به گزارش مدیاتی:سامسونگ بار دیگر توانست در رقابتهای معتبر سپایکس آسیا بدرخشد و عنوان برترین تبلیغکننده سال ۲۰۲۵ را از آن خود کند. این موفقیت چشمگیر، نهتنها نشاندهنده خلاقیت و نوآوری بیحد و مرز این غول فناوری است، بلکه تأکیدی بر استراتژیهای بازاریابی هوشمندانه و اثربخش آن در جذب مخاطبان جهانی است. اما راز این پیروزی بزرگ چیست و سامسونگ چگونه توانست در میان رقبای قدرتمند، خود را به عنوان الگویی موفق در صنعت تبلیغات معرفی کند؟
درخشش سامسونگ در عرصه تبلیغات آسیا: تاج برترین تبلیغکننده سال 2025 بر سر غول فناوری
سامسونگ الکترونیکس، غول فناوری کرهای، با اعلام خبر مسرتبخشی، موفق به کسب عنوان «تبلیغکننده برتر سال 2025» از سوی جشنواره سپایکس آسیا شد. این جشنواره، که از قدیمیترین و معتبرترین جوایز در زمینه خلاقیت و اثربخشی بازاریابی در منطقه آسیا و اقیانوسیه به شمار میرود، این افتخار را به پاس تعهد و تلاشهای مستمر سامسونگ در ارائه راهحلهای نوآورانه و موثر به کاربران، به این شرکت اهدا کرد.
این انتخاب، مهر تاییدی است بر رویکرد خلاقانه و نوآورانه سامسونگ در ارائه کمپینهای تبلیغاتی پیشگامانه و استراتژیهای ارتباطی هدفمند که به شیوهای معنادار با مخاطبان ارتباط برقرار میکند. پیش از این، در سال 2017 نیز سامسونگ موفق به دریافت این عنوان ارزشمند شده بود.
استفانی چوی، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی بخش تجربه موبایل سامسونگ، در خصوص این افتخار گفت: «دریافت این جایزه برای ما افتخار بزرگی است. ما همواره بر شفافیت و رویکردهای باز تاکید داشتهایم و تلاش میکنیم این ارزشها را در تمام فعالیتهای خود منعکس کنیم. این موفقیت برای ما اهمیت ویژهای دارد، زیرا با استفاده از فناوریهای نوآورانه و روشهای جدید بازاریابی، داستان برند خود را به شکلی تاثیرگذارتر روایت میکنیم. همکاری ما با آژانسهای تبلیغاتی برجسته، به ما این امکان را داده است که ارزشهای برند سامسونگ را به شیوههایی جذاب و الهامبخش به نمایش بگذاریم، به گونهای که نه تنها مخاطبان را جذب کند، بلکه مرزهای تبلیغات را نیز گسترش دهد. از اینکه تلاشهای ما مورد تقدیر قرار گرفته است، بسیار خرسندیم و همچنان به ارائه تجربیات بهتر و تاثیرگذارتر برای مخاطبان خود ادامه خواهیم داد.»
کارنامه درخشان سامسونگ در جشنواره سپایکس آسیا
سامسونگ در طول سالهای گذشته با ارائه کمپینهای تبلیغاتی خلاقانه و نوآورانه، به یکی از پرافتخارترین شرکتها در جشنواره سپایکس آسیا تبدیل شده است. در سال 2024، کمپین «Try Galaxy Fold» با کسب چهار جایزه در دستهبندیهای مختلف، نحوه تعامل مصرفکنندگان با فناوری تاشو را متحول کرد. این کمپین به کاربران این امکان را داد تا به طور همزمان از دو گوشی استفاده کرده و از تجربه نمایشگر گسترده Galaxy Z Fold و رابط کاربری بهینهشده برای انجام چند کار به صورت همزمان، بهرهمند شوند. این کمپین نوآورانه، با کسب یک جایزه طلایی و یک جایزه نقرهای در بخش تجربه و پویایی برند، یک جایزه نقرهای در بخش مهارتهای دیجیتال و یک جایزه برنز در بخش تبلیغات مستقیم، ارزشهای برند Galaxy را به نحو چشمگیری ارتقا داد.
همچنین کمپین «Flipvertising» سامسونگ، که در سال 2023 موفق به کسب جایزه بزرگ در دو دسته داده خلاق و تبلیغات مستقیم شد، نمادی از تعهد این برند به خلاقیت در تبلیغات است. این کمپین با اتخاذ رویکردی منحصربهفرد، به مخاطبان این امکان را داد تا تجربه جستجوی خود را به صورت مستقل مدیریت کنند. سامسونگ با تغییر رویکرد تبلیغات سنتی، نسل Z را به کشف دنیای جدید و هیجانانگیز Galaxy Z Flip4 دعوت کرد.
تقدیر جشنواره سپایکس آسیا از نوآوری بازاریابی سامسونگ
سایمون کوک، مدیرعامل LIONS و Spikes Asia، در خصوص این انتخاب گفت: «سامسونگ با ترکیب خلاقیت و فناوری، مرزهای جدیدی در دنیای بازاریابی خلق کرده است. توانایی این برند در ایجاد ارتباط عمیق با مخاطبان، بازتابی از آینده صنعت خواهد بود و ما مفتخریم که آن را به عنوان «تبلیغکننده سال 2025» معرفی کنیم. موفقیتهای سامسونگ در سطح جهانی، الهامبخش بازاریابان است و این جایزه، تاثیر چشمگیر کمپینهای این برند را در آسیا و اقیانوسیه و فراتر از آن تایید میکند.»
جایزه «تبلیغکننده سال» در مراسم جوایز Spikes Asia 2025 به استفانی چوی، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی بخش تجربه موبایل سامسونگ اهدا خواهد شد. این مراسم روز پنجشنبه، 24 آوریل 2025 در هتل Swissôtel The Stamford سنگاپور برگزار میشود.
درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس
سامسونگ الکترونیکس، با الهامبخشی به دنیا و شکلدهی آینده با ایدههای نو و فناوریهای خلاقانه، در حال ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیونها، گوشیهای هوشمند، دستگاههای پوشیدنی، تبلتها، لوازم خانگی، سیستمهای شبکه و قطعات نیمهرسانا و نمایشگرهای حرفهای است. سامسونگ از طریق اکوسیستم SmartThings خود و همکاری باز با شرکا، تجربه اتصال یکپارچهای را ارائه میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، میتوانید به اتاق خبر سامسونگ به نشانی http://news.samsung.com مراجعه کنید.