رسانه مدیاتیرسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
جستجو
در حال مطالعه: تغییر در الگوریتم اینستاگرام! محتواهای اصیل بازدید بیشتری خواهند داشت
به اشتراک گذاری
اطلاع‌رسانی
Font ResizerAa
رسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
Font ResizerAa
جستجو
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
ورود به حساب ورود به حساب کاربری
ما را دنبال کنید
رسانه مدیاتی > فناوری و دیجیتال > تغییر در الگوریتم اینستاگرام! محتواهای اصیل بازدید بیشتری خواهند داشت
فناوری و دیجیتالاپلیکیشن‌

تغییر در الگوریتم اینستاگرام! محتواهای اصیل بازدید بیشتری خواهند داشت

آخرین به‌روز رسانی در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
توسط زهرا صمدی
منتشر شده در اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳
به اشتراک گذاری
تغییر در الگوریتم اینستاگرام! محتواهای اصیل بازدید بیشتری خواهند داشت
تغییر در الگوریتم اینستاگرام! محتواهای اصیل بازدید بیشتری خواهند داشت
به اشتراک گذاری

تغییر در الگوریتم اینستاگرام! محتواهای اصیل بازدید بیشتری خواهند داشت

به گزارش رسانه مدیاتی، اینستاگرام درحال اعمال تغییرات بزرگی در الگوریتم پیشنهاد بخش ریلز است. با این تغییرات، محتواهای دست اول یا اوریجینال بیشتر از قبل به کاربران پیشنهاد داده خواهند شد و از آن‌سو، پست‌هایی که صرفاً محتوای سایر اشخاص را بازنشر می‌کنند، کمتر پیشنهاد می‌شوند. هدف این شرکت کمک به بیشتر دیده‌شدن محتواسازان کوچکی است که مخاطبان کمتری دارند.

آنچه خواهید خواند
تغییر در الگوریتم اینستاگرام! محتواهای اصیل بازدید بیشتری خواهند داشتالگوریتم اینستاگرام چه تغییری می‌کند؟

به گزارش انگجت، اینستاگرام اعلام کرد که در تلاش است سیستم رتبه‌بندی محتوای خود را «اصلاح» کند تا اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، راحت‌تر بتوانند محتواهای خود را به‌دست کاربران برسانند. در توضیحات این شرکت آمده است:

«از مدت‌ها قبل، به‌دلیل شیوه رتبه‌بندی محتوا توسط ما، پست‌های تولیدکنندگانی که دنبال‌کنندگان بیشتری داشتند و همچنین کسانی که محتواهای دیگران را بازنشر می‌دادند، بیشتر از سازندگان محتواهای دست اول و کوچک به کاربران پیشنهاد می‌شد. فکر می‌کنیم مهم است که این سازوکار را اصلاح کنیم تا همه محتواسازان فرصت برابری برای دستیابی به مخاطبان جدید داشته باشند.»

الگوریتم اینستاگرام تغییر می‌کند؛ کمک به محتواهای دست اول و مقابله با بازنشر محتوا

- تبلیغات -

الگوریتم اینستاگرام چه تغییری می‌کند؟

هنوز دقیقاً مشخص نیست که سیستم پیشنهاد محتوای اینستاگرام چگونه می‌تواند برابری را افزایش دهد، اما این شرکت می‌گوید الگوریتم آن‌ها دیگر به اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند، اولویت بالاتر نمی‌دهد: «محتواهای واجد شرایط…صرف‌نظر از اینکه کاربر اکانت منتشرکننده پست را دنبال می‌کند یا نه، به گروه کوچکی از مخاطبان که فکر می‌کنیم آن محتوا را می‌پسندند، نشان داده می‌شود.»

 

بیشتر بخوانید: وبسایت GSMArena از دسترس خارج شد! کاربران ایرانی به این وبسایت دسترسی ندارند

 

در ادامه با شکل‌گیری تعامل میان این مخاطبان و محتوای مربوطه، ویدیوهایی که بهترین عملکرد را داشته باشند، برای گروه بزرگ‌تری از مخاطبان به‌ نمایش درمی‌آیند، سپس بهترین موارد بین آن‌ها دوباره به یک گروه بزرگ‌تر نشان داده می‌شوند و این روند ادامه می‌یابد.

اینستاگرام می‌گوید این تغییر طی ماه‌های آینده در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت؛ بنابراین احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا تمام محتواسازان بتوانند اثر آن را مشاهده کنند.

الگوریتم اینستاگرام تغییر می‌کند؛ کمک به محتواهای دست اول و مقابله با بازنشر محتوا

اما تغییر مربوط به تشویق پست‌های اوریجینال یا دست اول، سریع‌تر اعمال می‌شود. اینستاگرام می‌گوید ریل‌هایی که ری‌پست می‌شوند، درصورتی‌که دقیقاً یکسان باشند، با کلیپ «اصلی» در پیشنهادها جایگزین خواهند شد. اکانت‌هایی که ریل‌هایی را ری‌پست می‌کنند هم برچسبی دریافت می‌کنند که سازنده اصلی محتوا را نشان خواهد داد. البته افرادی که محتواها را به‌طرز قابل‌توجهی تغییر می‌دهند، مثلاً روی آن صداگذاری می‌کنند یا به کلیپ‌ها واکنش می‌دهند یا آن‌ها را با تغییرات چشمگیر به میم تبدیل می‌کنند، از این قاعده مستثنا خواهند بود.

کاربرانی که صرفاً محتواهای دیگران را بازنشر می‌دهند، با تکرار این رفتار با برخورد شدیدتری مواجه می‌شوند. اینستاگرام می‌گوید اگر این افراد در یک بازه زمانی 30 روزه 10 پست یا بیشتر، محتوای دست اول نداشته باشند، پیشنهاد پست‌های آن‌ها را به‌کلی متوقف می‌کند.

تغییرات حاضر فعلاً تنها برای بخش ریلز اعمال می‌شود و برای سایر پست‌ها اجرا نخواهد شد.

تگ‌الگوریتم اینستاگراماینستاگرام
منبعدیجیاتو
به اشتراک گذاری این مطلب
فیسبوک لینکداین تلگرام ایمیل کپی لینک پرینت
به اشتراک گذاری
مطلب قبلی دلایل اصلی ضرر مالی سرمایه‌گذاران؛ 5 اشتباهی که باید از آن‌ها پرهیز کرد دلایل اصلی ضرر مالی سرمایه گذاران؛ 5 اشتباهی که باید از آن‌ها پرهیز کرد
مطلب بعدی پوکو F6 به زودی معرفی می شود! پوکو F6 به زودی معرفی می شود!
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

- تبلیغات -
Ad image

مطالب پیشنهادی

رویداد سامسونگ Unpacked جولای 2025: گوشی‌های تاشو و ساعت‌های هوشمند جدید در راهند
رویداد سامسونگ Unpacked جولای 2025: گوشی‌های تاشو و ساعت‌های هوشمند جدید در راهند
فناوری و دیجیتال
خبر خوب برای کاربران گلکسی A06 4G: آپدیت پایدار One UI 7 (اندروید 15) از راه رسید
خبر خوب برای کاربران گلکسی A06 4G: آپدیت پایدار One UI 7 (اندروید 15) از راه رسید
فناوری و دیجیتال موبایل
نوبیتکس گام‌به‌گام به روی کاربران باز می‌شود؛ دسترسی مرحله‌ای به پلتفرم آغاز شد
نوبیتکس گام‌به‌گام به روی کاربران باز می‌شود؛ دسترسی مرحله‌ای به پلتفرم آغاز شد
فناوری ایران
رقابت تاشوها: چالش جدی سامسونگ برای سلطه اپل در بازار موبایل
رقابت تاشوها: چالش جدی سامسونگ برای سلطه اپل در بازار موبایل
فناوری و دیجیتال موبایل
- تبلیغات -
Ad image

لینک‌های کاربردی

  • بهینه سازی سئو
  • دیجیتال مارکتینگ
  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ممکنه به این مطالب هم علاقه داشته باشی

خلق فرصت‌ سامسونگ برای ورزشکاران در المپیک 2024 پاریس
فناوری و دیجیتال

خلق فرصت‌ سامسونگ برای ورزشکاران در المپیک 2024 پاریس

دی ۲۸, ۱۴۰۲
شکایت توییتر از دولت هند به دنبال سانسور محتوا
فناوری و دیجیتال

ایجاد قابلیت کلوزفرندز در توییتر

بهمن ۶, ۱۴۰۰
اپل به نقض حق اختراع متهم شد
فناوری و دیجیتال

اخراج یکی از کارمندان اپل به دنبال لو دادن اطلاعات محرمانه

شهریور ۲۱, ۱۴۰۰
آشنایی با قابلیت Energy Mode در پلتفرم SmartThings سامسونگ
فناوری و دیجیتال

آشنایی با قابلیت Energy Mode در پلتفرم SmartThings سامسونگ

شهریور ۲۸, ۱۴۰۲

لینک‌های کاربردی

  • بهینه سازی سئو
  • دیجیتال مارکتینگ
  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

محبوب‌های گذشته

اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اخبار و رویدادها
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
فناوری و دیجیتال
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
فناوری و دیجیتال

درباره رسانه مدیاتی

اگر به خبر فناوری و دنیای آی تی علاقه دارید، اگر به دنبال مرجع اخبار به روز هستید، رسانه مدیاتی مرجعی برای اخبار تکنولوژی است و روزانه مهم ترین خبرهای آیتی را

رسانه مدیاتی فعالیت خود را از مرداد 1399 آغاز کرد. هدف این رسانه افزایش سطح معلومات مخاطبان در کنار ارائۀ جدیدترین اخبار در زمینۀ آی تی و سایر حوزه‌های پر مخاطب است.

علاوه بر این می‌توانید قیمت و نرخ روز دلار ، قیمت روز سکه و طلا و همچنین قیمت روز خودرو را در رسانه مدیاتی دنبال کنید.

برای ارتباط با رسانه مدیاتی می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info [a] mediat [dot] ir با ما ارتباط برقرار کنید.

مطالب تصادفی

همکاری انفجاری شیائومی و نوربورگرینگ در دنیای خودروهای برقی
همکاری انفجاری شیائومی و نوربورگرینگ در دنیای خودروهای برقی
خودرو و حمل نقل فناوری و دیجیتال
فولکس‌واگن ID.5 EV: سواری لوکس الکتریکی با قیمتی شگفت‌انگیز!
فولکس‌واگن ID.5 EV: سواری لوکس الکتریکی با قیمتی شگفت‌انگیز!
خودرو و حمل نقل
پایان همکاری گوگل پی و پی‌پال: راه‌حل‌های جایگزین برای کاربران آمریکایی
پایان همکاری گوگل پی و پی‌پال: راه‌حل‌های جایگزین برای کاربران آمریکایی
فناوری و دیجیتال اخبار گوگل
ما را دنبال کنید
تمامی حقوق متعلق است به رسانۀ خبری مدیاتی است.
خوش آمدید!

به حساب کاربری خود وارد شوید

Username or Email Address
Password

رمز عبور را فراموش کرده‌اید؟

Not a member? Sign Up