رسانه مدیاتیرسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
جستجو
در حال مطالعه: رونمایی نستله از بسته بندی جدید محصولات نسکافه
به اشتراک گذاری
اطلاع‌رسانی
Font ResizerAa
رسانه مدیاتیرسانه مدیاتی
Font ResizerAa
جستجو
  • خانه
  • اخبار و رویدادها
    • بورس
  • فناوری
  • خودرو و حمل نقل
  • آموزش و راهنما
  • سلامت و پزشکی
  • نبض بازار
    • قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال [لحظه ای]
    • قیمت دلار امروز
    • قیمت طلا و سکه
    • قیمت روز خودروهای داخلی امروز [بازار آزاد و کارخانه ای]
ما را دنبال کنید
رسانه مدیاتی > اخبار اجتماعی > اخبار داخلی > رونمایی نستله از بسته بندی جدید محصولات نسکافه
اخبار اجتماعیاخبار داخلیویژه

رونمایی نستله از بسته بندی جدید محصولات نسکافه

آخرین به‌روز رسانی در ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
توسط z.safari
منتشر شده در مرداد ۱۵, ۱۴۰۴
به اشتراک گذاری
رونمایی نستله از بسته بندی جدید محصولات نسکافه
به اشتراک گذاری

به گزارش مدیاتی:شرکت نستله ایران با معرفی مجموعه‌ای تازه از نسکافه‌های خود، تجربه‌ای نوین و هیجان‌انگیز را برای دوستداران قهوه به ارمغان آورده است. این محصولات جدید نه تنها با طعمی متفاوت و خوش‌عطر، بلکه با طراحی بسته‌بندی مدرن و جذاب وارد بازار شده‌اند تا بتوانند جایگاهی ویژه در سبد خرید مشتریان پیدا کنند. در ادامه با ویژگی‌ها و نوآوری‌های این نسکافه‌های تازه آشنا می‌شویم.

آنچه خواهید خواند
نسکافه با «چهره جدید» و طعم ایرانی: ماجرای رونمایی بزرگ نستلهنسکافه؛ از یک چالش جهانی تا قهوه‌ی محبوب ایرانیتعهد نستله به بازار ایران و اشتغال‌زاییبازطراحی جهانی، با نگاهی به سلیقه ایرانیپاسخ به سوالات کلیدی: از بومی‌سازی تا مبارزه با قاچاق

رونمایی نستله از بسته بندی جدید محصولات نسکافه

نسکافه با «چهره جدید» و طعم ایرانی: ماجرای رونمایی بزرگ نستله

شرکت نستله ایران در یک رویداد ویژه، از محصولات جدید برند محبوب نسکافه رونمایی کرد. این محصولات با ظاهر، طعم و بسته‌بندی به‌روز و مدرن به بازار می‌آیند. این مراسم با حضور مدیران ارشد نستله و تعداد زیادی از خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شد.

 

- تبلیغات -

نسکافه؛ از یک چالش جهانی تا قهوه‌ی محبوب ایرانی

الناز سخائیان، مدیرعامل نستله ایران، به تاریخچه برند نسکافه اشاره کرد و گفت: «نسکافه در دهه ۱۹۳۰ میلادی و به درخواست دولت برزیل که با مازاد قهوه روبرو شده بود، متولد شد. دانشمندان نستله پس از ۸ سال تلاش، فرمولی را کشف کردند که طعم و عطر قهوه را در خود نگه می‌داشت. در نهایت، نسکافه در سال ۱۹۳۸ در سوئیس به عنوان اولین قهوه فوری جهان معرفی شد و به قدری محبوب شد که امروزه بسیاری از مردم، قهوه فوری را با نام نسکافه می‌شناسند.»

رونمایی نستله از بسته بندی جدید محصولات نسکافه

تعهد نستله به بازار ایران و اشتغال‌زایی

مدیرعامل نستله ایران، با تاکید بر حضور مستمر این شرکت در ایران، اظهار داشت: «نستله همیشه در جوامع مختلف ارزش‌آفرینی کرده است. در ایران نیز با ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود ۷۵۰ نفر و گسترش صنایع وابسته، به رشد اقتصاد کشور کمک کرده‌ایم. این رویداد، تأکیدی دوباره بر تعهد ما به مصرف‌کنندگان و جامعه ایران است.»

 

بازطراحی جهانی، با نگاهی به سلیقه ایرانی

طناز حسامی، معاون کسب‌وکار قهوه نستله ایران، آمار جالبی ارائه داد: «روزانه حدود ۲.۲ میلیارد فنجان قهوه در جهان مصرف می‌شود که نیمی از آن قهوه فوری است و ۵۰ درصد این قهوه‌های فوری، نسکافه هستند. یعنی روزانه تقریباً ۴۳۰ میلیون فنجان نسکافه در جهان نوشیده می‌شود!»

حسامی توضیح داد که تغییرات اخیر نسکافه بخشی از یک استراتژی جهانی است. او افزود: «از سال گذشته، کمپین «دنیاتو بساز» آغاز شده و با این رویکرد، بسته‌بندی و لحن برند نسکافه به‌روزرسانی شده است تا مدرن‌تر و نزدیک‌تر به سلیقه نسل جوان باشد. همچنین برای هماهنگی بیشتر با ذائقه ایرانی، تست‌های گسترده‌ای انجام دادیم و نمونه‌هایی انتخاب شدند که رضایت بیش از ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان را جلب کرد.»

پاسخ به سوالات کلیدی: از بومی‌سازی تا مبارزه با قاچاق

در بخش پرسش و پاسخ، مدیران نستله به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند:

واگذاری آب نستله: خانم سخائیان اعلام کرد که بخش «آب نستله پیورلایف» برای تمرکز بیشتر بر سایر حوزه‌ها واگذار شده است. این محصولات برای یک سال آینده با همان نام تولید خواهند شد و پس از آن با نام «پیورلایف» به بازار عرضه می‌شوند.

بومی‌سازی محصولات: خانم حسامی گفت که طراحی بسته‌بندی و طعم محصولات، با همکاری طراحان ایرانی و بر اساس بازخوردهای مصرف‌کنندگان بومی‌سازی شده است. به عنوان مثال، در محصول جدید کاپوچینو ایتالیانو، طعم خامه‌ای‌تری اضافه شده تا با سلیقه ایرانی‌ها هماهنگ باشد.

رونمایی نستله از بسته بندی جدید محصولات نسکافه

قاچاق و محصولات تقلبی: محمدعلی جلیلی، مدیر توسعه روابط برون‌سازمانی، تاکید کرد که با بسته‌بندی‌های منحصربه‌فرد، محصولات اصلی نستله قابل تشخیص هستند و این شرکت همکاری نزدیکی با وزارت صمت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا دارد.

رویداد رونمایی از محصولات جدید نسکافه پس از این نشست، به پایان رسید.

به اشتراک گذاری این مطلب
فیسبوک لینکداین تلگرام ایمیل کپی لینک پرینت
به اشتراک گذاری
مطلب قبلی بررسی باتری ریلمی P3 اولترا؛ عملکرد غول ۶۰۰۰ میلی‌آمپری چگونه است بررسی باتری ریلمی P3 اولترا؛ عملکرد غول ۶۰۰۰ میلی‌آمپری چگونه است
مطلب بعدی ماجرای پرداخت زودهنگام در شیائومی؛ خریداران خودروهای برقی نگران از دست رفتن بیعانه ماجرای پرداخت زودهنگام در شیائومی؛ خریداران خودروهای برقی نگران از دست رفتن بیعانه
کامنت خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

- تبلیغات -
Ad image

مطالب پیشنهادی

رجیستری آیفون چقدر خرج روی دستتان می‌گذارد
رجیستری آیفون چقدر خرج روی دستتان می‌گذارد
اخبار اپل، آیفون و مک فناوری ایران موبایل
T-Mobile دامنه سرویس ماهواره‌ای T-Satellite را گسترش داد؛ پشتیبانی از واتساپ، گوگل مپس و X
T-Mobile دامنه سرویس ماهواره‌ای T-Satellite را گسترش داد؛ پشتیبانی از واتساپ، گوگل مپس و X
فناوری و دیجیتال
اپل تراشه M5 را معرفی کرد؛ جهش انقلابی در هوش مصنوعی و گرافیک مک‌بوک و ویژن پرو
اپل تراشه M5 را معرفی کرد؛ جهش انقلابی در هوش مصنوعی و گرافیک مک‌بوک و ویژن پرو
فناوری و دیجیتال اخبار اپل، آیفون و مک
بازار خودروهای برقی در شوک؛ رکورد فروش شیائومی و صف انتظار یک‌ساله
بازار خودروهای برقی در شوک؛ رکورد فروش شیائومی و صف انتظار یک‌ساله
خودرو و حمل نقل فناوری و دیجیتال
- تبلیغات -
Ad image

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

ممکنه به این مطالب هم علاقه داشته باشی

افزایش 25 درصدی حقوق معلمان با اجرای لایحه رتبه بندی
اخبار و رویدادهاویژه

افزایش فوق العاده ویژه فرهنگیان از اول تیر ماه

تیر ۴, ۱۴۰۰
1424 اولین پیشخوان حضوری دی جی سرویس افتتاح شد
اخبار داخلیویژه

1424 اولین پیشخوان حضوری دی جی سرویس افتتاح شد

مرداد ۵, ۱۴۰۳
مدیریت بحران به سبک مدیران خودرو، از اکسل عقب X55 تا تهدید پیگیری حقوقی!
اخبار داخلیویژه

مدیریت بحران به سبک مدیران خودرو، از اکسل عقب X55 تا تهدید پیگیری حقوقی!

اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳
بیت کوین همچنان در مسیر کاهش
ارز دیجیتالویژه

بیت کوین همچنان در مسیر کاهش

فروردین ۱۸, ۱۴۰۰

لینک‌های کاربردی

  • پیام ناشناس
  • سایت بو نده
  • فیدبک پرو

محبوب‌های گذشته

اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اعتراض شدید به میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
اخبار و رویدادها
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
لپ‌ تاپ‌ هایی که نباید بخرید!
فناوری و دیجیتال
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
بهترین نرم‌ افزارهای آنتی ویروس سال 2023
فناوری و دیجیتال

درباره رسانه مدیاتی

اگر به خبر فناوری و دنیای آی تی علاقه دارید، اگر به دنبال مرجع اخبار به روز هستید، رسانه مدیاتی مرجعی برای اخبار تکنولوژی است و روزانه مهم ترین خبرهای آیتی را

رسانه مدیاتی فعالیت خود را از مرداد 1399 آغاز کرد. هدف این رسانه افزایش سطح معلومات مخاطبان در کنار ارائۀ جدیدترین اخبار در زمینۀ آی تی و سایر حوزه‌های پر مخاطب است.

علاوه بر این می‌توانید قیمت و نرخ روز دلار ، قیمت روز سکه و طلا و همچنین قیمت روز خودرو را در رسانه مدیاتی دنبال کنید.

برای ارتباط با رسانه مدیاتی می‌توانید از طریق آدرس ایمیل info [a] mediat [dot] ir با ما ارتباط برقرار کنید.

مطالب تصادفی

Vertu Agent Q رسماً معرفی شد؛ گوشی لوکس ۸۰ میلیونی با خرید محدود
Vertu Agent Q رسماً معرفی شد؛ گوشی لوکس ۸۰ میلیونی با خرید محدود
فناوری و دیجیتال
آیا هدفون Nothing Ear (3) قابلیت واکی‌تاکی خواهد داشت
آیا هدفون Nothing Ear (3) قابلیت واکی‌تاکی خواهد داشت
فناوری و دیجیتال
فناوری Vision AI در تلویزیون‌های جدید سامسونگ؛ آغاز نسل جدید تماشای هوشمند
فناوری Vision AI در تلویزیون‌های جدید سامسونگ؛ آغاز نسل جدید تماشای هوشمند
فناوری و دیجیتال
ما را دنبال کنید
تمامی حقوق متعلق است به رسانۀ خبری مدیاتی است.