بلوبانک: انقلاب در تجربه بانکی ایرانیان با 10 میلیون کاربر
به گزارش مدیاتی:بلوبانک، نئوبانکی که با هدف ایجاد تحولی شگرف در نظام بانکداری ایران پا به عرصه گذاشت، ششمین سالگرد فعالیت خود را با برگزاری رویداد blu IO جشن گرفت. این رویداد فرصتی بود تا مدیران بلوبانک، دستاوردهای چشمگیر خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند.
تغییر زمین بازی بانکداری
رضا حیدری، مدیرعامل بلوبانک، با تأکید بر اهمیت ایجاد تفاوت و تمایز در نظام بانکداری کشور، از تلاش بلوبانک برای شکستن قالبهای سنتی و ایجاد زبانی نو در ارتباط با مشتریان سخن گفت. او با اشاره به اینکه بلوبانک به دنبال حکمرانی بر مشتری نیست، از ایجاد فرهنگ جدید و زبانی صمیمانه در ارتباط با مشتریان خبر داد.
خانواده 10 میلیونی بلوبانک
حیدری با اعلام این خبر مسرتبخش که تعداد کاربران بلوبانک به 10 میلیون نفر رسیده است، از شکلگیری خانوادهای بزرگ با میانگین سنی 33 سال و 10 ماه خبر داد. او با بیان اینکه بلوبانک با تیمی 50 نفره کار خود را آغاز کرده و اکنون به خانوادهای 700 نفره تبدیل شده است، تأکید کرد که این نئوبانک هنوز در آغاز راه است و رویاهای بزرگی در سر دارد.
صرفهجویی 2 هزار و 55 ساله در زمان!
یکی از نکات قابل توجه در سخنان حیدری، اشاره به زمان کوتاه 7 دقیقهای برای افتتاح حساب در بلوبانک بود. او با محاسبه زمان صرفهجویی شده برای 10 میلیون مشتری، این رقم را معادل 2 هزار و 55 سال اعلام کرد.
تجربهای نوین از خدمات بانکی
امین فرشچی، معاون مدیرعامل بلوبانک، با یادآوری آغاز فعالیت این نئوبانک در سال 1398، هدف اصلی بلوبانک را تغییر تجربه مشتری از خدمات بانکی عنوان کرد. او با اشاره به چالشهای موجود در طراحی محصولات بانکی در آن زمان، از تلاش بلوبانک برای طراحی محصولاتی نوآورانه و کاربرپسند خبر داد.
وامهای بلوبانک با نرخ نکول 3.5 صدم درصد
فرشچی با تأکید بر اهمیت ارائه وام در نظام بانکداری، از چالشهای موجود در این زمینه سخن گفت. او با اعلام این خبر که بلوبانک تا پایان سال 1402، مبلغ 25 هزار میلیارد تومان وام با نرخ نکول 3.5 صدم درصد ارائه کرده است، موفقیت بلوبانک را در این زمینه نشان داد.
بلولاین: همیشه و همهجا در دسترس
اشکان پرپنچی، مدیر تیم پشتیبانی بلوبانک، با معرفی سرویس بلولاین برای ارتباط با مشتریان، از تلاش بلوبانک برای فراهم کردن سهولت و راحتی برای مشتریان در ارتباط با این نئوبانک خبر داد. او با بیان اینکه سرویس بلولاین به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس است، از مدیریت روزانه بیش از 25 هزار ارتباط با مشتریان خبر داد.
بلوکارت: 12 میلیون کارت صادر شده
فرزاد رزمآهنگ، مدیر واحد صدور و توزیع بلوکارت، از صدور و ارسال بیش از 12 میلیون بلوکارت خبر داد. او با اشاره به میانگین زمان تحویل بلوکارت در تهران (2 روز) و شهرستان (6 روز)، از تلاش بلوبانک برای کاهش زمان تحویل کارت خبر داد. رزمآهنگ همچنین از قابلیت انتخاب زمان ارسال کارت در شهرهای مختلف کشور و استفاده از تکنولوژی لیزر برای طراحی اطلاعات روی کارت خبر داد.
احراز هویت سریع و آسان
صدف بکتاشی، مدیر احراز هویت بلوبانک، با اشاره به فرایند سریع افتتاح حساب و احراز هویت در بلوبانک، زمان این فرایند را کمتر از 7 دقیقه اعلام کرد. او با بیان اینکه فرایند احراز هویت در روزهای اول فعالیت بلوبانک 30 دقیقه تا یک ساعت زمان میبرد، از کاهش این زمان به 15 تا 30 دقیقه خبر داد.
بلوجونیور: تجربه مالی برای کودکان و نوجوانان
احمد ابراهیمی، معاون مدیرعامل بلوبانک، با معرفی بلوجونیور به عنوان بانک ویژه 7 تا 18 سالهها، از اهمیت ایجاد تجربه مالی و بانکی مناسب برای کودکان و نوجوانان سخن گفت. او با اشاره به افزایش 12 برابری تعداد کاربران ورودی بلوجونیور و رسیدن تعداد کاربران آن به 430 هزار نفر، از انجام 25 میلیون تراکنش بانکی در بلوجونیور خبر داد.
ازکیوام: همکار بلوبانک در ارائه وام
مهدی مومنی، مدیرعامل ازکیوام، که همکار بلوبانک در بخش ارائه وام است، از ارائه 1700 میلیارد تومان وام به 70 هزار نفر از کاربران بلو خبر داد. او با اشاره به بازگشت 950 میلیارد تومان قسط این وامها، از تمرکز ازکیوام بر ارائه وام به افراد خارج از تهران و مناطقی که کمترین پوشش بانکی را دارند خبر داد.
بلوبانک: آیندهای روشن در دستان نسل جدید
با نگاهی به دستاوردهای بلوبانک در ششمین سال فعالیت خود، میتوان به آیندهای روشن برای این نئوبانک امیدوار بود. بلوبانک با ارائه خدمات نوآورانه، کاربرپسند و متفاوت، توانسته است جایگاه ویژهای در نظام بانکداری ایران به دست آورد و به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه شناخته شود. با توجه به رشد سریع این نئوبانک و استقبال گسترده مردم از خدمات آن، میتوان انتظار داشت که بلوبانک در سالهای آینده نقش مهمتری در تغییر چهره بانکداری ایران ایفا کند.