الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
به گزارش رسانه مدیاتی، الناز سخائیان، همزمان با روزهای ابتدایی سال 1403 به عنوان اولین مدیر ایرانی به سمت مدیر عاملی شرکت نستله ایران منصوب شد.
مدیر عامل جدید نستله ایران فارغالتحصیل رشته داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیریت کسب وکار (MBA) از سازمان مدیریت صنعتی است و نزدیک به دو دهه تجربه فعالیت در شرکتهای داروسازی داخلی و بینالمللی و همچنین کسب وکارهای حوزه FMCG را در کارنامه خود دارد. سخائیان، نخستین بانوی ایرانی است که به این سمت منصوب میشود.
الناز سخائیان از سال 1400 به مجموعه نستله ایران پیوست و از آن زمان تاکنون مدیریت بخش تغذیه این شرکت را برعهده داشت. وی با توجه به تجربه موفق خود در واحد تغذیه نستله ایران به سمت مدیر عاملی شرکت منصوب شده تا همزمان با آغاز سومین دهه شروع فعالیتهای این شرکت در ایران، به پیشبرد اهداف نستله برای ارائه محصولاتی با کیفیت سوییس به مصرفکننده ایرانی، انتقال تکنولوژی و گسترش خطوط تولید در کشور یاری رساند. پیش از این راجر فرای با ملیت سوئیسی و جوزپه کارلا با ملیت ایتالیایی به عنوان مدیر عامل شرکت نستله ایران فعالیت میکردند.
الناز سخائیان، در مورد اهداف و اولویتهای این شرکت گفت: « تلاش همیشگی ما در نستله در راستای ایجاد ارزش مشترک در جوامع محل فعالیتمان ادامه دارد و در این زمینه خود را نسبت به خلق ارزش برای مصرفکنندگان متعهد میدانیم.
بیشتر بخوانید: یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ با رتبهبندی انرژی «A» اتحادیه اروپا عرضه میشود
ارزشهای نستله ریشه در احترام دارد، به همین دلیل مواردی همچون صداقت با مصرفکنندگان، استقبال از ایدهها و تفکرات جدید، حفاظت از محیط زیست و توجه به نسلهای آینده، همواره در اولویتهای اصلی نستله قرار دارد. تحقق این اهداف نیازمند ایجاد یک محیط کار متنوع و برابر است که نستله در این راه، مشارکت و ارتقای زنان با داشتن فرصتهای شغلی برابر و عادلانه را به عنوان بخش جداییناپذیر فرهنگ خود نهادینه کرده است و در این مسیر به تلاش هر روزه خود ادامه میدهد».
لازم به ذکر است که شرکت نستله بیش از 155 سال است که در راستای بهبود کیفیت زندگی افراد، خانوادهها و جوامع و همچنین مشارکت در ساخت آیندهای سالمتر فعالیت میکند. شرکت نستله در ایران از سال 1381 با ارائه محصولات غذای کودک و سپس در سالهای بعد با شیرخشک، پودر قهوه فوری و بیسکوییت در کنار مصرفکننده ایرانی ایستاده است.