رسانه مدیاتی – کمپانی توییتر به تازگی استارتاپ خبرنامه Revue را خریده است تا به نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا که به منظور تبلیغ مطالب خود از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند کمک کند تا دامنه مخاطبان خود را افزایش دهند.
ارسال خبرنامه در توییتر با خرید استارتاپ Revue
طبق گزارشها استارتاپ Revue سرویس رایگان و پولی را ارائه میکند و به همه کاربران این امکان را میدهد که خبرنامههای سرمقالهای را منتشر کنند. خرید این استارتاپ به توییتر اجازه میدهد که کار کمک به افراد به منظور مطلع ماندن درباره علاقهمندیهای آنها را تسریع کند. همچنین به انواع نویسندگان اجازه میدهد که راهی برای دسترسی بهتر به مخاطبان خود پیدا کنند. نویسندگان Revue نیز میتوانند سریع و به راحتی خبرنامههایی را تهیه کنند و این سرویس حتی به آنها اجازه میدهد که در یک نسخه لینک، ویدئو، توییت و رسانههای دیگر را جای دهند.
کمپانی توییتر با خرید استارتاپ Revue قصد دارد ارتباط نویسندگان با مشترکان آنها را سادهتر کرده و همچنین به خوانندگان کمک کند نویسندگان جدید و محتواهای خود را بهتر کشف کنند.
این شرکت در حال حاضر سرگرم برنامهریزی راههای متعدد به منظور دسترسی به این هدف است و سعی میکند به کاربران اجازه دهد متقاضی دریافت خبرنامه از فالوی مورد علاقه خود شوند و تنظیمات جدیدی نیز برای نویسندگان اضافه میکند تا میزبان مکالمات با مشترکان خود شوند.
توییتر علاوه بر آن از راه خبرنامههای پولی، مدل تشویقی بادوامی را ایجاد می کند. پس از اینکه استارتاپ Revue به پلتفرم توییتر اضافه شد، نویسندگان این توانایی را خواهند داشت که مشترکان پولی خود را بیشتر کنند و به صورت همزمان برای تولید محتوا و ایجاد مکالمات جدید در توییتر تشویق میشوند. توییتر نیز قصد دارد تا با خرید استارتاپ Revue سرمایهگذاری روی مخاطب را بیشتر توسعه دهد.
طبق گزارش تک رادار، توییتر قابلیتهای پرو Revue را برای همه اکانتها رایگان کرده و هزینه خبرنامه پولی را نیز به ۵ درصد کاهش میدهد. این کمپانی به سرمایه گذاری در استارتاپ Revue به عنوان یک سرویس منحصر ادامه میدهد و تیم این استارتاپ به بهبود روش ایجاد خبرنامه توسط نویسندگان، رشد مخاطب و جذب مشترکان پولی متمرکز خواهند شد.