به گزارش مدیاتی:انقلابی در دنیای خودروهای لوکس الکتریکی در راه است! جنسیس با معرفی نسخه جدید GV70 الکتریکی، بار دیگر ثابت کرده که در خط مقدم نوآوری های صنعت خودرو قرار دارد. این SUV لوکس و تمام برقی با باتری بزرگتر و برد حرکتی بهبود یافته، نمایشگرهای پیشرفته با فناوری لمسی نسل جدید و طراحی خارجی و داخلی کاملاً مدرن، تجربه رانندگی الکتریکی را به سطحی کاملاً جدید ارتقا داده است.
چرا GV70 الکتریکی جدید یک بازیگر مهم در بازار خودروهای الکتریکی محسوب میشود؟
باتری با ظرفیت بالاتر که امکان پیمایش بیش از 400 کیلومتر با یک بار شارژ را فراهم میکند
سیستم نمایشگرهای هوشمند با رابط کاربری کاملاً بازطراحی شده
طراحی ایرودینامیک و مدرن که هم زیبایی و هم کارایی را یکجا ارائه میدهد
امکانات رفاهی پیشرفته که استانداردهای راحتی سرنشینان را بازتعریف میکند
با توجه به استقبال بینظیر از نسل قبلی این مدل، به نظر میرسد جنسیس با GV70 الکتریکی جدید آماده است تا رقابت در بخش خودروهای لوکس الکتریکی را به سطح جدیدی ببرد. آیا این خودرو میتواند تحولی در بازار ایجاد کند؟ پاسخ این سوال را مشتریان در ماههای آینده خواهند داد.
جنسیس الکتریکی GV70 جدید با باتری بزرگتر، نمایشگرهای پیشرفته و طراحی مدرن به بازار عرضه شد!
قیمتهای این شاسی بلند لوکس الکتریکی اکنون از 65,915 پوند آغاز میشود – کمی بیشتر از قبل – و به 74,915 پوند برای نسخه پرچمدار میرسد.
جنسیس الکتریکی GV70 جدید و بهبود یافته، با باتری بزرگتر برای افزایش برد، نمایشگر عظیم 27 اینچی و عایق صوتی بهبود یافته برای افزایش کیفیت، اکنون برای سفارش در دسترس است. این برند امیدوار است با این ارتقاها، بتواند با رقبایی مانند آئودی Q6 e-tron، پولستار 3 و نسل بعدی BMW iX3 که اواخر امسال عرضه میشوند، رقابت کند.
قیمتها از 65,915 پوند شروع میشود، که تنها چند صد پوند بیشتر از قبل از فیسلیفت است، و خریداران میتوانند از بین سه سطح تریم انتخاب کنند: Pure، Dynamic و Luxury. جزئیات کامل هر مشخصات هنوز تأیید نشده است، اما آنچه تاکنون میدانیم به شرح زیر است.
تجهیزات استاندارد شامل سیستم تعلیق تطبیقی کنترلشده الکترونیکی است که از دوربینها برای خواندن جاده پیش رو استفاده میکند، تشخیص اثر انگشت برای روشن کردن خودرو و ویژگی “کمک رانندگی در بزرگراه” که کروز کنترل تطبیقی را با سایر سیستمهای کمک راننده ترکیب میکند. همچنین فرمان و صندلیهای جلو گرمشونده، درب عقب برقی و آن نمایشگر مرکزی بزرگ نیز در این مدل وجود دارد.
برای حدود 5000 پوند بیشتر، تریم Dynamic چرخهای 20 اینچی، نظارت بر نقاط کور، نمایشگر هدآپ، عملکرد پارک از راه دور، و همچنین “کمک جلوگیری از برخورد جلو و پارک” را اضافه میکند.
در نهایت، مدلهای Luxury از 74,915 پوند شروع میشوند و ویژگیهای درجه یک بیشتری را شامل میشوند، مانند سانروف پانورامای برقی، حذف نویز فعال جاده، صندلیهای جلوی تهویه دار و صندلیهای عقب گرمشونده، که قبلاً فقط به عنوان آپشنهای اضافی در دسترس بودند.
آپشنهای اضافی برای GV70 الکتریکی جدید شامل قابلیت شارژ خودرو به بار (V2L) با قیمت 890 پوند است که به شما امکان میدهد از باتری خودرو برای تأمین انرژی لوازم الکترونیکی کوچک استفاده کنید. صندلیهای چرمی ناپا 2500 پوند دیگر هزینه دارند، یا بسته Serenity وجود دارد که یک جعبه استریلسازی UVC و یک پخشکننده عطر هوا را با قیمت 260 پوند اضافه میکند.
تغییرات طراحی و داخلی
جنسیس الکتریکی GV70 فیسلیفت شده دارای یک سپر جلوی جدید است که برای ایجاد ظاهری عریضتر برای خودرو طراحی شده است، و روکش روشنتری برای پنل “جلوپنجره تاج” و ورودی هوای پایینتر دارد. چراغهای جلوی متمایز نیز از فناوری ماتریس LED “Micro Lens Array” جنسیس استفاده میکنند که اخیراً به کوپه GV60 اضافه شده است.
در جاهای دیگر، چرخهای 20 اینچی جدید وجود دارد، چراغهای عقب سیگنالهای راهنما را در خود جای دادهاند که قبلاً در سپر پایینتر قرار داشتند، که آن نیز تازه شده است، و چراغ ترمز نصبشده در بالا اکنون تقریباً کل اسپویلر سقف را پوشش میدهد.
تغییرات اساسیتر در داخل خودرو یافت میشود، زیرا GV70 الکتریکی اکنون با یک پنل 27 اینچی مستقل جدید عرضه میشود که صفحه لمسی اطلاعات سرگرمی و نمایشگر راننده را ادغام میکند. این یک صفحه لمسی است، اما یک چرخ کلیکی فیزیکی نیز در کنسول مرکزی برای استفاده در صورت تمایل وجود دارد، و چند دکمه میانبر مفید روی داشبورد نیز وجود دارد.
در زیر آنها، یک پنل کنترل تهویه مطبوع جدید نصب شده روی کنسول مرکزی قرار دارد. نورپردازی محیطی بیشتر از قبل وجود دارد، طراحی فرمان سه پره جدید و یک استریو Bang & Olufsen با صدای فراگیر Dolby Atmos برای عمق بیشتر نیز در این خودرو دیده میشود.
یک افزودنی بسیار غیرمعمولتر “تنظیمکننده خلق و خو” است که قرار است با تنظیم نورپردازی داخلی، موسیقی و حتی عطر داخل خودرو به مسافران کمک کند تا خلق و خوی خود را تغییر دهند.
باتری، برد و قدرت
سپس باتری 84 کیلووات ساعتی جدید وجود دارد که جایگزین واحد 77.4 کیلووات ساعتی میشود که GV70 الکتریکی در حال حاضر از آن استفاده میکند و باید برد رسمی آن را از 300 مایل فراتر ببرد. با این حال، جنسیس هنوز رقم برد WLTP جدیدی را برای خودرو به اشتراک نگذاشته است.
ما میدانیم که علیرغم باتری بزرگتر، GV70 الکتریکی همچنان میتواند در 19 دقیقه از شارژر فوق سریع 350 کیلوواتی از 10 تا 80 درصد شارژ شود. جنسیس میگوید حالت تهویه باتری نیز بهبود یافته است، بنابراین رانندگان میتوانند عملکرد شارژ را به حداکثر برسانند.
جنسیس همچنین برای بهبود کیفیت سواری و کیفیت در این شاسی بلند الکتریکی لوکس تلاش کرده است. به عنوان مثال، ارتقاء سیستم تعلیق کنترلشده الکترونیکی، حرکت بدنه را در هنگام شتاب و ترمز شدید در هنگام فعال شدن عملکرد “کمک رانندگی در بزرگراه” کاهش میدهد. مواد جاذب صدای بیشتری نیز اضافه شده است، همراه با مواد میرایی ارتعاش به بالای باتری عظیم زیر کف.
مجموعه قدرت دو موتوره 483 اسب بخاری دست نخورده باقی مانده است، و زمان 0-62 مایل در ساعت فقط 4.2 ثانیه با فعال شدن حالت “تقویت” بعید است تغییر کند. اما جنسیس “تغییر دنده مجازی” را اضافه کرده است، مانند همتای خود هیوندای آیونیک 5 N، برای ایجاد “تجربه رانندگی پویاتر”. قرار است احساس تعویض دنده را با استفاده از صدا و با کنترل تحویل قدرت موتورهای الکترونیکی ارائه دهد.
قیمتهای جنسیس الکتریکی GV70 در حال حاضر از 65,105 پوند شروع میشود، اما انتظار داریم نسخه فیسلیفت شده به دلیل ارتقاء فناوری و باتری بزرگتر کمی گرانتر باشد.