 نکته در مورد تویوتا پرادو 250 2024 که باید بدانید

به گزارش رسانه مدیاتی، به نظر می‌رسد خودروی تویوتا پرادو مدل 2024 نسخه جدیدتری برای آفرود باشد که حتی از سری 300 نیز جدی‌تر است. شانس این را پیدا کردیم تا این خودرو را که در یک نشست خبری اختصاصی در ملبورن از آن رونمایی شد و برنامه ریزی شده است تا در میانه سال 2024 وارد بازار استرالیا شود را از نزدیک بررسی کنیم.

آنچه خواهید خواند
10 نکته در مورد تویوتا پرادو 250 2024 که باید بدانید1. لندکروز پرادو 250 2024، بزرگ‌تر از همیشه2. درب صندوق عقب بازشو برقی3. باک بزرگ سوخت را فراموش کنید4. لاستیک‌های یکسان با لندکروزر5. دوربین 360 درجه6. محافظت بهتر از زیربندی7. به دنبال چراغ‌های گرد نگردید8. وجود وینچ یکپارچه در جلوی خودرو9. دیسکانکت استبلایزر جلو10. قیمت‌ بالاتر و زمان انتظار طولانی خواهد بود

نمای کناری تویوتا پرادو 250 2024

1. لندکروز پرادو 250 2024، بزرگ‌تر از همیشه

ابعاد خودرو روی کاغذ مشخص است، اما دیدن خودرو از نزدیک، چیز دیگری است. پرادو جدید تقریباً همان اندازه لندکروز سری 300 اصلی است، که آن را بزرگتر از تمام نسل‌های پرادو می‌کند و دیگر نباید به آن “پسر لندکروزر” بگوییم. وقتی در کنار آن می‌ایستیم ابعاد بزرگتر مدل پرادو 250 به وضوح دیده می‌شود، اما درعین حال آنقدرها هم بزرگ نیست. ما اجازه نداشتیم که وارد نسخه پروتوتایپ شویم و درباره کابینش صحبت کنیم، اما با نگاهی از خارج خودرو می‌توان فهمید که یک گام افزایش سایز داشته است.

 

- تبلیغات -

2. درب صندوق عقب بازشو برقی

تویوتا پرادو 250 جدید بدون لولای جانبی است که از زمان نسخه اول سال 1996 وجود داشت. به جای باز شدن درب از کنار، درب عقب پرادو جدید مانند لندکروز برقی و رو به بالا باز می‌شود (و به عنوان یک گزینه برای پرادوهای قدیمی نیز موجود بود). شیشه درب عقب هم می‌تواند به طور جداگانه باز شود، مانند فورد تریتوری قدیمی، که اجازه دسترسی سریع به فضای بار پشتی را می‌دهد.

نمایش پشتی و صندوق عقب تویوتا پرادو 250 2024
نمایش پشتی و صندوق عقب تویوتا پرادو 250 2024

 

3. باک بزرگ سوخت را فراموش کنید

تویوتا پرادو همیشه با دو باک سوخت تولید می‌شود؛ مدل فعلی نیز ظرفیت ترکیبی 150 لیتری دارد (از طریق یک مخزن اصلی 86 لیتری و یک مخزن فرعی 63 لیتری)، در حالی که در نسل قبلی امکان حمل سوخت تا ظرفیت 180 لیتر وجود داشت. به نظر می‌رسد دیگر زمانی که پرادو قادر به عبور از صحرای سیمپسون بدون حمل سوخت اضافی بود به پایان رسیده باشد.

در مدل‌های قبلی پرادو، لاستیک یدک بر روی درب پشتی جای داشت و دست مهندسان را برای تامین فضای سوخت باز می‌گذاشت (بنابراین درب نسخه‌های قبلی باید از کنار باز می‌شد) اما در حال حاضر لاستیک یدک به زیر فضای صندوق عقب منتقل شده و همین موضوع از ظرفیت گنجایش باک سوخت می‌کاهد.

بدون شک تامین‌کنندگان خارجی راه‌حل هایی را ارائه خواهند داد، اما براساس بررسی سریع ما از زیر خودرو، به نظر نمی‌رسد که مخزن سوخت پرادوی جدید با یک مخزن 110 لیتری موجود در سری 300 متفاوت باشد و این موضوع احتمال امکان افزایش ظرفیت حمل سوخت را افزایش می‌دهد.

نمای کناری و دور تویاتا پرادو 250 2024

 

4. لاستیک‌های یکسان با لندکروزر

به نظر می‌رسد که روی تویوتا پرادو 250 2024، شاهد لاستیک‌های یکسانی با لندکروزر سری 300 باشیم. این موضوع شاید موضوعی غیرمنتظره نباشد زیرا این دو خودرو از شاسی یکسان TNGA-F بهره می‌برند. لاستیک‌های موجود بر روی پروتوتایپ نمایشی، Dunlop Grandtrek در اندازه 265/65 R18 بودند همان سایزی که بر روی پادشاه جاده‌ها می‌توان مشاهده کرد.

5. دوربین 360 درجه

برای اولین بار، حداقل برخی از نسخه‌های تویوتا پرادو دارای دوربین 360 درجه خواهند بود. می‌توان آن‌ها را بر روی گریل، جلو‌پنجره و هر یک از آینه‌های جانبی مشاهده کرد تا بتوان به دیدگاهی بهتر نسبت به بیرون خودرو رسید. همچنین درنظر داشته باشید که در آخرین نسخه از مانیتور چندمنظوره تویوتا، می‌توان اطلاعات دقیقی از نحوه جایگذاری چرخها هنگام آفرود مطلع شد.

نمایی از دوربین 360 روی آینه جانبی تویوتا پرادو 250 2024
نمای داخلی تویوتا پرادو 250 2024

 

6. محافظت بهتر از زیربندی

به نظر می‌رسد که پرادو محافظ زیربندی محکم‌تری نسبت به لندکروز داشته باشد. به جای پلاستیک تقویت شده در سری 300، پروتوتایپ پرادو دارای توپان‌های فولادی مناسب بود، این فلز در تست مواجهه با طبیعت کمی تغییر شکل داده بود.

البته، ممکن است آن‌ها بخشی از پکیج سپر آفرودی‌اش باشند که جداگانه بر روی خودرو نصب شده‌اند، اما ما امیدواریم که فولاد به عنوان قسمتی از تجهیزات استاندارد این خودرو یا حتی به صورت یک گزینه‌ در آینده وجود داشته باشد.

زیربندی تویوتا پرادو 250 2024
زیربندی تویوتا پرادو 250 2024

 

7. به دنبال چراغ‌های گرد نگردید

پرادوی جدید – یا لندکروزر، همانطور که در امریکای شمالی نامیده خواهد شد – در سراسر جهان با دو چراغ جلوی بسیار متفاوت عرضه ‌خواهد شد. یکی طراحی دایره‌ای سنتی است (شبیه به آنچه که در سری 70 لندکروزر به‌روز شده مجدداً معرفی می‌شود) و دیگری ترتیب چراغ‌های چهارتایی است که یادآور سری 62 و 80 قدیمی است. نسخه آخر فقط در استرالیا ارائه خواهد شد.

نمای چراغ‌های جلوی مستطیل تویوتا پرادو 250 2024
نمای چراغ‌های جلوی گرد تویوتا پرادو 250 2024

 

8. وجود وینچ یکپارچه در جلوی خودرو

نسخه پروتوتایپ تویوتا پرادو 2024 که در معرض دید مدیاها قرار گرفته بود، دارای یک سپر به همراه وینچ کاملا یکپارچه بود. وینچ پشت پلاک خودرو قرار گرفته بود که تقریبا از دید پنهان بود که البته انتظار می‌رود این وینچ در قالب تجهیزات جانبی همراه با خودرو اواسط سال 2024 برای خرید به صورت آپشنال ارائه شود.

وینچ یکپارچه در جلوی تویوتا پرادو 250 2024

9. دیسکانکت استبلایزر جلو

حداقل برخی نسخه‌های پرادوی جدید دارای آنتی رولبار داینامیک هستد، این امر باعث می‌شود در هگام آفرود، به تجربه رانندگی جاده ای خدشه وارد نشود. پروتوتایپی که زیر آن را بررسی کردیم، استبلایزر بار فعال داشت که به نظر می‌رسد همچنان مشابه نسخه سری 300 باشد. هر چند انتظار می‌رود آخرین نسخه از سیستم تعلیق فعال کینتیک (e-KDSS) نیز بخشی از بسته پرادو باشد.

زیربندی تویوتا پرادو 250 2024

10. قیمت‌ بالاتر و زمان انتظار طولانی خواهد بود

قیمت‌های استرالیا تا نزدیک انتشار نسل پنجم پرادو اعلام نخواهد شد، اما انتظار می‌رود قیمت‌ها بیشتر از مدل‌های فعلی و در محدوده 62,830 تا 87,468 باشد و مشتریانی که در لیست انتظار 12 ماهه این خودرو هستند، به قیمت روز خودرو را تحویل خواهند گرفت و گارانتی قیمتی وجود ندارد.

اما علاوه بر اینکه نمایندگان تویوتا باید قیمت‌ها را افزایش دهند ممکن است زمان تحویل آن هم طولانی‌تر بشود. بدون شک تویوتای استرالیا تمایل دارد تا قیمت‌ها را زیر قیمت لندکروز (محدوده 94,301 تا 143,101 دلار) نگه دارد تا از جایگاه مناسبی را برای فروش این خودرو بدست آورد.

تگ‌پرادو 2024پرادو 250تویوتا پرادو
منبعCarsales
به اشتراک گذاری این مطلب
فیسبوک لینکداین تلگرام ایمیل کپی لینک پرینت
به اشتراک گذاری
مطلب قبلی معرفی سرویس بلو باکس بلو بانک، مسیر پس‌انداز هوشمند و هدفمند معرفی سرویس بلو باکس بلو بانک، مسیر پس‌انداز هوشمند و هدفمند
مطلب بعدی آموزش لینوکس رایگان
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

- تبلیغات -
Ad image

مطالب پیشنهادی

شیائومی ۱۵T و ۱۵T پرو معرفی شدند؛ نمایشگر و باتری بزرگ‌تر در راه
شیائومی ۱۵T و ۱۵T پرو معرفی شدند؛ نمایشگر و باتری بزرگ‌تر در راه
فناوری و دیجیتال موبایل
Motorola Moto X70 Air معرفی شد؛ باریک‌ترین میان‌رده با باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعت
Motorola Moto X70 Air معرفی شد؛ باریک‌ترین میان‌رده با باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعت
فناوری و دیجیتال موبایل
اپل تسلیم خواسته کاربران شد؛ قابلیت محبوب Slide Over با iPadOS 26.1 بازگشت
اپل تسلیم خواسته کاربران شد؛ قابلیت محبوب Slide Over با iPadOS 26.1 بازگشت
اخبار اپل، آیفون و مک فناوری و دیجیتال
تابلو دیواری؛ راهکاری برای زیبایی و زندگی مدرن
تابلو دیواری؛ راهکاری برای زیبایی و زندگی مدرن
معرفی بیزینس
- تبلیغات -
Ad image

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ممکنه به این مطالب هم علاقه داشته باشی

ناکامی در واردات خودرو پس از دو سال؛ کمتر از 10 هزار خودرو خارجی به کشور رسیدند
اخبار داخلیخودرو و حمل نقلفناوری و دیجیتال

ناکامی در واردات خودرو پس از دو سال؛ کمتر از 10 هزار خودرو خارجی به کشور رسیدند

فروردین ۵, ۱۴۰۳
خودروی هیوندای Ioniq T10 یک وانت الکتریکی بالقوه
خودرو و حمل نقل

خودروی هیوندای Ioniq T10 یک وانت الکتریکی بالقوه

بهمن ۲۴, ۱۴۰۲
شروع فروش فوق‌العاده ایران خودرو با شرایط جدید
خودرو و حمل نقل

شروع عرضه هفت محصول در طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو

آبان ۳۰, ۱۴۰۲
کاهش قیمت خودرو در بازار
اخبار و رویدادهاخودرو و حمل نقل

واکنش مهم مجلس به بند حذف آزادسازی واردات خودرو

آبان ۳۰, ۱۴۰۲

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

محبوب‌های گذشته

اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اخبار و رویدادها
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
فناوری و دیجیتال
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
فناوری و دیجیتال

درباره رسانه مدیاتی

اگر به خبر فناوری و دنیای آی تی علاقه دارید، اگر به دنبال مرجع اخبار به روز هستید، رسانه مدیاتی مرجعی برای اخبار تکنولوژی است و روزانه مهم ترین خبرهای آیتی را

رسانه مدیاتی فعالیت خود را از مرداد 1399 آغاز کرد. هدف این رسانه افزایش سطح معلومات مخاطبان در کنار ارائۀ جدیدترین اخبار در زمینۀ آی تی و سایر حوزه‌های پر مخاطب است.

علاوه بر این می‌توانید قیمت و نرخ روز دلار ، قیمت روز سکه و طلا و همچنین قیمت روز خودرو را در رسانه مدیاتی دنبال کنید.

برای ارتباط با رسانه مدیاتی می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info [a] mediat [dot] ir با ما ارتباط برقرار کنید.

مطالب تصادفی

بررسی Nothing Headphone (1)؛ رقیبی تازه‌نفس برای بزرگان بازار
بررسی Nothing Headphone (1)؛ رقیبی تازه‌نفس برای بزرگان بازار
فناوری و دیجیتال
۶ مانیتور پیشنهادی برای مک‌بوک پرو و ایر در ۲۰۲۵ | راهنمای خرید کامل
۶ مانیتور پیشنهادی برای مک‌بوک پرو و ایر در ۲۰۲۵ | راهنمای خرید کامل
فناوری و دیجیتال
رشد چشمگیر بازار موبایل هند در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۵؛ آیفون ۱۶ صدرنشین فروش شد
رشد چشمگیر بازار موبایل هند در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۵؛ آیفون ۱۶ صدرنشین فروش شد
فناوری و دیجیتال اخبار اپل، آیفون و مک
ما را دنبال کنید
تمامی حقوق متعلق است به رسانۀ خبری مدیاتی است.