رسانه مدیاتی – گزارشهای اخیر از درآمده سه ماه دوم نتفلیکس نشان میدهد که این شبکه اجتماعی پرطرفدار قصد دارد تا با تمرکز بر تولید بازی برای گوشیهای همراه هوشمند وارد صنعت گیمینگ شود.
ورود نتفلیکس به بازیهای کامپیوتری با تمرکز بر گوشی موبایل
طبق گزارشها کمپانی نتفلیکس در گزارش سه ماهه دوم سال 2021 خود برخی مسائل درباره ورود به دنیای گیمینگ تحلیل کرده است. نتفلیکس درباره این موضوع اعلام کرده است که تمرکز اولیه آن روی گیمینگ موبایل خواهد بود و سعی دارد تا پروژههای تعاملی خود مانند Black Mirror Bandersnatch و Stranger Things را توسعه دهد.
عناوین جدیدی که به عنوان بخشی از اشتراک کاربر بدون هیچ هزینه ای در اختیار او قرار خواهد گرفت. علاوه بر این موارد نیز نتفلیکس تاکید دارد که این روند را درباره فیلم و سریالهای فعلی پیش خواهد گرفت. این کمپانی در نامهای به سهام داران خود اظهار داشته است که:« ما به گیمینگ به عنوان دسته بندی جدید محتوای خود و مشابه با توسعهای که به فیلمهای اصلی، انیمیشنها و تلویزیون بدون خط داستانی نگاه میکنیم.»
سال 2020 برای نتفلیکس با موفقیتهای زیاد همراه بوده است و قرنطینه های ناشی از شیوع ویروس کرونا 16 میلیون کاربر جدید را در طی سه ماه به این سرویس جذب کرد. این روند همانطور که انتظار میرفت در سال 2021 به شدت نزولی شد و این شرکت برای یافتن کاربران جدید با مشکل روبه رو شد.
این کمپانی در گزارش درآمد خود اعلام کرده است که در سه ماهه دوم 1.5 میلیون مشترک به این شبکه افزوده شده است که این میزان مقداری بهتر از پیش بینی یک میلیونی کارشناسان بوده است. با این حال این میزان همچنان کمتر از 3.98 میلیون کاربر جدیدی است که نت فلیکس در سه ماهه اول سال 2021 در سراسر جهان داشته است.
طبق گزارشهای نتفلیکس تاخیر تولید محتوا به دلیل شیوع کرونا باعث کاهش سرعت ارائه محتوا در این رسانه در نیمه اول سال 2021 شده است اما امید است که این روند در طی ماههای باقی مانده سال 2021 بهتر شود. ذر نتیجه سه ماهه سوم برای نتفلیکس با عرضه فصلهای جدیدی از سریالهای محبوب این کمپانی بهتر خواهد شد.
بیشتر بخوانید: «تولیدکنندگان محتوا میتوانند از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک درآمد کسب کنند»